Hr Rijsdijk

Duidelijk, goede beschrijving en correcte levering

Duidelijk uitgelegd en geen verborgen kosten (zoals extra prijs voor usb adapter)

Dhr Hennipman

Snelle levering, en goed verpakt.

Duidelijke afbeelding

Vermelding van de lengte van de alu strip, als ik mij niet vergis, heb ik dat niet zien staan als je 3 meter besteld, dat je 3 X 1 meter Alu strip krijgt. Wel is de plastic strip uit 1 stuk.

Beste Van Willigen

Levering zeer traag.

Veel assortimen

Niet aangeven voor 12 uur besteld volgende dag in huis als het vervolgens 5 dagen duurt.

Hasenbos

Ik ben zo goed geholpen door de helpdesk, heb voor ons huis op Ibiza parasol ?? verlichting gekocht , begreep niet helemaal hoe het aangesloten moest worden, ze hebben me met heel veel begrip en... Ik ben zo goed geholpen door de helpdesk, heb voor ons huis op Ibiza parasol ?? verlichting gekocht , begreep niet helemaal hoe het aangesloten moest worden, ze hebben me met heel veel begrip en geduld er door heen geleid, en zelf gratis een extra snoer en twee led strips opgestuurd, ik bestel nu alleen nog maar bij de led koning ? bedankt !

Het bedrijf heeft geweldige service en ik vertrouw hun producten

Beste Elsen

Uitstekend

-snelle behandeling van de bestelling
-snelle levering
-communicatie

Beste Harting

Hoewel de website zeer duidelijk is wilde ik toch nog wat advies voor een specifieke oplossing. Keurig en vakkundig telefonisch geholpen en direct alle benodigde onderdelen werden in de winkelwagen... Hoewel de website zeer duidelijk is wilde ik toch nog wat advies voor een specifieke oplossing. Keurig en vakkundig telefonisch geholpen en direct alle benodigde onderdelen werden in de winkelwagen klaar gezet. Makkelijker kan het iet.

Ruim assortiment en duidelijke uitleg.

Beste De Vos

TOP!

Levering en kwaliteit producten

Als er bij een product iets nodig is waardoor de wifi functie van een lamp werkt beter vermelden. Nu heb ik een lamp die alleen wit schijnt....

Beste mevrouw Jonker

Super service en een geweldig product

Snelle reactie en de prijs is erg scherp t.o.v. De kwaliteit

Beste Podolczak

Irek