Timon Ramakers

Het werkte goed en de medewerkers waren aardig, maar ik vond het wel raar dat je de ledstrips niet op een ander merk kon aansluiten.

Het ziet er goed uit.

De ledstrips moeten kunnen worden gekonecht met ledstrips van een ander merk.

H van Daal

Prima product, prima service!

Informatie

E. Ekkelboom

Alles zoals verwacht, prima!

goede informatie, alles naar wens

nee.

Y spijker

De producten zien er allemaal heel erg goed uit en zijn gemakkelijk te installeren. Vooraf had ik weinig kennis maar door de site goed te lezen en via telefonische toelichting van de medewerkers...

Profesioneel uitziend product. En ontzettend vriendelijk te woord gestaan door het personeel.

A.H. van Beek

FIJN bedrijf. Over een week of 2 bestel nog een LED achtergrond verlichting voor een 40 inch televisie.
De eerste ( 50 inch ) bevalt mij uitstekend. Vlotte levering en goede handleiding.

zie boven

kan ik niet bedenken

Claudia Christiaens

Bestelling geplaatst en al voor deze was geleverd,bericht gekregen dat deze incompleet was door een item dat uit voorraad was, dat dit item snel werd nagezonden en werd kosteloos werd vervangen door...

Het product is en werkt zoals beschreven op de website, eerlijk dus.
Uitstekende klantenservice, snelle levering en heel snel reactie en vriendelijke hulp en ondersteuning als de klant dit nodig heeft.

Misschien de mogelijke oplossingen op de website plaatsen?

Jelle

Goed product, mooie prijs en heel snelle levering!

Supersnelle levering!

Arjan

Zeer nette en snelle levering, er miste in eerste instantie een onderdeel, maar dat was twee dagen later ook binnen en dus snel opgelost!

fred

Zeer positief, even telefonisch contact gehad met prima advies

duidelijke informatie

hooguit de prijs