MAPP

MAPP Ook benieuwd naar feedback over de webshop MAPP? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2499
9.5/10
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen MAPP met 9.5/10. Gebaseerd op 2499 ervaringen.

Zuidinga
Zeer goed (9/10)
Zuidinga
Score voor MAPP:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supersnelle levering en goed product.

Poort
Poort
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring. goede prijs en snelle levering!.

JJ
JJ
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijk, behulpzaam, levert kwaliteit.

Willem

De zeer scherpe prijs en gratis verzending deden mij besluiten om de accu hier te bestellen. de levering was zeer snel met een koerier. accu was echter beplakt met stickers en niet verpakt, dit vind ik een minpunt. stickers zijn niet makkelijk te verwijderen, een plakkerig zooitje dus.

Anneke veldhuis

De service en bezorging van uw bedrijf is perfect fantastich.
de accu zit in de caravan ga een weekje met de caravan dan kan ik bekijken of hij goed werkt .
ik neem aan van wel. ben er niet bang voor.

Jan

Op de site van accudienst kon ik de juiste maten / afmetingen en de sterkte 44 of 60 amp/h van mijn te kopen accu ..
toen ik twijfelde of 44 of 60 amp/h. accu en voor info belde werd ik direct goed geholpen..
ik kon diverse merken bekijken .

Tempco b.v.
Tempco b.v.
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top ! duidelijk goed werkende website, snel en goede levering..
product ook top.

Boer

Besteld, de volgende dag al geleverd.. het fijne was wel dat we konden ruilen indien verkeerde accu. .
daarnaast dat je niet een wachtwoord etc hoeft aan te maken. dus gewoon kon bestellen. .
prima top .. en de accu was/is goed. .

Henk

Vrijdagmiddag om 14.55 uur besteld en zaterdag 09.00 uur aan de deur afgeleverd ..
accu was vol geladen..
en dat voor een buitengewoon scherpe prijs..

Harmjan
Harmjan
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende service en snelle levering.

Bedrijfsinformatie

MAPP. Onze slogan 'Goed bezig!' zegt het eigenlijk allemaal. We zijn altijd bezig want stilzitten daar houden we niet van. Of het nu gaat om een nieuwe website, de logistiek of onze klantenservice, het kan altijd beter. Gemiddeld beoordelen onze klanten ons met een 9,6. Daar zijn we super trots op, maar we zijn altijd bezig om dit te verbeteren.
Adres
Hongkongstraat 86 - 88