Joost Klein Poelhuis

De site is overzichtelijk en de jurist van Libero leverde goed werk. In de voorbereiding van een bod wordt echter geen enkele moeite gestoken. Libero geeft zelf aan dat ze geen enkele voorbereiding hierin treffen, wat het opstellen van een gewogen waardering onmogelijk maakt. Hierdoor had ik zelf bijna € 10.000,- teveel betaald.

Reactie liberoaankoop.nl:

Fijn dat een deel van onze dienstverlening goed is bevallen. Voor het uitbrengen van het bod baseren we ons op de informatie die tot dan toe bekend is over de woning (bijvoorbeeld hoe lang staat deze te koop, waar staat de woning) en informatie die u geeft (bijvoorbeeld de vragenlijst). Op basis hiervan wordt een bod uitgebracht dat, volgens ons, zo veel mogelijk kans van slagen heeft. Het laatste dat we hierbij willen is dat dit bod te hoog is. We berekenen immers ook geen commissie over de gehele aankoopprijs, maar alleen als we ónder de vraagprijs uitkomen. Dit is in Amsterdam (meestal) niet mogelijk, maar ook dan is het niet de bedoeling dat u te veel betaalt. We vinden het dan ook heel jammer dat u het op deze manier heeft ervaren en wensen u desondanks veel woonplezier in uw nieuwe woning.

Score voor liberoaankoop.nl: 2/5
Zou je Libero aankoop aanbevelen? Nee