MAPP

Je aankoop wordt beschermd

C. v. Houdt

Stuurt een ander produkt dan we overeengekomen zijn.

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.

U heeft helemaal gelijk. Het blijkt dat de fabrikant de specificaties van de accu tussentijds heeft aangepast, zonder ons hiervan op de hoogte stellen. De geleverde accu heeft dus inderdaad zo'n 6% minder capaciteit dan volgens onze opgave. Als tegemoetkoming hebben wij u een forse korting aangeboden. Uiteraard kunt u het product ook terugsturen voor een volledige credit, als u dit liever heeft.

We hadden vanzelfsprekend liever het artikel geleverd met de specificaties volgens de omschrijving. Onze excuses voor het ongemak.

We hopen dat we het goed voor u oplossen, zo niet dan horen wij dat graag!

M. Zandsteeg

Snelle levering vrijdag net voor 5 uur besteld, zaterdag 12 uur thuis bezorgd.
Juiste accu voor merk en type auto!

De Jong

Super heldere site, makkelijk zoeken op kenteken en snel geleverd

Edu Beusekamp

Mijn auto accu was aan vervanging toe. Via internet bij AccuDienst.nl terecht gekomen. Vond hier snel mijn accu voor een scherpe prijs!

Peter Meijjer

Heel duidelijke webside .erg handig zoeken op kenteken.

Marc Daenen

Vriendelijk , snel, vakkundig

Rory

In eerste instantie kwam mijn bestelling niet aan. Het bleek dat de leverancier hem kwijt was geraakt. Dit werd snel en vakkundig opgelost waarna ik binnen 1 dag alsnog mijn bestelde accu kreeg.

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review, we stellen dit zeer op prijs!
Erg spijtig dat je bestelling zoek was geraakt tijdens transport. Gelukkig hebben we het alsnog snel kunnen oplossen voor je. Bedankt voor je geduld en begrip.
Veel plezier van de accu en graag tot een volgende keer :)

Evert Schilstra

Uitstekende vlotte en klantgerichte service

Murat Akbaba

Niet om een of andere te willen, site verdind gewoon de beste reactie die ik ooit heb moeten schrijfen..! Klant vriendelijk en super snelle levering! wat wil je nog meer? Top??

Fred Blom

De accu kwam helaas beschadigd aan, dit gemeld, diverse adviezen gekregen en de volgende werkdag een nieuwe accu ontvangen. Mooi staaltje klantgerichtheid.
Ik vind MAPP een aanrader