Prettig contact met Denise gehad. Duidelijke en snelle communicatie per mail en wanneer nodig per telefoon.

Ik ben bijzonder tevreden over de diensten en zeker ook de communicatie van Libero Aankoopmakelaars.
Alles is uitstekend verlopen. Er werd goed geluisterd naar mijn uiteenzetting van de situatie. Dankzij de goede adviezen, de inzet en het snelle handelen van de Libero Makelaar heb ik het appartement dat ik op het oog had en waarvoor meerdere liefhebbers waren, kunnen kopen. Als beoordeling geef ik een 10!

Joost Klein Poelhuis

De site is overzichtelijk en de jurist van Libero leverde goed werk. In de voorbereiding van een bod wordt echter geen enkele moeite gestoken. Libero geeft zelf aan dat ze geen enkele voorbereiding... De site is overzichtelijk en de jurist van Libero leverde goed werk. In de voorbereiding van een bod wordt echter geen enkele moeite gestoken. Libero geeft zelf aan dat ze geen enkele voorbereiding hierin treffen, wat het opstellen van een gewogen waardering onmogelijk maakt. Hierdoor had ik zelf bijna € 10.000,- teveel betaald.

Reactie liberoaankoop.nl:

Fijn dat een deel van onze dienstverlening goed is bevallen. Voor het uitbrengen van het bod baseren we ons op de informatie die tot dan toe bekend is over de woning (bijvoorbeeld hoe lang staat... Fijn dat een deel van onze dienstverlening goed is bevallen. Voor het uitbrengen van het bod baseren we ons op de informatie die tot dan toe bekend is over de woning (bijvoorbeeld hoe lang staat deze te koop, waar staat de woning) en informatie die u geeft (bijvoorbeeld de vragenlijst). Op basis hiervan wordt een bod uitgebracht dat, volgens ons, zo veel mogelijk kans van slagen heeft. Het laatste dat we hierbij willen is dat dit bod te hoog is. We berekenen immers ook geen commissie over de gehele aankoopprijs, maar alleen als we ónder de vraagprijs uitkomen. Dit is in Amsterdam (meestal) niet mogelijk, maar ook dan is het niet de bedoeling dat u te veel betaalt. We vinden het dan ook heel jammer dat u het op deze manier heeft ervaren en wensen u desondanks veel woonplezier in uw nieuwe woning.

Ard van Oosten

Adequaat, zorgvuldig met alle aandacht en een mooi resultaat

Vincent Rijnbende

Zeer negatieve ervaring gehad. De onderhandeling bleek te bestaan uit het sturen van enkele mails, het huis werd niet eens bezocht. Niet wat wij verwachtten Toen de verkopende partij daar niet op in... Zeer negatieve ervaring gehad. De onderhandeling bleek te bestaan uit het sturen van enkele mails, het huis werd niet eens bezocht. Niet wat wij verwachtten Toen de verkopende partij daar niet op in ging en Libero dus 0 resultaat had geboekt werd mij door libero gevraagd of ik niet zelf wilde onderhandelen. Toen ik zelf in gesprek kwam met de verkopende partij was ik er snel uit tegen een goede prijs. Vervolgens wilde Libero wel 10% van mijn eigen gehaalde onderhandelings resultaat in rekening brengen! Ongelofelijk! Het geschil dat ik vervolgens starte werd ook zeer slecht afgehandeld, ik liep gewoon tegen een muur aan bij libero. Het draaide zelfs uit op een traject incassobureau, rechtzaak. De zorgen, ellende, tijd die me dat allemaal gekost heeft. Ik zou libero nooit aan iemand aanbevelen.

Reactie liberoaankoop.nl:

We betreuren dat het zo is gelopen en hadden het graag anders gezien. We vinden het dan ook heel jammer dat we er niet uitkwamen met de verkopend makelaar nadat we al in onderhandeling waren... We betreuren dat het zo is gelopen en hadden het graag anders gezien. We vinden het dan ook heel jammer dat we er niet uitkwamen met de verkopend makelaar nadat we al in onderhandeling waren geweest. We hebben u toen aangeraden om deze alsnog het door ons vastgestelde bedrag te bieden, en dit accepteerde ze gelukkig wel. Wij hebben hier overigens wel een aandeel in gehad. Nogmaals: we betreuren het verloop van zaken.

Joris Claassen

Libero heeft ons heel fijn geholpen met het aankoopproces. Begonnen vanuit de online training, vanuit daar met de online tools en het boekje verder gewerkt. Handige tips, waarvan er sommige dik... Libero heeft ons heel fijn geholpen met het aankoopproces. Begonnen vanuit de online training, vanuit daar met de online tools en het boekje verder gewerkt. Handige tips, waarvan er sommige dik bovenop liggen, maar er meer wat subtieler zijn. Na bezichtiging van ons nieuwe huis heeft is er door Pascal een onderhandeling gestart, tot onze grote verbazing was het mogelijk om zelfs in een verhitte markt als Utrecht nog wat onder de vraagprijs te komen. Vanuit daar kwam een bod dat we konden accepteren, de door Libero ingekochtte taxatie en keuringen werden ook goed gecommuniceerd met ons. Al met al een fijn traject, net even het zetje en extra hulp dat wij nodig hadden om in deze markt met succes een huis te kopen.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wat fijn dat we jullie hebben mogen helpen bij een succesvolle woningaankoop! Zo zie je maar weer: ook in een krappe markt doen we ons best om jullie zo goed mogelijk te helpen. Veel woonplezier... Wat fijn dat we jullie hebben mogen helpen bij een succesvolle woningaankoop! Zo zie je maar weer: ook in een krappe markt doen we ons best om jullie zo goed mogelijk te helpen. Veel woonplezier gewenst!

Daniël Claas

Pascal Bleumink van Libero Aankoop heeft ons fantastisch begeleid in het aankoopproces. Hij heeft scherp onderhandeld, waardoor we onze woning uiteindelijk onder de vraagprijs konden kopen. En dat... Pascal Bleumink van Libero Aankoop heeft ons fantastisch begeleid in het aankoopproces. Hij heeft scherp onderhandeld, waardoor we onze woning uiteindelijk onder de vraagprijs konden kopen. En dat in deze tijd! Verder was hij altijd zeer vlot in het reageren en heeft hij duidelijk antwoord gegeven op al onze vragen. De communicatie verliep meestal per e-mail, maar af en toe hadden we ook telefonisch contact. Prima! Voor ons was dit een perfecte oplossing van wél een aankoopmakelaar maar zónder alle extra kosten. Uiteindelijk houd je een zeer scherp tarief over. Voor ons helemaal geslaagd zo.

Lennard Bos

Prima online dienstverlening.
Prima online dienstverlening.
Als koper mag je meelopen met een technische keuring ongeacht of er als extra service een rapport wordt gemaakt. Dat meelopen mag nog wat sterker worden aanbevolen.
Verder zou ik aanbevelen om de koper te helpen kritisch naar de informatieverstrekking van verkopende makelaars te kijken. Denk aan de aanwezigheid van een ingevulde NVM vragenlijst deel B, en controle op de correctheid van plattegronden.

Wij zijn zeer tevreden met de dienstverlening van Libero Aankoop.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze dienstverlening.

Doortastend en deskundig. Het door ons gewenste resultaat werd heel snel bereikt en we kregen goed advies!