MAPP

Corne

Snelle en vriendelijke service. Ook omruilen van verkeerd besteld product was geen probleem

P van Dijk

De bestelling van de accu is goed en netjes verlopen en ook de jongens van de chat waren erg vriendelijk dus niets op aan te merken. De telefoonhouder zat er niet bij maar word netjes apart...

Co

Helaas ging mijn bestelling een eerste instantie niet goed. Accu was zoek bij de transporteur. Prima opgelost door gelijk een andere te sturen en ook nog eens naar een compleet ander adres waar ik...

Roel Heemstra

Zeer positieve ervaring met het bedrijf. 's morgens voor 11 uur besteld en dezelfde dag 's avonds conform de afspraak ook keurig geleverd. De order was prima te volgen. Geen vervelende wachttijd...

Andre Schot

Mijn bestelling is in goede staat en zeer snel geleverd.

Herman

Prima product super snelle en correcte levering door een meer dan vriendelijke bezorger.
Een verademing in web winkel land

Paul Barth

Zoals het hoort. Bestellen, betalen en prima informatie wanneer de bestelling geleverd wordt (en ook geleverd is).

erwin

Zeer slechte levering. Besteld op zondag en na aandringen pas donderdag ontvangen, terwijl op de site als nummer 1 bovenaan staat: Snelle levering vaak morgen al in huis.

Ook is de...

Reactie MAPP:

Erwin, bedankt voor je review, we stellen je feedback zeer op prijs. Allereerst nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Je bent positief over alle punten bij ons, behalve de leversnelheid en dat snappen we volledig! Je bestelling hebben we direct verstuurd maar de koerier heeft te lang te gedaan over het afleveren. :-( Het zou dinsdag afgeleverd moeten worden en je hebt het pas donderdag gekregen. We begrijpen dat als je 2 dagen langer moet wachten op je accu en niet kan rijden dit een hoop frustratie geeft.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als je ons nog een kans wilt geven in de toekomst dan staat we uiteraard graag voor je klaar.

Dave Bijvoet

Snelle levering en meerdere updates over status order gehad.

Marek Makeela

Perfecte Service. Dezelfde dag nog geleverd.