W. Dekker

Zeer Goed

Eenvoudig aan te brengen goed verpakt snelle levering

Geen opmerkingen

UNU

Zeer positief, uitzonderlijk vriendelijke klantendienst

correcte levering en goede opvolging

Jacco

Betrouwbaar, klantvriendelijk en zeer snel leverend. Deskundige antwoorden op mijn vragen.

Duidelijke informatie, zowel op de website als ook van de klantenservice

Never change a winning team 💪🏻

emiel snellaars

Zeer snelle levering
de leds voor achter de tv werken top
en makkelijk aan te sluiten

het geheel makkelijk aan te sluiten

Super gewoon. Kan niet anders zeggen. Had een vraag, ik kreeg een antwoord met de onderdelen. Deze kon ik gelijk aanklikken en in het winkelmandje om te bestellen. Er zat een goede... Super gewoon. Kan niet anders zeggen. Had een vraag, ik kreeg een antwoord met de onderdelen. Deze kon ik gelijk aanklikken en in het winkelmandje om te bestellen. Er zat een goede gebruiksaanwijzing bij.

Snel antwoord. Producten worden beschreven en je kunt ze aanklikken om te bestellen.

Bouw

Heel goed
Mooi product en goede levering

Genoeg informatie

W.van der horst

Goed en snel geleverd!

Goede instructie/kwaliteit

Prijzen vermelden incl.btw

Jan-Willem

Prima ledstrip & snelle levering

Het product was netjes verpakt, wel jammer dat er een wit stekkertje voor de ledstrip in de doos zat en de adapter en draad zwart zijn, zou mooier zijn als de adapter ook in het wit te verkrijgen zou zijn.
Daarnaast: Meerdere opties te kiezen (IP-waarde), duidelijk aangegeven op welke voedingsspanning de ledstrip werkt, aanbevolen accessoires en als klanten vragen hebben dan krijgen ze netjes antwoord, dan hoeven er geen dubbele vragen gesteld te worden.

Witte adapter met wit snoer, of het bijgeleverde stekkertje voor de ledstrip zwart, zodat het matcht.

Jan

Een veilige en snelle levering van het door mij bestelde product.

Betrouwbare levering.

Luc

Zeer tevreden. Snelle levering, correcte afhandeling. Ga zeker opnieuw bestellen !

Prijs, product ziet er goed uit.