MAPP

Je aankoop wordt beschermd

Andy Eysbroek

Zeer snelle service !!

Geraldina

Goede ervaring; advies, bereikbaarheid en leverbetrouwbaarheid.

Willem van Heerden

Accu zoals beschreven, aflevering conform afspraak. Zoals het hoort!
Track & trace werkte niet, telefoontje gaf uitsluitsel.

Reactie MAPP:

Willem, bedankt voor je super mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent.

Er waren inderdaad problemen met de Track & Trace van de externe koerier, onze excuses hiervoor. Als het goed is moet dat nu opgelost zijn. Gelukkig gingen de zendingen zelf wel gewoon goed en heb je je bestelling op tijd ontvangen.

Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer :)

Kfr oudshoorn

Door overleg met personeel werd mijn keuze bevestigd en ook verbeterd. Zeer plezierig.
Bovendien was de levering rond 1 mei zeer klantvriendelijk. Kon toch op pad met camper.

J. van Bakel

Snelle levering van een nieuwe EXIDE G19 Gel accu, heeft mij na stilstand weer snel op weg geholpen. Gelukkig wat een TOPSERVICE!!!!!

Han

Voor de tweede maal een accu voor mijn moto Guzzi besteld.
Een hele snelle en betrouwbare levering.

Stalman

Dit is de tweede keer dat ik bij accudienst voor mijn motors een accu heb besteld en tot op heden ben ik zeer tevreden over de correcte en snelle service van hun.
Mijn dank.

Reactie MAPP:

Dank u voor uw leuke en positieve review meneer Stalman.
Als u zeer tevreden bent dan zijn wij dat ook! Daar doen wij het allemaal voor. Volgende keer gaan we voor een 10 :-)

Veel plezier van de accu's!

Ben van der Giesen

De dieselkachel van onze zeilboot gaf altijd opstart problemen, altijd eerst de dieselmotor starten en dan pas de kachel inschakelen. Ook met een nieuwe semi-tractie accu, na twee jaar opstart...

Jan Huijsmans

Ik had met redelijke spoed een nwe accu nodig voor mijn camper. Een originele van Fiat zou €167,-- exc. btw gaan kosten. Bij accudienst een identieke accu maar dan van Varta, de Varta Blue Dynamic...

R. Bron

Voor een weekendje er op uit, had ik snel een nieuwe accu nodig voor mijn quad.
Aangezien ik in het verleden veel problemen heb gehad met "natte" accu's, ben ik op zoek gegaan naar een...