MAPP

Je aankoop wordt beschermd

Ieke atsma

Goede en terzake doende telefonische antwoorden op mijn vraag welke Accu te gebruiken, waarna bestelling vlot is afgehandeld en de volgende dag geleverd,klasse.

de Rooij

Op een zeer correcte manier informatie via de telefoon gekregen en vervolgens via de website en nieuwe accu besteld. Keurig op tijd geleverd

rietema

Direkt contact, zeer efficient, gekozen batterij omgeruild voor een ander type, begripvol geen vragen zeer vlot geregeld

Hans Duiven

Goede communicatie, snelle Gratis levering en zeer goedkoop. Echte een aanrader!

Martin

Snelle en correcte levering!

R Faber

Accu besteld en perfect op tijd geleverd, wat kleine Communicatie probleemjes wat een Medewerker Bart goed heeft opgepakt.

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw review, we waarderen dit zeer.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak, de communicatie ging inderdaad niet geheel vlekkeloos. Een leermoment voor ons zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen.

We hebben contact met u gehad en gelukkig geeft u aan nu tevreden te zijn met de afhandeling. En fijn om te horen dat u ons aanraadt als bedrijf, dat doet ons goed :)
Tot een volgende keer!

Mien Moerkens

Geweldig. De volgende dag al in huis.

H.J. Meerding

Snelle levering en goede informatie

Richard

Binnen 3 dagen in huis

geen bedrijf

Beste mensen inderdaad heel snel maar ook de juisteaccu s geweldig ik zal ook ieder aan bevelen ik ben nu ook vasteklant van jullie nog vriendelijk bedankt