Reviews

9.3 / 10
12345 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

12345 Reviews

Beste Elshof

10/10

Prima snelle service

Sterke punten

Klantvriendelijk. Doen niet moeilijk als iets kapot is.

Verbeterpunten of tips

Geen. Ga zo door


P

8/10

Prima service

Sterke punten

Veel keuze

Verbeterpunten of tips

Sommige dingetjes kunnen iets beter beschreven worden mbt klemmen


Beste heer vd Nieuwenhof

10/10

Online is alles in goede overzicht en leveringstijd.

Sterke punten

Overzichtelijk en snelle levering

Verbeterpunten of tips

De ledstrip m tape is moeilijk te verwijderen. Je kan makkelijk de tape helemaal verwijderen.


Beste van der Panne

10/10

Heel tevreden

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Geen


Beste De decker

10/10

Kwalitatief en snel.

Sterke punten

Ik heb het bedrijf gebeld terwijl ik de keuze maakte, om zeker te zijn dat ik het goede product aanschafte. Ik kreeg zeer goede ondersteuning in dit telefoongesprek, die het mij mogelijk maakte om... Ik heb het bedrijf gebeld terwijl ik de keuze maakte, om zeker te zijn dat ik het goede product aanschafte. Ik kreeg zeer goede ondersteuning in dit telefoongesprek, die het mij mogelijk maakte om het juiste product te selecteren.


Beste dEES

9/10

Top, prijs en levering

Sterke punten

levering

Verbeterpunten of tips

website iets duidelijker


Beste Reijmers

10/10

Goed product en snel geleverd.

Sterke punten

adapter werkt prima en dat voor een goede prijs


Beste Willems

4/10

De producten zijn goed en de levering was snel. Resultaat ziet er prima uit. Jammer genoeg loopt de dienst na verkoop heel wat minder vlot. Door een verkeerde bestelling wou ik ook iets terug... De producten zijn goed en de levering was snel. Resultaat ziet er prima uit. Jammer genoeg loopt de dienst na verkoop heel wat minder vlot. Door een verkeerde bestelling wou ik ook iets terug sturen, maar meer dan een week na het invullen van de gevraagde documenten op de website én een mail aan het bedrijf heb ik nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Ik kan de goederen dus niet terugsturen en krijg dus ook mijn geld niet terug. Niet echt correct toch.

Sterke punten

Materiaal correct geleverd, alles volledig en een duidelijke handleiding.

Verbeterpunten of tips

Reageren op vragen van de klant na de verkoop.

Reactie Ledstripkoning:

Wij hebben samen contact gehad betreft uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u via het online retourenportaal geen retourlabel ontvangt. Er is een retourlabel aangemaakt dat in het... Wij hebben samen contact gehad betreft uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u via het online retourenportaal geen retourlabel ontvangt. Er is een retourlabel aangemaakt dat in het contact met u is doorgestuurd. Uw retour wordt door ons in behandeling genomen.


Beste Bohms

6/10

Mooie spullen nette prijsen.

Sterke punten

Snelle verzending.

Verbeterpunten of tips

Meer info overde lengte van de strips.
Dacht dat mijn ledstrip 6meter aan één stuk zou zijnaad kreeg dus een rol van 5 meter plus een rol van één meter...
Kan dus niet aan één stuk onder...
Meer info overde lengte van de strips.
Dacht dat mijn ledstrip 6meter aan één stuk zou zijnaad kreeg dus een rol van 5 meter plus een rol van één meter...
Kan dus niet aan één stuk onder de carport.
In die mooie aluminium
gootjes met die eindstukken....

Reactie Ledstripkoning:

Er is contact met u opgenomen betreft uw beoordeling. Tot op heden heb ik hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Graag kom ik met u in contact om een passende oplossing te bieden.


Beste Van de vel

8/10

Had de aankoop niet direct nodig maar kreeg email dat het s'anderendaags zou geleverd worden tussen 12u en 17u ben thuis gebleven maar niks gezien.dag later weer email dat het tussen de zelfde uren... Had de aankoop niet direct nodig maar kreeg email dat het s'anderendaags zou geleverd worden tussen 12u en 17u ben thuis gebleven maar niks gezien.dag later weer email dat het tussen de zelfde uren zou geleverd worden en toen waren ze er wel mee(wel na 17u)dus niks beloven dat niet haalbaar is aub.

Sterke punten

nvt

Reactie Ledstripkoning:

Er is contact met u opgenomen betreft uw beoordeling om samen tot een passende oplossing te komen. Tot op heden heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen. Ik kom graag met u in contact om een... Er is contact met u opgenomen betreft uw beoordeling om samen tot een passende oplossing te komen. Tot op heden heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen. Ik kom graag met u in contact om een passende oplossing te bieden.