Hamers

Prima!

snelle levering goe dproduct

Van Hecke L

Onlangs een bestelling gedaan van meerdere producten bij ‘ledstripkoning’.
Onlangs een bestelling gedaan van meerdere producten bij ‘ledstripkoning’.
Alles werkte prima maar na een poosje kreeg ik problemen met enkele prikspotjes. Ik heb toen mail naar de klantenservice verzonden en mijn probleem uitgelegd.
Bijna onmiddellijk kreeg ik reactie van wat er fout zou kunnen gegaan zijn. Men heeft me toen enkele tips gegeven om de prikspotjes terug te laten functioneren zoals het hoort.
Na dit gedaan te hebben werkt alles weer normaal!
Echt heel tevreden van de snelle reactie en de aangeboden oplossing.
Bij deze nogmaals dank aan de klantendienst!
Super, een tevreden klant

Ruim aanbod, goede producten en een klantendienst die de klanten helpt en oplossingen aanbied!

Pleijsier

Uitstekend. Vlotte levering en aankoop volgens opgave.

Duidelijke keuzemogelijkheden en advies op de website.

van Saagsvelt

Ten eerste de keuze is reuze en terecht de klant is Koning bij de ledstripkoning.
Ik nam op zondag via WhatsApp contact met ze op en kreeg vrij snel al een antwoord wat ik niet had verwacht. Ik had aardig wat vragen. Niets was teveel en voelde mij zelf een beetje schuldig, want ik dacht dat eruit was en het was toch niet het product waar ik tevreden mee was. Wederom contact opgenomen en uiteindelijk na meerdere contacten eruit gekomen waar ik tevreden over was.
Nogmaals bedankt voor alle informatie!

Voldoet aan de eis van de klant.
Dat de klant nog koning is.

Madisson

Equipe très réactive et à l'écoute des besoins

Réactivité

Traduction du site en Français

van Nijf

Top, beter kan niet

Komen na wat ze beloven.

Geen, ga zo door

Arti-Jor

Snelle levering, goed geholpen via de Chat

Komt afspraken na

Lent

Prima, goede service en snel antwoord op vragen.

Prettige en goede service

Meer technische info over aansluitingen. Lengte stucprofielen klopt niet met website en wat geleverd wordt.

LASER'dennes

Geweldig

Heel goede service en accurate service voor verkoop

Engels

Levering slecht

Contact met medewerkers

Beloven wat er gezegt word

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor u review. Wij hebben getracht contact met u te zoeken om samen met u tot een passende oplossing te komen. Helaas hebben wij nog niets van u vernomen. U kunt dagelijks contact met... Hartelijk dank voor u review. Wij hebben getracht contact met u te zoeken om samen met u tot een passende oplossing te komen. Helaas hebben wij nog niets van u vernomen. U kunt dagelijks contact met ons opnemen, wij zijn te bereiken via verschillende kanalen. Wij vernemen graag van u.