Ik was aangenaam verrast met de prijs die Libero heeft weten te bereiken voor mijn droomwoning in deze huidige hysterische woningmarkt. De communicatie was helder, compleet en prettig per mail. Zelfs nog bericht wanneer er geen nieuws was. Aankoopmakelaar Han gaf vertrouwen en hoop en ontnam mij veel zorgen en stress. Ik heb in mijn eentje een huis gekocht en had dus niet ‘een paar extra ogen en oren’. De gedachte alleen al veroorzaakte al stress bij mij en zodoende ook verdiept in de service van Libero Aankoop. Ik heb echt het gevoel gehad dat ik er niet alleen voor stond en dat was zeer prettig. Daarnaast zijn alle tips en aandachtspunten die ze meesturen vanuit de backoffice erg handig. Daarmee kon ik gelijk aan de slag en had ik het gevoel dat ik niets zou missen of vergeten.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wij vinden het super om te horen dat we jou ten tijde van het aankoopproces hebben kunnen ontstressen. Een woning kopen is niet niks en zeker niet wanneer je dit alleen doet. Goed om te horen dat je onze tips en aandachtspunten als prettig hebt ervaren. Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe woning!
Team Libero Aankoop.

Score voor liberoaankoop.nl: 5/5