MAPP

De ruijter

Snelle en correcte service

Heijing adviesbureau BV

Het product ontvangen, zoals beschreven . De levering conform afspraak.

H.Kruijt

Om 16u besteld ,de volgende dag om 11u30 in huis.

Iperen

Een zeer goed advies via de chat, goede prijs, een snelle levering, levering ook goed te volgen via de app. Kortom top. Zeer aan te bevelen

Willem Muller

Goeie site. Onmogelijk je te vergissen in een artikel.
Meteen geleverd.

aptus-advies

Correcte en tijdige levering. Overzichtelijke site.

A Wijnand

Heel goeie accu's en de service is ook goed

De snelle levering

M. Kleinlugtebeld

Goede service. Snelle levering

JW van Ede

Na ontvangst van de accu, bleek deze niet vol te zijn.
We hebben de accu zelf aan de lader gezet, en dezelfde dag nog in de auto gezet.
2 dagen later was de accu weer leeg.
We...

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw feedback. We stellen dit zeer op prijs. Alleen zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Het is natuurlijk bijzonder vervelend als je accu na een maand niet meer doet wat hij moet doen...

De Varta accu’s die wij leveren staan nooit langer dan 3 weken in ons magazijn. Bovendien controleren wij voor elke verzending de spanning van de accu. Zo zijn we zeker dat al onze klanten een verse en volle accu ontvangen. Bovendien heeft u bij ons niet 2, maar 3 jaar garantie op een Varta accu.

De accu hebben we bij u opgehaald en direct getest. Hieruit is naar voren gekomen dat de accu leeg was maar absoluut niet defect. Dezelfde conclusie heeft de importeur van Varta getrokken. De accu was dus te diep ontladen en moest opnieuw geladen worden. Hier worden 25 euro onderzoekskosten voor gerekend (inclusief 4 transporten, naar de importeur en naar u).

Een te diepe ontlading kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld lekstroom in de auto, korte stukken rijden, lampen laten branden, een defecte dynamo, enz.

Wij verkopen duizenden accu's per maand en staan garant voor verse accu's met de beste service. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een cijfer 9.5 en we streven naar een 10. We vinden het spijtig dat we dit voor u niet kunnen waarmaken. Indien u nog vragen heeft staan we uiteraard graag voor u klaar.

Yannick

Omdat ik met een slechte accu zat heb ik bij AccuDienst een accu besteld, makkelijk zoeken op automodel, paste perfect!
Door de snelle levering gelukkig niet lang last gehad van mijn oude...