Dave Bleeker

Een groot voordeel van Libero is dat ze een pakket aanbieden voor weinig geld. Ons hebben ze geholpen met de taxatie, bouwkundige meeloopkeuring, controle kookakte en ze hebben notarissen aanbevolen. Communicatie gaat via email/telefoon en niet face to face, wij vonden dit prima. Libero reageert snel. Let wel goed op de kleine lettertjes; wij hebben namelijk Libero laten bieden op ons huis en de bodemprijs bleek toen nog te hoog. Een maand later hebben we zelf de biedingen gedaan met een sterk verlaagde bodemprijs als resultaat. Omdat wij Libero eerder hebben ingeschakeld voor die woning moesten we ze zowiezo de totale pakketkosten betalen bij aankoop van dezelfde woning binnen drie jaar. Daarom zijn we uiteindelijk terug gekomen bij Libero voor de taxatie en bouwkeuring. Helaas wel met de gedachte dat het wellicht goedkoper had gekund als we direct zelf waren gaan bieden. Libero hanteert namelijk een verlaagd tarief voor het pakket wanneer je zelf biedingen uitvoert. Al met al een prima dienst, maar let goed op de regels.

Reactie liberoaankoop.nl:

We vinden het fijn om te lezen dat we je ondanks een kleine miscommunicatie tot onze tevreden klanten mogen rekenen! We bieden inderdaad een pakket aan voor wanneer je het onderhandelen zelf al hebt gedaan. In dit geval hebben wij hier natuurlijk ook al een rol in gespeeld, en wordt dan inderdaad het totale tarief berekend. We wensen je veel plezier in de nieuwe woning!

Score voor liberoaankoop.nl: 4/5
Zou je Libero aankoop aanbevelen? Ja