MAPP

Daan

Breed assortiment, scherpe prijs en snel geleverd!

Gerrit Dikke

Zeer goede prijs vanhet product

Jack

Vlotte levering. Accu was aantrekkelijk geprijsd.

Jan

Snelle en accurate levering, overzichtelijke site met een hele goede zoekmogelijkheid

De Laat

Moet helaas de perfecte score naar beneden halen.
Accu besteld, moest in 3 dagen binnen zijn om vóór de vakantie in de auto te kunnen ( Gel accu, Optima RedTop woensdag 22:00 besteld)

Ze hebben accu's

After Sales, probleem oplossen (en andere koerier is een idee) en klanten beter behandelen bij iets wat mis is gegaan.
Dat oplossen en verantwoordelijkheid nemen voor zaken die mis gegaan zijn . (ook al ligt dat bij de door hun gekozen koerier).

Reactie MAPP:

Dank u voor uw review meneer de Laat, we stellen dit zeer op prijs.
Onze excuses voor de gang van zaken! Het lijk erop dat alles fout is gegaan, wat fout kon gaan bij de koerier. We hebben u inmiddels telefonisch gesproken om onze excuses persoonlijk over te brengen. Gelukkig is voor u daarmee de kous af maar intern krijgt dit zeker nog een staartje. We gaan hiervan leren om ervoor te zorgen dat het beter zal gaan!

Nogmaals bedankt voor uw review! We zijn blij dat we het wellicht in de toekomst goed mogen maken met u. Niks is zo belangrijk als tevreden klanten voor ons!

Christian Guillonard

Snelle levering alles in goed orde ontvangen.
Alleen ontving ik de accu en lader in een halve doos omwikkeld met plastic folie.
Wel stevig verpakt. Maar misschien dat dit zo wordt...

Oene

- Snelle levering
- Goede klantenservice via whatsapp (vraag over levering)
- Hele scherpe prijzen :-)

arjen mens

Snel geleverd. Prima accu.

JMR Rouwers

Een scooteraccu en bijbehorende oplader besteld. Uiteindelijk bleek oude accu na opladen weer prima te werken.
Zonder problemen mocht ik de accu retourneren

John vervorst

Alles was perfect ,tijd zo als voorspel de spullen goed verpakt niks anders dan lof .