Jeroen van Splunter-Berg

We zijn snel, goed en kundig geholpen. Libero is een geoliede machine, alles gaat snel, informatie is duidelijk

In eerste instantie twijfelde ik aan libero, omdat alles via de mail zou verlopen. Maar ik ben aangenaam verrast!! Zelfs nu alles rond is kan ik nog mijn makelaar bereiken voor eventuele vragen.... In eerste instantie twijfelde ik aan libero, omdat alles via de mail zou verlopen. Maar ik ben aangenaam verrast!! Zelfs nu alles rond is kan ik nog mijn makelaar bereiken voor eventuele vragen. Heel blij met de service en de prijs was ook heel goed. De makelaar heeft tot het laatst nog onderhandeld, toen wij ons al neergelegd hadden bij een bepaalde prijs. Eindstand:de makelaar heeft zijn geld terug verdiend!! Geweldig

Top geregeld! Het proces verliep erg vlot: tijd tussen een bod en een prijsakkoord was kort. Erg tevreden over hoe de communicatie ging: duidelijke informatie en het was fijn om snel reactie terug... Top geregeld! Het proces verliep erg vlot: tijd tussen een bod en een prijsakkoord was kort. Erg tevreden over hoe de communicatie ging: duidelijke informatie en het was fijn om snel reactie terug te krijgen. Kortom: een aanrader!

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor deze leuke feedback :)!

Hele fijne, snelle en persoonlijke begeleiding en ook een heel goed onderhandelingsresultaat voor elkaar gekregen. Prettige hulp bij alle vervolgstappen. Ook de verkopend makelaar gaf aan dat ze erg... Hele fijne, snelle en persoonlijke begeleiding en ook een heel goed onderhandelingsresultaat voor elkaar gekregen. Prettige hulp bij alle vervolgstappen. Ook de verkopend makelaar gaf aan dat ze erg prettig contact had gehad met onze aankoopmakelaar.

Astrid Slegers

Mede door de online training durfden wij de gok te wagen om "online" een aankoopopdracht te geven. Ondanks dat het veel leeswerk is, en sommige onderwerpen meerdere keren langskomen, zijn we zeer... Mede door de online training durfden wij de gok te wagen om "online" een aankoopopdracht te geven. Ondanks dat het veel leeswerk is, en sommige onderwerpen meerdere keren langskomen, zijn we zeer positief over deze methode.
Het heeft voor ons prima uitgepakt en over 4 weken gaan we verhuizen :)

Reactie liberoaankoop.nl:

Van harte gefeliciteerd met de aankoop! We zijn blij dat we hier een rol in hebben kunnen spelen.

Renata Pangoniene

Het ging alles goed, duidelijk en snel. Waar ik vragen had, werd snel beantwoord.

Rob van Putten

Ik ben erg tevreden, ik had wat huiswerk gedaan over aankoopmakelaars en sommige mensen vonden Libero wat onpersoonlijk. Zelf heb ik het werken als snel en effectief ervaren. De bereikbaarheid ‘s... Ik ben erg tevreden, ik had wat huiswerk gedaan over aankoopmakelaars en sommige mensen vonden Libero wat onpersoonlijk. Zelf heb ik het werken als snel en effectief ervaren. De bereikbaarheid ‘s avonds is ook ideaal. In cijfers, een 10!!

Dave Bleeker

Een groot voordeel van Libero is dat ze een pakket aanbieden voor weinig geld. Ons hebben ze geholpen met de taxatie, bouwkundige meeloopkeuring, controle kookakte en ze hebben notarissen... Een groot voordeel van Libero is dat ze een pakket aanbieden voor weinig geld. Ons hebben ze geholpen met de taxatie, bouwkundige meeloopkeuring, controle kookakte en ze hebben notarissen aanbevolen. Communicatie gaat via email/telefoon en niet face to face, wij vonden dit prima. Libero reageert snel. Let wel goed op de kleine lettertjes; wij hebben namelijk Libero laten bieden op ons huis en de bodemprijs bleek toen nog te hoog. Een maand later hebben we zelf de biedingen gedaan met een sterk verlaagde bodemprijs als resultaat. Omdat wij Libero eerder hebben ingeschakeld voor die woning moesten we ze zowiezo de totale pakketkosten betalen bij aankoop van dezelfde woning binnen drie jaar. Daarom zijn we uiteindelijk terug gekomen bij Libero voor de taxatie en bouwkeuring. Helaas wel met de gedachte dat het wellicht goedkoper had gekund als we direct zelf waren gaan bieden. Libero hanteert namelijk een verlaagd tarief voor het pakket wanneer je zelf biedingen uitvoert. Al met al een prima dienst, maar let goed op de regels.

