Beste van Beersum

Fijn bedrijf

Snelle levering en na telefonisch contact te hebben gehad met wat vragen, keurig en vakkundig geadviseerd.

Kim

Heel goede ervaring!

Duidelijke website, snelle levering, goede hulp via klantendienst

Beste Jansen

Beste hendrix

Positief, goeie marchandise

verschillende LED oplossingen voor verscheidene toepassingen - op maat

Dave Lentze

Bestelling door Ledkoning zeer snel verwerkt, maar na 1,5 week helaas nog steeds niet ontvangen. Dit lijkt aan PostNL te liggen. Toch heeft dit invloed mijn ervaring met het koopproces. Bestelling door Ledkoning zeer snel verwerkt, maar na 1,5 week helaas nog steeds niet ontvangen. Dit lijkt aan PostNL te liggen. Toch heeft dit invloed mijn ervaring met het koopproces.
Overigens heeft Ledkoning me wel iedere keer zeer beleefd te woord gestaan.

Artikelen duidelijk omschreven.

Het verzendproces beter controleren.

Ashley Thienpont

Lizzy Bosch was mijn klantenservice contactpersoon en heeft me fantastisch geholpen, beantwoordde snel al mijn vragen en stelde mij op de hoogte over eventuele vertraging van mijn levering. Ik raad... Lizzy Bosch was mijn klantenservice contactpersoon en heeft me fantastisch geholpen, beantwoordde snel al mijn vragen en stelde mij op de hoogte over eventuele vertraging van mijn levering. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan.

Goeie competitieve prijzen en heel hoeie klantenservice.

Beste heer Bushoff

Prima levering netjes verpakt

Werkt naar behoren

Ad Drenth

Prima webshop! Goed product.

denken mee met de klant. In mijn geval was 3 meter RGB strip niet aanwezig en werd onder dezelde voorwaarden een 5 meter strip geleverd.