Judith van Venrooij

Onze aankoopmakelaar heeft zichzelf terugverdiend. Zelfs op deze oververhitte woningmarkt heeft hij een mooie prijs voor ons onderhandeld. Vriendelijk, snel en vakkundig!

Eva de Schipper

Als je een aankoopmakelaar zoekt die snel kan handelen wanneer jij jouw droomhuis al hebt gevonden, en als je graag je zaken online afhandelt, dan ben je hier aan het goede adres. Afhankelijk van... Als je een aankoopmakelaar zoekt die snel kan handelen wanneer jij jouw droomhuis al hebt gevonden, en als je graag je zaken online afhandelt, dan ben je hier aan het goede adres. Afhankelijk van hoe snel jij zelf handelt kan het eerste bod er op dezelfde dag nog liggen. Ik ben iedere werkdag op de hoogte gehouden van het proces en meegenomen in iedere stap. De online omgeving is heel duidelijk en leidt je door het proces van een huis kopen heen. Het telefonisch contact en het email-contact heb ik ook als heel prettig ervaren. De kosten waren ook van te voren heel duidelijk, ik heb niet voor verrassingen gestaan. Ik ben heel tevreden met Libera Aankoop en met Pascal Bleumink, en zou nog een keer voor hen kiezen als het nodig was.

W Visser, de

Zeer snelle, correcte en vriendelijke service!

We recommend Libero aankoop for you who are looking for houses in the Netherlands for lowest possible price.
Within 2 days we got news that the house price can be lower than the asking price. Not sure how they did it but it worked.
Thank you for the service and wish you lots of success.

p.s. it will be nice if you can provide service for accompanying the second house visit.

Wais Tekadar

We zijn zeer blij met de service van Libero. We hebben ons huis onder de vraagprijs gekregen en gehele traject goed geholpen.

Toen Pascal ons belde met de bodemprijs die hij bereikt had, wist ik gelijk: dit hadden wij zelf nooit gekund! Pascal is zijn geld dubbel en dwars waard. Daarnaast was hij goed bereikbaar, ook 's... Toen Pascal ons belde met de bodemprijs die hij bereikt had, wist ik gelijk: dit hadden wij zelf nooit gekund! Pascal is zijn geld dubbel en dwars waard. Daarnaast was hij goed bereikbaar, ook 's avonds, en verliep de communicatie soepel en helder. Libero is betrouwbaar, heeft verstand van zaken en handelt heel snel.

De bouwkundige meeloopkeuring was erg leerzaam en duidelijk. De partij die deze uitvoerde, zou ik zo nog eens inschakelen als dat ooit nodig is!

Over het taxatiebedrijf en de notaris die Libero aanraadt, ben ik minder te spreken. De taxatie is op een maandag gedaan, en 8 dagen later op dinsdag heb ik het taxatierapport nog steeds niet ontvangen. Ook na 2 keer bellen, lijken ze niet echt haast te maken. En dat terwijl de sleuteloverdracht al op korte termijn is en we dus graag zsm de hypotheek willen aanvragen... Jammer dat zo'n belangrijk rapport het proces vertraagd. De notaris die we hadden gekozen (oa op basis van advies van Libero) reageerde niet op mails en werd ons sterk afgeraden door kennissen, vrienden en onze hypotheekadviseur. De vele negatieve reviews online onderschreven hun verhaal. Last minute hebben we daarom toch onze notariskeuze gewijzigd. Gelukkig deed Libero daar verder niet moeilijk over.

Jaap van der Veer

Ik ben zeer tevreden.
De communicatie met Pascal liep snel en soepel.
Zelfs 's avonds en in het weekend.
Uiteindelijk heeft Pascal een behoorlijk percentage van de vraagprijs af...
Ik ben zeer tevreden.
De communicatie met Pascal liep snel en soepel.
Zelfs 's avonds en in het weekend.
Uiteindelijk heeft Pascal een behoorlijk percentage van de vraagprijs af weten te krijgen.

Peter Kovacs

Ik ben zeer tevreden met Libero Aankoop. Ze onderhandelden een heel goede prijs, een behandelden alle papierwerk voor de aankoop (behalve de hypotheek).

Kort maar krachtig!!

Kort maar krachtig!!

Bij het 3e huis was het raak. Bij de 1e overboden, de 2e werd (deskundig) afgeraden door Libero en bij de 3e een goede deal gemaakt. De bouwkundige inspectie werd zeer precies uitgevoerd en verschafte veel duidelijkheid.
Met dank aan Libero hebben wij dan ook afgelopen zaterdag onze housewarming kunnen houden op een heerlijke en prachtige plek in Nederland!

Sander Klein Nijenhuis

Erg tevreden over de geleverde diensten en dan met name over het snelle handelen in de aankoop van ons huis