MAPP

M Pronk

Prima, alles zoals omschreven. Heb accu heel goed verpakt ontvangen , ingeschakelde koerier zeer beleefd en zorgvuldig met de accu. Eenvoudig te installeren, heb heel wat euro's bespaard. En een...

Jeroen

Goede ervaring en waar nodig goed persoonlijk advies.

Fred Gelsing

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde accu ook de snelle en vriendelijke bezorging hiervan dus ga zo door. Fred Gelsing

Emilie en Idzard offergelt Offergelt

Uitstekende informatie en razendsnelle levering

irene

De motorhoes van Oxford Aquatex (voor binnen en buiten) die ik gekocht had was binnen het jaar helemaal doorgescheurd bij normaal gebruik (zat om mijn motor buiten).

Garantie geldt...

- gratis terug sturen kapotte artikelen voor beoordeling
- service als producten slecht van kwaliteit blijken (ook al is het geen fabrieksfout maar slecht materiaal)

jan niemeijer

Keuze zat

Joep Boxelaar

Duidelijke website, snelle levering, goede ondersteuning via e-mail en product werkt prima.

Marinus de Jong

Kijk, zo doe je dat..!
Vanmorgen rond 09.00 uur aan de hand van mijn autokenteken snel op de website de gewenste accu gevonden, bestelllen is eenvoudig en de accu is om 20.30 afgeleverd.

Marco van der Knaap

Prima! Perfecte website, je vindt zo het juiste product. Snel geleverd, gewoon 100% goed! Zo goed, dat ik een paar dagen later hier ook een accu voor de brommer van m'n zoon heb besteld!

C. Janssen

Zeer aangenaam verrast vanwege hun flexibele en snelle service. 👌
Via Whatsapp contact gehad om de lopende bestelling te wijzigen. Snel antwoord en ze gebeld en het direct zonder...