Herma Schuur

Positief, had nieuwe spellen nodig voor de feestdagen! Prijzen waren top en de levering was toppie zoals beloofd volgende dag in huis. ik beveel de webwinkel zeker aan en zal wanneer nodig weer... Positief, had nieuwe spellen nodig voor de feestdagen! Prijzen waren top en de levering was toppie zoals beloofd volgende dag in huis. ik beveel de webwinkel zeker aan en zal wanneer nodig weer kijken.

prijs was sterk en levering is snel

Aagje Zinger

Goedkoop met een hoofdletter G
Geen zachte G maar echt een hoofdletter G

Ik had voor mijn man een scheerapparaat nodig voor zijn verjaardag
Werd gek van die lange baard en hij...
Goedkoop met een hoofdletter G
Geen zachte G maar echt een hoofdletter G

Ik had voor mijn man een scheerapparaat nodig voor zijn verjaardag
Werd gek van die lange baard en hij kon zich meteen de volgende dag scheren want toen was het al binnen.
Ik hou niet van baarden :)

Belofte vandaag besteld morgen in huis klopte

Evelien de Bever

Nieuwe pannenset gekocht via Massamarkt, goede prijs en kwam op tijd binnen. Nu kunnen mijn oude pannen de deur uit, en kan ik heerlijk kokkerellen met de spiksplinternieuwe pannen die zijn... Nieuwe pannenset gekocht via Massamarkt, goede prijs en kwam op tijd binnen. Nu kunnen mijn oude pannen de deur uit, en kan ik heerlijk kokkerellen met de spiksplinternieuwe pannen die zijn gearriveerd.

Ik beveel Massamarkt aan, en kom er zeker terug als ik spul nodig heb.

snelle levering, goede prijs

Klaver

Matig, roze badje besteld en appelgroene ontvangen die wegens het tijdsbestek niet meer geruild kan worden.

Nette prijs.

Bestelling snel afgehandeld en snel bezorgd. Beetje jammer dat drie van de vijf bestelde hoepels krom zijn

Didi

Ik heb een bestelling geplaatst en na een half jaar vielen de producten uit elkaar. Ik heb dit aangegeven, en ze gaven mij aan een vergoeding van 15% te geven. Ik heb toen aangeven dat het bedrag... Ik heb een bestelling geplaatst en na een half jaar vielen de producten uit elkaar. Ik heb dit aangegeven, en ze gaven mij aan een vergoeding van 15% te geven. Ik heb toen aangeven dat het bedrag wat ze wilde terugstorten niet overeen kwam met het totaal wat ik betaald heb! Ze gaven aan geen andere bestellingen van mij te hebben. Ik heb ze een screenshot gestuurd van alle afschrijvingen. Hierop kreeg ik als antwoord dat deze bestellingen niet bij hun zijn geplaatst (staat duidelijk in de omschrijving Massamarkt)! En als kers op de taart: "als de andere leverancier aangeeft dat je geen vergoeding krijgt, dat ik dan niks zou terugkrijgen!"

Belachelijk! Ik bestel voor een godsvermogen aan producten en dan wordt je zo behandeld!

TIP: Als je wilt bestellen bij Massamarkt: denk er dan eerst 10x over na voordat je het doet! Want indien er wat aan de hand is met het product wordt je als stront behandeld!

Geen!

Marieke van Hattum

Heb een kerstboom gekocht via massa markt, kwam keurig op tijd binnen zoals zij beloofd hebben

ook leuke balletjes erbij gekocht omdat onze oude ballen niet meer passen bij de meubels die wij op dit moment hebben

al met al erg tevreden, de boom is prachtig en de ballen kleuren erg mooi

als ik weer kerstspul nodig heb, weet ik waar ik terecht kan, dankjewel massa markt.

Snelle levering, goede producten

Yilmaz bakkerij

Echt fantastiche bedrijf

Bestelde alles voor mijn bedrijf hier voor kerst. Supper scherpe prijs en had besteld en direkt volgende dag gelevert. Ook kontakt met klantenservice ging makkelijk omdat ik een vraag had over een kerstboom.

Hans de Vries

Gewoon goed, niks op aan te merken

lage prijzen snelle levering

Patricia de Jong

Ik heb een wc-borstel besteld bij Massamarkt.

Goede levering en snelle service want ik had een vraag en die werd telefonisch beantwoord door een medewerker (dhr. Visser).

Ik...
Ik heb een wc-borstel besteld bij Massamarkt.

Ik zou hier zo nog een keer bestellen, ook goede prijzen trouwens.

Snelle levering, goed contact en een kwalitatief product van de Massamarkt.