MAPP

Je aankoop wordt beschermd

Andre Akkerman

Super snel geleverd . Vragen telf. duidelijk beantwoord , prijs prima, in een woord een uitstekend bedrijf

De accu was zeer snel geleverd en werkt top
na het vullen anderhalf uurtje laten staan toen dopjes erop en opgeladen

Wim GH

Heel simpel, gewoon duidelijk, helder en heel snel geregeld en geleverd.
Kan niet anders zeggen dan gewoon goed.!!

Theo De Jongh

Al eerder een accu besteld via deze site en was toen ook al goed bevallen.

Reactie MAPP:

Bedankt voor je geweldige review Theo, super leuk om te lezen :D
Fijn dat je ons weer wist te vinden voor een accu, dank je wel!

Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer!

Kim

Simpele website, eenvoudig bestellen. Geen poespas en goedkoper dan de concurrent! Super!

peter lamers

Zeer snelle en correcte levering.

A. Vreeken

Donderdag besteld om 17:57, inclusief betaling en orderbevestiging. Dat is voor 18:00 zou je zeggen.
Ondanks de belofte dat deze bestelling een dag later, vrijdag's, bezorgd zou worden,...

Scherpe prijs voor een kwaliteitsproduct.

Doe je belofte gestand, voor 18:00 is voor 18:00 en hoort dus gewoon nog die dag verzonden te zijn.

Verander anders je "besteld voor" tijd in 17:00 of 17:30, wel zo eerlijk.
Iedereen heeft tegenwoordig de juiste tijd op zijn systeem staan, dus daar kan het probleem niet in zitten.

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw review meneer Vreeken, we stellen dit zeer op prijs. Fijn om te horen dat u ons aanraadt en tevreden bent over het bestelgemak.

U heeft helemaal gelijk, 6 uur is 6 uur en niet eerder! Normaal gesproken moet dit ook kloppen maar iemand was overenthousiast om naar huis te gaan ;-) Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.

Alsnog veel plezier van uw bestelling en als goedmakertje hebben we u nog iets leuks toegestuurd.

Jan

Snelle levering accu in caravan geplaatst. werkt prima is zeer krachtig om caravan op gele banaan te rijden om waterpas te zetten.

bob

Perfect het gevraagde geleverd! aanrader, snel, veel keus!

Danny

Bedrijf belooft snelle levering, veel smoesjes! geloof het maar niet. Kan heeeel lang duren, en bij annuleren duurt het ook heeeel lang voordat je je geld teruggestort krijgt.

Belofte nakomen, of klant inlichten

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review Danny, we stellen je feedback zeer op prijs.

Je bestelling hebben we direct verstuurd maar helaas is het fout gegaan bij de externe koeriersdienst. Niet leuk en we snappen je teleurstelling volledig. Onze excuses!
In 98,5% halen we de opgegeven levertijd maar soms gaat het toch mis :(

Na het annuleren storten we je geld altijd zo snel mogelijk terug, uiteraard altijd binnen 14 dagen maar liefst sneller. Het geld staat inmiddels weer op je rekening.

Als je ons nog een kans wilt geven, laat het dan weten. We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over ons. :)