Beste Van de graaf

Super nette survice

Netjes op tijd geen lange wacht tijden

Beste Sinnema

snelle verzending

Verdonck

kwaliteitsprodukten

bij mijn neon led strips moest er aangeduid zijn dat er een voeding moest bijgekocht zijn om het te kunnen gebruiken . Daardoor heb ik nog eens extra 3.95 verzendingskosten moeten betalen

Beste Koiter

Snelle levering, redelijke prijzen

Verkeerd koppelstukje meegeleverd

Els de jongh

Zeer slecht. Solar lampen doen het bijna niet. Echt zo zonde van het geld. En ze reageren niet meer op de e-mail. Ga denk ik rechtsbijstand inschakelen. Kat in de zak

Informatie klopt niet. Branduren zo zeer goed zijn, een uur halen ze niet

Antwoorden op e-mail zouden ze kunnen doen

Reactie Ledstripkoning:

Beste Mv. De Jongh,
Dank u voor uw review. We vinden het erg jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad. We proberen altijd ons best om onze klanten goed en netjes van dienst te zijn.
Ik...
Beste Mv. De Jongh,
Ik heb het ook allemaal voor u nagekeken en u heeft op ieder bericht dat u heeft gestuurd een antwoord gekregen van een van mijn collega's. Dit laatste antwoord was 19 uur geleden vanaf dit moment. In Dat antwoord gaf mijn collega aan dat u de lampen die niet aan uw verwachtingen voldoen mag terugsturen.
Ik zal voor u ook opnieuw deze mail laten versturen in het geval dat u deze niet heeft ontvangen of hij soms in uw spam folder terecht is gekomen. We zullen verder altijd op berichten reageren. Hopelijk biedt dit alsnog een oplossing.
Team LedKoning

H van Os

Uitstekend!

Duidelijk en overzichtelijk

Soms zijn keuzen niet helemaal duidelijk (controlers/ adapters) en dat de LED op lengte is te knippen.

Ed Kieckens

Duidelijke uitleg, snelle levering

kwaliteit

Beste Lap

Uitstekend

Vriendelijk en deskundig telefonisch advies

Niet meer met de DPD samenwerken

Beste Van den brande

Professioneel

duidelijke informatie

ledstrip paste niet in de profiel; beter vermelden op site

Beste Moorlag

Prima levering van een prima product

Veel verschillende artikelen die helder staan aangegeven.

?