NEMECH Comm. V.

Positief

Karin De Graaf

Prima service. Snel geleverd.

Voor ons de eerste keer een ledstrip aangeschaft. Veel keuze.

Misschien is het voor leken in led zoals ik een idee om een interieur ontwerper aan het woord te laten en tips te geven voor het toepassen van led. Voorbeeldfoto’s met daarbij de beschrijving van de keuze. (Bijv hoeveel lampjes per meter enzo)

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw positieve review én tip! Deze staat inmiddels genoteerd op ons ideeënbord.

Fred H

Ze doen wat ze beloven. Binnen 1 dag geleverd. Melding wanneer levering plaats vindt.

Ziet er degelijk uit en is van goede kwaliteit.

Danny Sigin

Ik ben zeer te vrede van dit bedrijf. Een vlugge levering dienst dank u wel.

Ik vind mijn bestelling een goed aan koop ik ben er heel blij mee.
De sterke punten van het bedrijf is denk ik, snelle levering en de goede uitleg die je er bij krijgt.
Een dikke proficiat aan dit bedrijf

geen voor mij

Vanneste Rik

Prachtige site,overzichtelijk
Wat een service,en heel praktische uitleg
Proficiat

Zeer snelle levering en goede opvolging

Werd geleverd zoals belooft

Monique Haertjens

Mijn eerste aankoop was gaf mij meteen de ervaring van uw fantastische klantendienst!
De stekker werd heel warm, een mailtje, en hop, er werd een nieuwe stekker geleverd. Geen discussie, geen...

Goed produkt en een uitstekende klantendienst.

Stephanie

Snelle levering en goede service! Ze mailden mij om te melden dat een bepaalde lamp (waar op=op bij stond) niet meer beschikbaar was. Op mijn vraag hebben ze toen netjes een andere lamp ter...

Customer service reageerde snel op mijn emails, snelle levering en de producten waren netjes verpakt.

Marianne

Snelle levering, duidelijke beschrijving van het product hoe te installeren. Had problemen met aansluiten, na 1 telefoontje deskundig opgelost. Top

Fijn bedrijf die de afspraken nakomt.

geen min punten

vison keukens