MAPP

Je aankoop wordt beschermd

R. Wondergem

Ik heb mijn bestelling heel vlot in huis gekregen ben zeer tevreden

Michel Kaspers

Bij de bestelling had ik ook beschermkappen voor de accupolen besteld. Deze heb ik niet gekregen. Bleken ook niet nodig te zijn. Maar ik heb ze wel betaald. Graag geld terug of de bestelling...

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review Michel, we stellen dit zeer op prijs! Ook fijn om te horen dat je ons aanraadt als bedrijf.

Inmiddels hebben we contact met je gehad en geef je aan weer volledig tevreden te zijn.
De logistiek was inderdaad de extra beschemkapjes vergeten mee te sturen. Heel slordig, onze excuses hiervoor. Gelukkig waren ze niet nodig en kon je de accu direct gebruiken. :)

Veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer! :)

Jeroen

Prima bedrijf. Levert snel en goed zoals ze beloven.

HGJ .janssen

Bedank voor de super snelle levering Van de accu

Reactie MAPP:

Bedankt voor uw positieve review meneer Janssen! Hier worden we heel blij van!
Fijn dat we nog dezelfde dag konden leveren!
Tot de volgende keer! :)

Rinus Struik

Hadden heel goed advies voor de vervanging van de accu van mijn motor

Jan Lomulder

Ik heb een accu besteld bij dit bedrijf, en die heb ik inmiddels.
Er wordt mij gevraagd om een review te plaatsen, want dit zou eventuele klanten helpen. Hierin kan ik mij wel vinden,alleen...

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review Jan, we stellen dit zeer op prijs.

Een paar weken na je aankoop vragen we inderdaad om een review te schrijven over ons. Aan de ene kant om potentiële klanten te laten zien dat service heel belangrijk is voor ons. En aan de andere kant om te controleren of we wel écht alles goed hebben gedaan. Als er toch iets fout is gegaan, waar we geen weet van hebben, dan kunnen we het alsnog goedmaken. Dit controlemoment vinden we dan ook erg belangrijk. Juist om te blijven zorgen dat al onze klanten gelukkig van ons worden. :)

Het lijkt erop dat we alles goed hebben gedaan maar het verzoek om een review te schrijven is je in het verkeerde keelgat geschoten. Dit vinden we uiteraard erg jammer. Het verzoek sturen wij alleen met de beste bedoeling. :) We wensen je alsnog veel plezier van de accu en we staan graag voor je klaar in de toekomst.

Gertjan Nijman

Zeer snel en nette levering. Helemaal tevreden!

H. Elzinga

Ik ben dik tevreden en kom zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Bart

Snell levering van een goed product tegen een concurerende prijs!

Wiertz

Keurig op de afgesproken tijd geleverd, product overeenkomstig bestelling, geen probleem dus.