Peter Streef

Ook al werkt Libero uitsluitend op afstand is de service erg persoonlijk en zorgvuldig. Deze fijne werkwijze is zeker aan te raden!

Reactie liberoaankoop.nl:

Wat fijn dat je het als persoonlijk en zorgvuldig hebt ervaren. Dit is erg belangrijk voor ons.

Fanny Algra

Fijne aankoopmakelaar, erg snel geholpen. Dag na aanvraag was het eerste bod al gedaan en zelfs prijsakkoord al bereikt! Stap 2 (via de backoffice) zou wat beter kunnen, kreeg zelf geen antwoord op... Fijne aankoopmakelaar, erg snel geholpen. Dag na aanvraag was het eerste bod al gedaan en zelfs prijsakkoord al bereikt! Stap 2 (via de backoffice) zou wat beter kunnen, kreeg zelf geen antwoord op mijn vraag via hen, dus zelf via verkoopmakelaar geregeld. Overdrachtsdatum klopte hierdoor ook niet in het systeem. Verder prima!

Snel en prettig contact, creert overzicht in alles wat te regelen is en geeft het gevoel dat er niets over het hoofd gezien wordt

Na het volgen van de online webinar hebben we Libero ingeschakeld en een huis gekocht. Zeer duidelijke en dagelijkse mails van Han die ons op de hoogte hield van de vorderingen tijdens het... Na het volgen van de online webinar hebben we Libero ingeschakeld en een huis gekocht. Zeer duidelijke en dagelijkse mails van Han die ons op de hoogte hield van de vorderingen tijdens het biedproces. Zeer tevreden!!

Reactie liberoaankoop.nl:

Wat leuk om te horen dat jullie na het volgen van de webinar besloten om gebruik te maken van onze dienst! En fijn dat jullie zeer tevreden zijn over de gang van zaken! Heel veel geluk gewenst met... Wat leuk om te horen dat jullie na het volgen van de webinar besloten om gebruik te maken van onze dienst! En fijn dat jullie zeer tevreden zijn over de gang van zaken! Heel veel geluk gewenst met de nieuwe woning!

Inge Verhaart

Prima,jullie waren snel vakkundig en duidelijk. De uitgebreide uitleg was prettig. Het geheel gaf vertrouwen.

Beste Inge,
Wat fijn om te horen dat je het proces zo hebt ervaren. Wij wensen je heel veel plezier met jouw woning!

A.J. Langelaan

Heel fijn dat jullie hebben kunnen helpen. Wij kopen niet elke dag een huis en het is daarom fijn om hier begeleiding bij te krijgen.

Peter Luijten

De dienst omvat niet alleen de onderhandelingen en het bereiken van een akkoord over de laatprijs, het omvat ook begeleiding door middel van informatieve mails over alle activiteiten die dienen te... De dienst omvat niet alleen de onderhandelingen en het bereiken van een akkoord over de laatprijs, het omvat ook begeleiding door middel van informatieve mails over alle activiteiten die dienen te gebeuren in het proces. De aankoop gaat behoorlijk snel, de doorlooptijd is daardoor kort en waardoor je in korte tijd een grote hoeveelheid mails met tekst en uitleg over je heen krijgt, wat een nadeel kan zijn, zeker als je voor de eerste keer een huis aankoopt. Wij zijn er erg tevreden over.

Beste Peter,
Beste Peter,
Hartelijk bedankt voor je review. Wij zijn erg blij om te horen dat je onze service als positief hebt ervaren. Het klopt inderdaad dat we je in een korte tijd van veel informatie voorzien, juist omdat we willen dat er niets over het hoofd wordt gezien. Wanneer mails vragen oproepen zit ons team klaar om te helpen, zodat alles duidelijk wordt.
Wij wensen je veel plezier met de nieuwe woning.

E. van Galen

Hakkelend, slechte communicatie, vragen die niet beantwoord worden, de kreet "zelf s'avonds en in het weekend" is dus niet waar voor mij. Eindnota toch nog wel duur voor het weinige werk dat gedaan... Hakkelend, slechte communicatie, vragen die niet beantwoord worden, de kreet "zelf s'avonds en in het weekend" is dus niet waar voor mij. Eindnota toch nog wel duur voor het weinige werk dat gedaan is (aankoopscan (nou ja, alles stond op funda...), weinig onderhandelen, modelakte, geen taxateur, geen hypotheek). Dit was eigenlijk een bekijken en kopensituatie voor ons. Alles moest snel gedaan worden want we waren maar 10 dagen in Nederland. Gelukig zat ik er zelf bovenop, anders was alles nooit voor elkaar gekomen. En dan de emails die je krijgt! Totaal niet gepersonaliseerd op jou zaak! Vanaf het begin had ik gezegd dat ik geen hypotheek nodig had, maar kreeg wel ellenlange emails over een taxateur en een hypotheekadviseur, en dat meerdere keren. Allemaal kant en klare emails waarschijnlijk, niet gepersonaliseerd. Fout in de rekening ook, de taxateur was ook gerekend. Voor mij was dit echt een teleurstellende beleving, ik had het net zo goed zelf kunnen doen.

Beste mevrouw van Galen,
Beste mevrouw van Galen,
Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over Libero Aankoop. Ons streven is een tevreden klant. Wij zullen even kort reageren op uw bericht en hopen hiermee duidelijkheid te kunnen geven. U geeft aan dat onze bereikbaarheid in de avonden en in het weekend niet voor u van toepassing was. Echter blijkt uit onze gegevens dat uw vragen wel degelijk zijn beantwoord in de avonduren en in het weekend. Er was op een gegeven moment een probleem met uw telefoon, waardoor wij u op dat moment niet telefonisch konden bereiken. Onze aankoopmakelaar heeft in een zeer kort tijdsbestek de woning voor u weten aan te kopen voor een hele goede prijs. Er zat veel druk op het aankoop, aangezien u maar kort in Nederland verbleef.
Onze klanten krijgen enkele standaard mails om ervoor te zorgen dat er niets over het hoofd wordt gezien. Daarnaast heeft u van de aankoopmakelaar altijd tijdig een persoonlijke mail ontvangen. Nogmaals wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de service. Desalniettemin wensen wij u heel veel plezier met uw woning.
Team Libero Aankoop

Prima zakelijk dienstverlening. Geen poespas en alle contact via de mail. Voor mij heel erg prettig omdat het de kans is om goed na te kunnen denken over zaken die worden uitgesproken en of die je... Prima zakelijk dienstverlening. Geen poespas en alle contact via de mail. Voor mij heel erg prettig omdat het de kans is om goed na te kunnen denken over zaken die worden uitgesproken en of die je zelf uitspreekt. Op deze manier heb je ook nog eens een prima naslag mogelijkheid.

Wij hebben erg fijn contact gehad met Han van libero aankoop, hij heeft voor ons de bodemprijs onderzocht en waar wij het al opgegeven hadden, is hij door gegaan waardoor we toch tot een... Wij hebben erg fijn contact gehad met Han van libero aankoop, hij heeft voor ons de bodemprijs onderzocht en waar wij het al opgegeven hadden, is hij door gegaan waardoor we toch tot een prijsakkoord gekomen zijn. Het was ook fijn om te lezen wat hij deed en waarom hij bepaalde keuzes maakte en alle informatie die we ontvingen rondom het kopen van een huis was gaf ons meer inzicht in het hoe en wat bij het kopen van ons eerste huis.

Ik zou de dienst zeker aanraden als je een huis wil kopen en je weet niet zo goed wat de waarde is of je denkt dat het (te) duur op de markt gezet is.