Reactie liberoaankoop.nl:

We vinden het fijn om te lezen dat we je ondanks een kleine miscommunicatie tot onze tevreden klanten mogen rekenen! We bieden inderdaad een pakket aan voor wanneer je het onderhandelen zelf al... We vinden het fijn om te lezen dat we je ondanks een kleine miscommunicatie tot onze tevreden klanten mogen rekenen! We bieden inderdaad een pakket aan voor wanneer je het onderhandelen zelf al hebt gedaan. In dit geval hebben wij hier natuurlijk ook al een rol in gespeeld, en wordt dan inderdaad het totale tarief berekend. We wensen je veel plezier in de nieuwe woning!

Ik was aangenaam verrast met de prijs die Libero heeft weten te bereiken voor mijn droomwoning in deze huidige hysterische woningmarkt. De communicatie was helder, compleet en prettig per mail.... Ik was aangenaam verrast met de prijs die Libero heeft weten te bereiken voor mijn droomwoning in deze huidige hysterische woningmarkt. De communicatie was helder, compleet en prettig per mail. Zelfs nog bericht wanneer er geen nieuws was. Aankoopmakelaar Han gaf vertrouwen en hoop en ontnam mij veel zorgen en stress. Ik heb in mijn eentje een huis gekocht en had dus niet ‘een paar extra ogen en oren’. De gedachte alleen al veroorzaakte al stress bij mij en zodoende ook verdiept in de service van Libero Aankoop. Ik heb echt het gevoel gehad dat ik er niet alleen voor stond en dat was zeer prettig. Daarnaast zijn alle tips en aandachtspunten die ze meesturen vanuit de backoffice erg handig. Daarmee kon ik gelijk aan de slag en had ik het gevoel dat ik niets zou missen of vergeten.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wij vinden het super om te horen dat we jou ten tijde van het aankoopproces hebben kunnen ontstressen. Een woning kopen is niet niks en zeker niet wanneer je dit alleen doet. Goed om te horen dat... Wij vinden het super om te horen dat we jou ten tijde van het aankoopproces hebben kunnen ontstressen. Een woning kopen is niet niks en zeker niet wanneer je dit alleen doet. Goed om te horen dat je onze tips en aandachtspunten als prettig hebt ervaren. Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe woning!
Team Libero Aankoop.

Angelique van Tilburg

Vorig jaar heb ik Libero ingeschakeld voor de aankoop van een woning. Mensen die gebruik willen maken van de diensten van Libero zou ik willen adviseren inzage en overleg te vragen tijdens en over... Vorig jaar heb ik Libero ingeschakeld voor de aankoop van een woning. Mensen die gebruik willen maken van de diensten van Libero zou ik willen adviseren inzage en overleg te vragen tijdens en over de onderhandelingen zodat ze precies weten wat er achter de schermen gebeurt. Alleen dan kun je weten of er op een eerlijke manier en echt in jouw voordeel wordt onderhandeld. Uiteindelijk heb ik na inzage het voorlopig koopcontract dat ik al had getekend laten ontbinden en de samenwerking met Libero stopgezet.

Beste Angelique,
Beste Angelique,
Wij vinden het spijtig om te lezen dat je een jaar geleden twijfels hebt gehad over onze eerlijke manier van onderhandelen. Onze makelaars handelen en onderhandelen enkel op een eerlijke en open wijze. Het is spijtig dat de financiering niet rond kwam, waardoor je van de koop af moest zien. Dit is uiteraard heel naar, maar daar hebben wij als aankoopmakelaar geen invloed op.
Team Libero Aankoop