MAPP

Je aankoop wordt beschermd

Johan

Accu uitgezocht, betaald en geleverd volgens afspraak. wat wil je meer :-), niets toch!

Peter Driehuis

Goede duidelijke website. Overzichtelijke producten. Klantvriendelijke en professionele hulp en advies.
Als gebruiker/leek ben ik giga geholpen.

A.Gomes Pita

Top.

Jan

Bestellen gaat vlot

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.

We hebben u gesproken en u geeft gelukkig aan geheel tevreden te zijn over ons, onze service en de geleverde accu. Helaas bent u niet te spreken over de koerier, dit vinden we zeer spijtig.

De op zaterdag bestelde accu is door ons op zondag verstuurd en maandag afgeleverd. Precies volgens opgave. Helaas was er bij de Track-Trace geen tijdsvak opgegeven door de koerier. Op uw verzoek hebben we maandagochtend direct navraag gedaan. In de ochtend konden we u melden dat de accu er tussen 14:00u en 17:00u zou zijn. De accu is uiteindelijk 16:44u afgeleverd.

We begrijpen dat een hele dag wachten erg vervelend is, we hadden dit liever anders gezien :(
Alsnog wensen we u veel plezier van de accu en hopen u in de toekomst terug te mogen ontvangen als klant.

Dick de Baat

Goed verder geholpen via de chatfunctie en daarna meteen de accu besteld. Keurige service.

E.W. Annen

Donderdag een accu besteld, zaterdag (op verzoek) geleverd. Goede diensten van de verkoper zowel als die van de koerier. Hopelijk heb ik geen nieuwe meer nodig de komende tijd maar als dat wel het...

M. Dogan

Snelle levering ook in het weekend!!!
Goede klantenservice!!!
Gunstige prijzen!!!!
Top!!!!

R Vermeulen

Zeer snel geleverd ,goede accu.

Nick

Door een defecte accu van de auto van mijn vrouw op zoek gegaan naar betaalbare nieuwe accu. Bij deze zoektocht bij deze site uitgekomen met een goede prijs en op basis van de reviews besloten om de...

Eric Noteboom

Mijn ervaring met AccuDienst is zeer goed. Op het moment dat ik aan het zoeken was naar een accu, komt er een chat mogelijkheid ook in beeld. Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt en werd snel,...