MAPP

C.W.Schouten - Rolloos

Helder ,duidelijk en uitgebreide informatie die je heel goed helpt om je juiste keuze te maken uit het uitgebreide assortiment van Accudienst.nl

Reactie MAPP:

Bedankt voor je fantastische review!

Fijn dat we nog dezelfde dag een vervangende accu hebben kunnen leveren.
Veel plezier ervan en graag tot de volgende keer 😊

Marc

AccuDienst was duurder, maar zei de volgende dag te leveren; NIET dus, ze leverden pas drie dagen later...

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review Marc, we stellen het zeer op prijs.

Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. We zijn afhankelijk van de koeriersdienst voor het op tijd leveren van de accu's. Jouw accu is op tijd verstuurd maar helaas verkeerd gesorteerd geweest. Het zou zaterdag afgeleverd moeten worden maar door één werkdag vertraging wordt dit 'automatisch' maandag. Dit komt nagenoeg nooit voor maar elke keer is te veel.

Uiteraard gaan we niet liegen over levertijden maar we begrijpen je frustratie volledig. Zeker als je op je nieuwe accu zit te wachten dan is elke dag vertraging een bak ellende.

Inmiddels hebben we persoonlijk contact met je opgenomen om het goed te maken met je.
Nogmaals bedankt voor je feedback.

Bas

Product snel binnen, maar gel accu binnen 1 jaar en 5 maanden kapot.

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review Bas.

Oei, nu al stuk, dat is niet de bedoeling! Je hebt 2 jaar fabrieksgarantie op de accu dus daar valt het nog binnen. Zover we kunnen zien heb nog je geen contact met ons gehad over het defect.
Kan je contact met ons opnemen? We helpen je uiteraard graag!

Louis Groeneveld

AccuDienst doet wat het belooft. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Ook in Limburg.
Via een link word je op de hoogte gehouden van de actuele situatie van de levering van je...

Joop Verborg

Varta accu besteld om kwart voor 12 smorgens. Om kwart over 6 savonds diezelfde dag al geleverd. Accu bleek ook goedkoper dan bij concurrenten. Top service!

Niels Alkema

Zeer goede service en informatie, met zelf een foto van het pakket. erg tevreden meerdere sites kunnen hiervan leren

ten Veen

Frans Delrock

Geweldig , s'morgens probleem met mijn accu 11,45 bestelt s'avonds 20.15 nieuwe accu.
zeer snelle lever service, aanrader

Simon BS

Prima levering, alleen wel een dag later dan initieel op de site beloofd werd. Bij de bestelling werd het wel kenbaar gemaakt dat de bestelling een dag later zou komen.

Rick

Accu voor 12uur besteld. Nog een snel advies via de chat gekregen. Wat een aanrader is. Accu word vanavond nog geleverd.
Top nu toe een snelle goeie service!

Dank je wel Rick! Super leuk om te lezen. 😊
Fijn dat we het zo snel kunnen leveren bij je. Dan kan je vanavond alweer de weg op!

Tot de volgende keer!