The service from Libero is really good and worth the money. People are also very nice, efficient and helpful. With help from them, we recently bought a nice house in Oegstgeest.

Ivo Wouters

Goed, snel en vaardig.

Goede en vriendelijke begeleiding. We konden van alles vragen. Ook heel fijn is dat we dagelijks op de hoogte werden gehouden van het aankoopproces. Ook als er geen bericht was van de verkopende... Goede en vriendelijke begeleiding. We konden van alles vragen. Ook heel fijn is dat we dagelijks op de hoogte werden gehouden van het aankoopproces. Ook als er geen bericht was van de verkopende partij kregen we toch een berichtje van Pascal.

Het hele administratieve proces loopt op rolletjes. Hier en daar wat dubbeling gehad, waarbij 2 medewerkers dezelfde vraag stelde binnen korte termijn. Zelf hadden wij iets meer verwacht van de... Het hele administratieve proces loopt op rolletjes. Hier en daar wat dubbeling gehad, waarbij 2 medewerkers dezelfde vraag stelde binnen korte termijn. Zelf hadden wij iets meer verwacht van de onderhandeling, waarbij wij bereid waren wat harder te onderhandelen, kregen wij het gevoel dat er snel werd opgegeven toen dit wat lastiger leek te zijn, dan eerder gedacht. Misschien komt dat omdat wij minder informatie hadden, maar deel dit dan. Voor de rest was het erg plezierig, soepel, informatief en lastige zaken werden simpel uitgelegd.

N. Kloekhorst

Prima service! Pascal heeft goed voor ons onderhandeld en de woning zelfs in deze tijd onder de vraagprijs voor ons aangekocht. De onderhandelingen zijn snel gestart door Pascal en wij werden van... Prima service! Pascal heeft goed voor ons onderhandeld en de woning zelfs in deze tijd onder de vraagprijs voor ons aangekocht. De onderhandelingen zijn snel gestart door Pascal en wij werden van iedere stap netjes op de hoogte gehouden. Het aanleveren via libero online werkt ook gemakkelijk en snel. Al met al een zeer goede service, snelle onderhandeling en aankoop, vriendelijke benadering en goede communicatie. Binnen twee dagen was de koop rond!

Remco Stoelwinder

Dankzij de proffesionele hulp van Libero zijn ons veel vragen en zorgen ontnomen in het aankoop traject van onze woning. Pascal bedankt !

Pascal is een zeer geduldig mens en altijd goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail.
Dank je Pascal voor je goede wn vlotte uitleg

Binnen anderhalve week was alles geregeld, van een eerste bod, de taxatie, de bouwkundige keuring en het tekenen van het koopcontract. Als ik het zelf allemaal had moeten uitzoeken en regelen was ik... Binnen anderhalve week was alles geregeld, van een eerste bod, de taxatie, de bouwkundige keuring en het tekenen van het koopcontract. Als ik het zelf allemaal had moeten uitzoeken en regelen was ik er waarschijnlijk weken mee bezig geweest.

Lucy Versteijlen

Super vriendelijk en heel snel geholpen door Pascal. Ik werd steeds duidelijk geïnformeerd over de stappen die gezet waren of die nog gingen komen. Als ik vragen had dan kon ik die stellen en kreeg... Super vriendelijk en heel snel geholpen door Pascal. Ik werd steeds duidelijk geïnformeerd over de stappen die gezet waren of die nog gingen komen. Als ik vragen had dan kon ik die stellen en kreeg ik heel snel reactie hierop met duidelijke uitleg in 'mensentaal'. Doordat zaken als onderhandelen, taxatie en bouwkundige keuring uit handen zijn gegeven aan Libero kon ik mezelf goed richten op het regelen van de financiering zonder extra stress. Heel tevreden!