1948 beoordelingen

1948 Reviews

Inees

Beste, wat ik vooral vervelend vond was dat ik op zoek was naar een pannenkoekenpan. Via google kwam ik op beslist.nl uit en heb deze via beslist.nl ook besteld. Daarna krijg ik een bevestiging van... Beste, wat ik vooral vervelend vond was dat ik op zoek was naar een pannenkoekenpan. Via google kwam ik op beslist.nl uit en heb deze via beslist.nl ook besteld. Daarna krijg ik een bevestiging van de betaling. Op internet stond voor vrijdag 18.30 besteld morgen in huis. 'morgen' (zaterdag dus) niks ontvangen. Geen berichtgeving niks. Van beslist.nl niet en ook niet van Massamarkt. Heb een mailtj gestuurd met daarin het verzoek mij te laten weten wanneer ik het pakketje dan wel kon ontvangen. Geen reactie hierop. Maandagmorgen meteen gebeld. Kreeg ik een vaag antwoord met dat jullie niet verantwoordelijk zijn wat beslist.nl vermeld en dat jullie geen inspraak hebben op het verloop via DHL. Dus kortom allemaal gedoe terwijl dit niet had gehoeven wanneer jullie de belofte die op internet wordt weergegeven gewoon wordt nagekomen. En anders een andere leveringstijd erop zetten.

In dit geval helaas niet.

Plastic Fun (Rob de Beus)

Zeer slechte ervaring: 1 schaar op proef besteld tegen de prijs van € 2,61 per stuk. Volgens de site kon vanaf 10 stuks een speciale offerte gemaakt worden. Daarom 30 stuks aangevraagd, prijs €... Zeer slechte ervaring: 1 schaar op proef besteld tegen de prijs van € 2,61 per stuk. Volgens de site kon vanaf 10 stuks een speciale offerte gemaakt worden. Daarom 30 stuks aangevraagd, prijs € 2,73.
Op de proefschaar die wij ontvingen zat een prijssticker van € 1,75!!!
Per e-mail de zaak uitgelegd, geen reactie.

De schaar is o.k.
Wij hadden er in de toekomst vaker willen bestellen.

R. Struijs

3 minuten geleden
Eind maart een bestelling geplaatst, deze na 4/5 dagen ontvangen. Helaas ontbrak er een item van mijn bestelling, deze zat niet in de doos.

Gelijk gemaild en...
3 minuten geleden

Gelijk gemaild en gebeld de dag daarna, mevrouw was erg onvriendelijk over telefoon. Ze kon/wou mij niet helpen, alle vragen worden bij dit bedrijf alleen per mail beantwoord door de klantenservice...

Op 2 april een email gehad van de klantenservice dat het items zou worden nagezonden.

Tot op heden niets ontvangen!! We zijn twee weken verder en en heb al 3 e-mails gezonden, waar ook niet op wordt gereageerd.

Het is echt te zot voor woorden wat een slechte service van dit bedrijf, dus beste mensen hier geen zaken mee doen!!

Petra Cuello Santana

Waardeloos. Een gebruikt en defect artikel gekregen tegen de prijs van een nieuw artikel.

Toke Vangompel

Snelle levering, goed productu!

Snelle levering!

Kevin Oreel

Prima service, goede levertijd, acceptabele prijzen

zie bovenstaande

Tiny Thijssens

Het was de 1ste keer dat ik iets besteld heb bij Massamarkt. Ben zeer tevreden over de afhandeling. Zeer duidelijke mails.

Snelle levering ondanks Corona.

F

Zending is niet goed gegaan en Massamarkt heeft dit niet goed opgelost.

Roosje

Snelle levering, paste in mijn brievenbus wat ook super is!

Bode Frieda

Alles in orde