Vincent Rijnbende

Zeer negatieve ervaring gehad. De onderhandeling bleek te bestaan uit het sturen van enkele mails, het huis werd niet eens bezocht. Niet wat wij verwachtten Toen de verkopende partij daar niet op in ging en Libero dus 0 resultaat had geboekt werd mij door libero gevraagd of ik niet zelf wilde onderhandelen. Toen ik zelf in gesprek kwam met de verkopende partij was ik er snel uit tegen een goede prijs. Vervolgens wilde Libero wel 10% van mijn eigen gehaalde onderhandelings resultaat in rekening brengen! Ongelofelijk! Het geschil dat ik vervolgens starte werd ook zeer slecht afgehandeld, ik liep gewoon tegen een muur aan bij libero. Het draaide zelfs uit op een traject incassobureau, rechtzaak. De zorgen, ellende, tijd die me dat allemaal gekost heeft. Ik zou libero nooit aan iemand aanbevelen.

Reactie liberoaankoop.nl:

We betreuren dat het zo is gelopen en hadden het graag anders gezien. We vinden het dan ook heel jammer dat we er niet uitkwamen met de verkopend makelaar nadat we al in onderhandeling waren geweest. We hebben u toen aangeraden om deze alsnog het door ons vastgestelde bedrag te bieden, en dit accepteerde ze gelukkig wel. Wij hebben hier overigens wel een aandeel in gehad. Nogmaals: we betreuren het verloop van zaken.

Score voor liberoaankoop.nl: 0.5/5
Zou je Libero aankoop aanbevelen? Nee