MAPP

frank van Riemsdijk

Snelle levering, scherp in prijs, heldere website

Jeroen

Ruime keuze. Goede prijzen. Snelle levering.

A.H. Beij

Goede ervaring, na in eerste instantie de verkeerde accu's te hebben gekregen is dit naderhand keurig opgelost. Onze dank hiervoor

Joop De Jong

Goed bedrijf snelle levering scherpe prijzen zeer deskundige hulp bij vragen

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw review, hier worden we blij van! 😊 Scherpe prijzen en deskundig advies, dat zijn inderdaad speerpunten van onze service. Als u tips heeft hoe we volgende keer een 10 kunnen verdienen dan horen we dat graag.
Heel veel plezier van uw bestelling en nogmaals bedankt! πŸ‘

Paul Otten

40 Liter AdBlue gemakkelijk via de site besteld en de volgende dag al in huis.
Snelle levering te snel voor de info aan te hoeven spreken en geen druppel er naast.

Snelle en nette levering van Adbleu zo als ik het gewent ben.

Ik weet ze niet

Reactie MAPP:

Bedankt voor je super mooie review Paul, we zijn er blij mee! 😎
Veel veilige km's gewenst met de AdBlue en als het bijna op is dan staan we graag weer voor je klaar! Tot de volgende keer!

Bram

Accu besteld via jullie zou week later bezorgt zijn niets gehoord. Zelf achter aangebeld niet meer voorradig , alternatief verstuurd niet de juiste maat fouten dat kan maar de op lossing en...

Reactie MAPP:

Bedankt voor je feedback Bram, we stellen het zeer op prijs.
De bestelde GEL accu was helaas niet leverbaar vanaf de fabrikant, dat was niet direct duidelijk. Hierdoor heb je lang moeten wachten voor niks, onze excuses hiervoor. Het komt nagenoeg nooit voor maar we snappen de frustratie volledig. We hebben contact met je opgenomen om onze excuses nogmaals over te brengen.

Edwin Heij

Super snelle gratis levering en een perfecte prijs. Zeer aanbevelenswaardig!

dhr. klein

Makkelijk zoeken op kenteken, netjes gebeld over aflevertijd want kon zelfs eerder. accu was bij levering klaar voor gebruik! zeer tevreden

Vollaers

Wat een ongelofelijke prutsers. Vorige week dinsdag een batterij besteld, stond bij op voorraad. Nu, zaterdag een week later, eindelijk ontvangen. Paar keer contact gehad. Uiteindelijk een andere...

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw feedback mevrouw Vollaers, we stellen het zeer op prijs.
Het origineel bestelde product was helaas niet leverbaar vanaf de fabrikant. Het heeft te lang geduurd voordat dit duidelijk was en goed is opgelost. Onze excuses voor het ongemak. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het e.e.a. uit te spreken en onze excuses nogmaals over te brengen.

jan vollaers

Diep onder de maat!!!

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw feedback meneer Vollaers, we stellen het zeer op prijs.
We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het e.e.a. op te lossen voor u.