Reviews

MAPP

9.5 / 10
2864 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Je aankoop wordt beschermd

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

2864 Reviews

Angelique
1/10

Zeer slecht

Sterke punten

nee geen enkel sterk punt. Ik heb een accu besteld (na het invoeren van het kenteken, merk, type en bouwjaar) waarna na 4 dagen een accu wordt geleverd die niet past. Op de website staat levering volgende werkdag. Klopt niet. Na een telefoontje over ruiling blijkt na herhaaldelijk zelf bellen (helaas wordt de afspraak om terug te bellen meerdere keren niet nagekomen) dat de accu niet retour mag. Er wordt als oplossing €5,- korting geboden. Voor mij een onacceptabele oplossing. Jammer dat het bijna een week duurt voordat deze klantonvriendelijke oplossing wordt geboden.

Verbeterpunten of tips

Ik bestel hier nooit meer iets

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review Angelique. Spijtig om te horen dat je ontevreden bent over ons, we hebben ons best gedaan :(

Bij je bestelling heb je zelf een verkeerd adres opgegeven. Normaal gesproken komt de zending dan eerst retour maar we hebben veel moeite gedaan om te zorgen dat je bestelling toch nog 'snel' bij je terecht kwam. Door het foutieve adres heeft het wel langer geduurd.

Alhoewel het niet onze fout was, vonden we het toch sneu voor je. Daarom hebben we je een gratis motoraccessoires-pakket t.w.v. € 35,00 toegestuurd.

Na 3 weken, ruim buiten de zichttermijn, laat je ons weten dat je de accu in gebruik hebt genomen maar dat je toch de verkeerde hebt besteld. Helaas kunnen wij gevulde accu's niet meer terugnemen. Niemand wil tenslotte een 'gebruikte' accu ontvangen. Dat is de reden dat we altijd en expliciet vragen om de maten te controleren, voordat je de accu vult. Dat heb je helaas niet gedaan.

Bij ons kan je overigens motoren niet op kenteken zoeken, dus wellicht heb je dit op een andere site gedaan en bij ons een verkeerde accu besteld.

Wij doen ons best om al onze klanten een leuke positieve shop ervaring te geven. Onze klanten waarderen ons gemiddeld met een cijfer van 9.5. We vinden het erg jammer dat dit voor jou niet gelukt is.


Hans Iltink
7/10

Goede ervaring.
bestellen en levering eerder dan op site aangegegeven.
Track en trace avond levering op de minuut nauwkeurig.
Kwaliteit van batterij moet nog blijken in het...


Tjerk
10/10
(Bewerkt)

Goede prijs en snelle levering.... echter wel andere uitvoering van accu’s ontvangen dit keer en ook de beloofde vleugelmoeren zaten er niet bij. Ik heb nu dit gemeld en ben in afwachting van hun...


Jan
10/10

Boven verwachting snelle levering en nette prijs.

Reactie MAPP:

Bedankt Jan voor je geweldige beoordeling. Een 10, daar houden we van! :D
Leuk om te horen dat we je positief hebben kunnen verrassen.
Tot de volgende keer en veel plezier van je motoraccu.


Jan Wesseling
10/10

Geweldig.Accu is ontzettend snel geleverd.
Blij mee.


J Sint Jago
9/10

Goede service zoal aan de telefoon en de bezorging.


FrK
9/10

In pinksterweekend besteld, tot mijn verbazing op 2e pinksterdag een mail dat de accu verstuurd is...inderdaad de volgende dag geleverd, accu gemonteerd, motor start meteen.

Reactie MAPP:

Bedankt voor je super mooie review, hier worden we gelukkig van! :D

Fijn dat je bestelling er zo snel was. We werken inderdaad vaak door met feestdagen.
Alleen jammer van de koerier, die had inderdaad een briefje in je bus moeten doen. Niet zo netjes maar gelukkig was je bestelling toch snel terecht.

Veel plezier van je bestelling en tot de volgende keer! :D


M.Jorissen
7/10

Snelle levering. goede accu.

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw fijne review meneer Jorissen. We stellen uw feedback zeer op prijs.
We streven naar perfectie. Als u tips heeft hoe we volgende keer een 10 kunnen verdienen bij u dan horen we het graag :D

Veel plezier van de accu een graag tot de volgende keer! :)


N. van gelderen
10/10

Werd gebeld dat de levering al dezelfde avond kon plaatsvinden, was helaas niet thuis maar op verzoek netjes bij de buren bezorgd. twee keer besteld alles goed gegaan en de goedkoopste.


a bouman
9/10

Ken het bedrijf niet en heb verder geen ervaring met het bedrijf.