Duc Le

Libero aankoop is heel goed. Je krijgt echt waar voor je geld en het is veel goedkoper dan een normale aankoopmakelaar. De communicatie liep heel snel, vlot, helder en duidelijk. Elke dag nieuws ook... Libero aankoop is heel goed. Je krijgt echt waar voor je geld en het is veel goedkoper dan een normale aankoopmakelaar. De communicatie liep heel snel, vlot, helder en duidelijk. Elke dag nieuws ook al is er geen nieuws. Ook in de avond . Ik had Han Busio als aankoopmakelaar. Wat een man. Hij heeft jarenlang heel veel ervaring en is een expert. Heel vakkundig en heel duidelijk. Hij is de beste
Hij wenst mij elke dag alle goeds. Ik zal hem nooit meer vergeten.

Helaas was ik niet zo enthousiast. Ondertussen alweer 2 jaar geleden hun laten onderhandelen op een huis.
Ik mistte het persoonlijk contact. Alles ging via de mail. Na het volgen van hun webinar dacht ik dus dat ze vrijblijvend achter de bodemprijs van een huis kunnen komen. Het is niet echt vrijblijvend, want ze gaan toch echt in onderhandeling en willen ook jouw bodem (nou ja, andersom dus) top-prijs weten. Ik kreeg toen snel e-mailtje terug: helaas gaat dit huis ‘t niet worden, zit geen ruimte in de vraagprijs (was toen 2016, dus huizen gingen nog onder de vraagprijs weg). Dan mis je wel even persoonlijk contact: waarom niet? Wat zeiden ze dan?
Dan vraag je je ook af, hebben jullie in de onderhandeling meegenomen dat er 10 huizen verderop ook een huis voor minder staat?
Via de mail is het toch anders dan via de telefoon even de onderhandeling naspreken.
Daarna dus geen gebruik meer van ze gemaakt.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je review. Wij vinden het heel erg spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienst. Omdat het een situatie van twee jaar geleden betreft is het lastig ieder detail van... Bedankt voor je review. Wij vinden het heel erg spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienst. Omdat het een situatie van twee jaar geleden betreft is het lastig ieder detail van deze situatie weer naar voren te halen. Wat we wel met zekerheid kunnen zeggen, is dat we altijd naar de absolute bodemprijs opzoek gaan. Het is namelijk zo, hoe meer wij van de vraagprijs af krijgen, hoe groter onze beloning is. Echter is de verkopende partij de bepalende factor in hoe laag deze prijs is. Dat er een woning verderop in de straat voor minder te koop staat, hoeft niet te zeggen dat deze woning voor die prijs of minder verkocht kan worden.
Onze dienst is een online dienstverlening waar wij communiceren per e-mail en telefoon. Daarbij staat persoonlijk contact wel hoog in het vaandel. Er doen zich omstandigheden voor waardoor er een mail wordt verstuurd wanneer telefonisch contact wenselijker is. Dit kan met vele factoren te maken hebben.
Team Libero Aankoop

Helder, duidelijk en vooral snel in het onderhandelingstraject. Fijn ook dat je een 'guide' tot je beschikking krijgt, in levende lijve en digitaal waarmee je de stappen kunt doorlopen. Dat geeft... Helder, duidelijk en vooral snel in het onderhandelingstraject. Fijn ook dat je een 'guide' tot je beschikking krijgt, in levende lijve en digitaal waarmee je de stappen kunt doorlopen. Dat geeft rust in het aankooptraject.

Fijn contact en heel makkelijk en duidelijke handelingen

Zeer tevreden met de aankoopbegeleiding. Het aanbieden van een taxatie en bouwtechnische keuring voor een vaste prijs maakt het hele aankoop proces een stuk duidelijker en heeft me daarnaast een... Zeer tevreden met de aankoopbegeleiding. Het aanbieden van een taxatie en bouwtechnische keuring voor een vaste prijs maakt het hele aankoop proces een stuk duidelijker en heeft me daarnaast een hoop geld bespaard. Zou zeker weer gebruik maken van de diensten van Libero!

Reactie liberoaankoop.nl:

Dat is erg fijn om te horen! Onze complete service bespaart jouw inderdaad geld. Geld wat je nu bijvoorbeeld kunt besteden aan de inrichting van je woning. Hoe heerlijk! Wij wensen je heel veel... Dat is erg fijn om te horen! Onze complete service bespaart jouw inderdaad geld. Geld wat je nu bijvoorbeeld kunt besteden aan de inrichting van je woning. Hoe heerlijk! Wij wensen je heel veel woonplezier.

Snel, to the point en aan de buitenkant transparant. Als verbeterpunt hadden wij graag gezien dat de bouwkundige keuring en taxatie geregeld zou worden via jullie. Maar al met al zijn wij erg... Snel, to the point en aan de buitenkant transparant. Als verbeterpunt hadden wij graag gezien dat de bouwkundige keuring en taxatie geregeld zou worden via jullie. Maar al met al zijn wij erg tevreden.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wij zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn over snelheid en transparantie. We begrijpen dat het prettiger is wanneer alles door ons wordt geregeld. Echter is het bijv. in het geval van... Wij zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn over snelheid en transparantie. We begrijpen dat het prettiger is wanneer alles door ons wordt geregeld. Echter is het bijv. in het geval van een bouwkundige van belang dat je zelf een afspraak inplant, daar wij geen kijk hebben op jullie agenda's. Wij willen onze klanten zoveel mogelijk uit handen nemen en zullen aangegeven verbeterpunt meenemen. Daar waar het haalbaar is zullen wij kijken naar de mogelijkheden wat betreft het doen van aanpassingen.
Team Libero Aankoop

IK vind de samenwerking met jullie als aankoop makelaar te gek! echt pascal is/was voor mij zo fijn om mee te communiceren! hij stelde me heel erg op me gemak en gaf heel snel antwoord.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je reactie! Een goede communicatie is van groot belang, zo ook bij de aankoop van een woning. Wij vinden het daarom ook heel erg fijn om te horen dat je dit als prettig hebt ervaren.... Bedankt voor je reactie! Een goede communicatie is van groot belang, zo ook bij de aankoop van een woning. Wij vinden het daarom ook heel erg fijn om te horen dat je dit als prettig hebt ervaren. Wij wensen je heel veel geluk in je nieuwe woning.

Peter Streef

Ook al werkt Libero uitsluitend op afstand is de service erg persoonlijk en zorgvuldig. Deze fijne werkwijze is zeker aan te raden!

Reactie liberoaankoop.nl:

Wat fijn dat je het als persoonlijk en zorgvuldig hebt ervaren. Dit is erg belangrijk voor ons.

Fanny Algra

Fijne aankoopmakelaar, erg snel geholpen. Dag na aanvraag was het eerste bod al gedaan en zelfs prijsakkoord al bereikt! Stap 2 (via de backoffice) zou wat beter kunnen, kreeg zelf geen antwoord op... Fijne aankoopmakelaar, erg snel geholpen. Dag na aanvraag was het eerste bod al gedaan en zelfs prijsakkoord al bereikt! Stap 2 (via de backoffice) zou wat beter kunnen, kreeg zelf geen antwoord op mijn vraag via hen, dus zelf via verkoopmakelaar geregeld. Overdrachtsdatum klopte hierdoor ook niet in het systeem. Verder prima!