Binnen anderhalve week was alles geregeld, van een eerste bod, de taxatie, de bouwkundige keuring en het tekenen van het koopcontract. Als ik het zelf allemaal had moeten uitzoeken en regelen was ik... Binnen anderhalve week was alles geregeld, van een eerste bod, de taxatie, de bouwkundige keuring en het tekenen van het koopcontract. Als ik het zelf allemaal had moeten uitzoeken en regelen was ik er waarschijnlijk weken mee bezig geweest.

Lucy Versteijlen

Super vriendelijk en heel snel geholpen door Pascal. Ik werd steeds duidelijk geïnformeerd over de stappen die gezet waren of die nog gingen komen. Als ik vragen had dan kon ik die stellen en kreeg... Super vriendelijk en heel snel geholpen door Pascal. Ik werd steeds duidelijk geïnformeerd over de stappen die gezet waren of die nog gingen komen. Als ik vragen had dan kon ik die stellen en kreeg ik heel snel reactie hierop met duidelijke uitleg in 'mensentaal'. Doordat zaken als onderhandelen, taxatie en bouwkundige keuring uit handen zijn gegeven aan Libero kon ik mezelf goed richten op het regelen van de financiering zonder extra stress. Heel tevreden!

Duidelijk, helder en concreet. Erg snelle en goede resultaatgerichte dienstverlening.

Wat fijn om na een paar keer de scholing te hebben bijgewoond nu zelf te ervaren hoe snel en eenvoudig een woning werd aangekocht door Pascal Bleumink. De hele aankoop was eigenlijk binnen 2 dagen... Wat fijn om na een paar keer de scholing te hebben bijgewoond nu zelf te ervaren hoe snel en eenvoudig een woning werd aangekocht door Pascal Bleumink. De hele aankoop was eigenlijk binnen 2 dagen geregeld, maar ook daarna bleef Pascal bereikbaar voor vragen en om zaken te regelen. We stonden er duidelijk niet alleen voor en... er ging een mooi bedrag af van de vraagprijs.

Vanaf de start van de onderhandelingen was er goed en regelmatig contact en 2 dagen na het geven van de opdracht was het bod geaccepteerd. De bouwtechnische keuring en taxatie zijn ook prima... Vanaf de start van de onderhandelingen was er goed en regelmatig contact en 2 dagen na het geven van de opdracht was het bod geaccepteerd. De bouwtechnische keuring en taxatie zijn ook prima geregeld. Kortom een aankoop mbv libero aankoop ontlast enorm en is echt een aanrader.

Remco Slijkhuis

Goed contact, duidelijke communicatie en berokken bij het proces.

Nike van Essen

Wij zijn ongelooflijk blij met de hulp die we van Pascal Bleumink hebben gekregen in de aankoop van ons huis. Wij hadden ons droomhuis al gevonden, Libero Aankoop erbij gehaald, die startte heel... Wij zijn ongelooflijk blij met de hulp die we van Pascal Bleumink hebben gekregen in de aankoop van ons huis. Wij hadden ons droomhuis al gevonden, Libero Aankoop erbij gehaald, die startte heel snel de procedure. 4 werkdagen later was de onderhandeling rond - zeer in ons voordeel, dankzij Pascal. En alles wat geregeld moest worden werd heerlijk voor ons voorgekauwd. We hadden prettig contact en alles ging in rap tempo. Aanrader voor iedereen, wij zijn superblij!

Sida de Harder

Heel erg fijn! Een huis in Amersfoort gekocht en zelfs nog wat van de prijs af. Super fijne begeleiding, bij vragen konden we altijd bellen. Goede service.

J.C. Klooster

Verstrekt duidelijke informatie over het traject en bemiddelt overeenkomstig met wensen van de klant.

Heel erg prettig, helder en ondersteunend aan het proces! Ook fijn dat het razendsnel gaat en onze aankoopmakelaar van Libero er geen gras over laat groeien!