Stijn Verhoft

De eerste led strip die ik heb ontvangen was kapot maar er werd niet moeilijk over gedaan en voor ik het wist had ik al een nieuwe.

Goede service, snelle levering!

Edwin de vos

Super goed geholpen.

Goeie service !

Niet van toepassing !

Wilfred

Correcte firma, duidelijk advies, . Professionele uitleg, feedback en oplossend gericht denken om tot een prachtig resultaat te komen.

Showroom aanwezig om eerst eens te kijken wat je nodig hebt en hoe het er allemaal uitziet. Ideaal voor mensen zonder ervaring in deze materie.

Koppelen van verschillende lengtes led-strips met een ander systeem om de koppeling zo dicht mogelijk tegen elkaar te maken. Eventueel knipbate strips op 5 cm. ipv op 10 cm.

M

snelle levering

Niet spammen met mails over beoordelingen

Reactie Ledstripkoning:

Beste Meneer Gribnau,

Wanneer u een uitnodiging heeft ontvangen voor het plaatsen van een review en u reageert daar niet op dan krijgt u na een tijdje een automatische herinnering . U kunt zich gemakkelijk afmelden voor deze mails.
We vinden het erg jammer dat u onze aftersales afdeling hiervoor een 2/10 geeft, wij hebben immers geen klantcontact met u gehad. Als dit wel het geval was geweest had u zeker gemerkt dat wij altijd uiterst vriendelijk en oprecht naar onze klanten zijn.
Ik heb voor u alle email uitnodigingen uitgeschakeld zodat u er in de toekomst geen last meer van heeft.

Bram van der Linde
Medewerker Klantenservice

Gabor

Behulpzaam.

Correcte prijs

Wattages vermelde van de strips, zodat men de juiste adapter kan mee bestellen.
Advies juiste bekabeling en secties betreft spanning val.

Wil Joosten

Klantvriendelijk, deskundig en prima producten

Product is zoals op de website en in informatie wordt aangegeven. Klantenservice is vriendelijk en deskundig.

Zorg dat alle informatie uit de montage handleiding ook identiek op de website staat (bijvoorbeeld het advies om te zorgen dat de LEDstrips zonder montageprofiel niet langer dan 8 uur achter elkaar hoeven te branden).

tavandiejie@gmail.com

Snelle service, product van goede kwaliteit, goede communicatie. Ik zal opnieuw kopen.

Price

No

Martin Verhoeve

Groot assortiment, super snelle verzending, goede kwaliteit

Het is een degelijk product

Bij de aansluitmaterialen is soms niet duidelijk wat bij wat hoort

Jort

Vragen snel beantwoord via chat, goede en snelle levering.

Lisa De Bruycker

Snel en duidelijk

Zeer snelle levering. Product komt overeen met duidelijke omschrijving

Voorlopig niet