Ledstripkoning

Ledstripkoning Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ledstripkoning? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3572
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ledstripkoning met 9.3/10. Gebaseerd op 3572 ervaringen.

Sander
Goed (8/10)
Sander

Het product dat ik heb aangeschaft is goed gemaakt en voldoet aan mijn verwachtingen. Het was netjes en goed verpakt en kwam zonder beschadigingen aan.

Score voor Ledstripkoning:4/5
Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Ik had de verkeerde ledstrip besteld, eentje met wit in plaats van warm wit licht, en ben uitstekend geholpen door de klantenservice toen ik aangaf dat het enkel de ledstrip was en niet de andere onderdelen die ik wilde ruilen. de klantenservice adviseerde mij om het gehele pakketje te retouneren, want dat ging sneller dan een onderdeel omruilen. dezelfde dag kreeg ik netjes een link met een nieuwe bestelling en had ik het een dag later de ledstrip, die ik aanvankelijk wilde, in huis.

Addy
Addy

Een goede ervaring.

Bram Z
Bram Z

Overzichtelijke site.
Goede kwaliteit van de producten.

Het koppelstukje (solderen niet nodig) past niet in de aluminium strip (opaal afdekstrip sluit dan niet).
Was even prutsen om het passend te krijgen.
Misschien kan dit aangegeven worden op de site. (bredere strip, o.i.d.)

Score voor Ledstripkoning:4.5/5
Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Via de overzichtelijke site van ledstripkoning kon ik heel eenvoudig vinden welke producten ik voor mijn toepassing het best kon kiezen. het bestellen zelf ging heel makkelijk en de producten werd snel geleverd..
de helpdesk, heeft me zowel via e-mail als telefonisch prima geholpen.

J. Hardes
Goed (8/10)
J. Hardes

Interne communicatie (zie ervaring)
en bij de onderstaande punten om te beoordelen een nvt keuze, tenslotte heb ik nu niets besteld

Score voor Ledstripkoning:4/5
Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Na zo'n 7 maanden deed mijn afstandsbediening het niet meet van mijn ledstrip verlichting. eerst een mail gestuurd (het was nl weekend). op maandag direct keurige mail terug waarin ze beloofde een nieuwe batterij te sturen. toen die woensdag binnen was, bleek dat het probleem niet opgelost te hebben.. gebeld en door robert echt prima geholpen en mij toegezegd dat ik een nieuwe afstandsbediening zou krijgen die donderdag afgeleverd zou worden. helaas donderdag niets ontvangen. vrijdagmiddag weer gebeld, toen kreeg ik een dame aan de lijn die mij beloofde dat ik terug gebeld zou worden, omdat zij mij niet kon helepen..
dat gebeurde niet (inmiddels beetje teleurgesteld), dus zelf nog maar een keer gebeld. gelukkig kreeg ik robert weer aan de lijn en die was verbaasd dat ik nog niets had ontvangen. bleek bij tnt pakketpost wat mis te zijn. hij zegde mij opnieuw toe dat hij mij nogmaals een nieuwe afstandbediening zou sturen. daarna nog een keer gebeld omdat ze mij de track en trace code niet konden geven omdat die pas na 6en bij hun binnen zou zijn..
ik heb vandaag gelukkig de afstandbediening inmiddels ontvangen, en gelukkig het probleem is opgelost..
dank je wel robert en dank je wel ledstripkoning voor de goede service..
ik geef 4 sterren omdat ik vind dat de belofte van de dame om terug te bellen niet was nagekomen en robert er ook niets van wist, dus dat kan beter (interne communicatie).
robert krijgt van mij een 10.

RAL
RAL
Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Heel. duidelijke website, snelle levering. mooi product en goede prijs.

Kevin Oost-Souburg
Kevin Oost-Souburg

Duidelijke communicatie, heldere uitleg over de solarlampen door middel van een blog

Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Voor onze tuin was ik opzoek naar geschikte solarlampen met een gedimde stand en bewegingsmelder..
op solarlampkoning hele mooi slanke "slim" solarlampen gevonden..
1 kapotte lamp, hebben ze gelijk een nieuwe opgestuurd..
zelfs na de 2 in 2 dagen werd er zonder pardon gelijk een nieuwe opgestuurd met de excuses "dat had niet mogen gebeuren"!.

Erik

Mooie strakke licht afgifte door middel van Type LED 5050 SMD

N.V.T

Reactie Ledstripkoning:

Beste Daryl,

Wat een enthousiasme! Leuk om te horen :-) We zijn erg benieuwd naar je gaming-bureau. Een filmpje wordt gewaardeerd.

Voor nu heel veel plezier gewenst van de verlichting.

Met hoffelijke groet,
LedstripKoning

Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Snelle levering, 50/50 led, premium kwaliteit zoals de naam zegt van het artikel..
je kan goedkoop uit zijn op ali******* maar dan krijg je niet de 50/50 kwaliteit je krijgt dan een goedkope uitstraling..
makkelijk te monteren, ook 2 naast elkaar inclusief 2 ledstrip-profielen, wat een mooie uitstraling geeft+goeie warmte geleiding..
laten we het zo zeggen ik heb nu een dik gaming-bureau. jammer dat er geen foto's toe te voegen zijn.

Wim
Onvoldoende (4/10)
Wim

Prijs, voldoende licht, alles zit in de kit

Betere montage van de strip in het aluminium profiel voorzien. Eigenlijk is het profiel te smal. De Kleef and achterop de stip kwam heel snel los.

Reactie Ledstripkoning:

Geachte,

Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Wellicht heeft u het over het hoofd gezien.
Per profiel wordt er in een handig schema vermeld welke led strips erin passen en welke niet, met daarbij de alternatieven die wel geschikt zijn.
Ondanks alles hopen we toch dat we u een volgende keer weer van dienst mogen zijn.

Met hoffelijke groet,
LedstripKoning

Score voor Ledstripkoning:2/5
Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Tijdige levering van de kit + het aluminium profiel. de led strip was aan de uiteindes reeds afgekort waardoor deze niet meer past in het profiel. ook de plaatsen van de eindstukjes lijkt me onmogelijk om mooi uit te voeren. ik had gehoopt op het geheel mooier te kunnen afwerken.

Bouwbedrijf Smit Bovenkarspel
Bouwbedrijf Smit Bovenkarspel

Ik moet het nog instaleren maar alle onderdelen zijn aanwezig.

Prima tot nu toe.
Ik zal in de toekomst zeker bij dit bederijf een bestelling doen.

Zou u Ledstripkoning aanraden?Ja

Eenmalig een ledstrip besteld. .
snelle en correcte afhandeling . de strip kwam vervolgens snel en goed verpakt.

Bedrijfsinformatie

De Ledstripkoning is niet alleen specialist op het gebied van led strips, maar ook op het gebied van kwaliteit en prijs. U bent bij ons aan het juiste adres voor goede producten tegen een scherpe prijs.

In ons brede assortiment vindt u vrijwel alles wat u zoekt op het gebied van led strips. Heeft u specifieke wensen of ideeën dan leveren wij het maatwerk. Wij denken graag met u mee en beantwoorden met plezier al uw vragen.

Niet voor niets zijn wij Koning in Kwaliteit, Prijs en Service!
Adres
Kasteleinenkampweg 11A