Dekkers

Slecht

Slecht

Verkeerde spullen geleverd drie weken verder nog niet alles in de winkel geweest en de verkoper heeft de verkeerde spullen samen gesteld. Dat was de oorzaak.

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor uw review. Gelukkig hebben wij samen met u een passende oplossing gevonden. Mag u in de toekomst hulp nodig hebben staan wij graag voor u klaar.

Mertens

Goede service

Vlotte klantendienst

Info op website vind ik persoonlijk minder overzichtelijk. Zo vond ik niet onmiddellijk de correcte aansluiting voor wat ik wou. Dit hebben ze netjes na gestuurd

Arno Broekmeulen

Geweldig geholpen

Goede persoonlijke hulp

Lutgarde

Zeer goede communicatie.

Is echt zeer goed van kwaliteit.

Meer soorten Tuinlampen vb van 2 meters hoog.

Kleijnen

Snel en goed !

Snelheid, assortiment

Hans Fikkert

Of het nu Solarlampkoning is of Ledstripkoning, de service is uitstekend!

Klantvriendelijke benadering en snelle service

Buitenlampen zouden eigenlijk wel bestand moeten zijn tegen regenwater. De problemen die ontstonden werden snel en accuraat opgelost. Top!

Luca

Producten zijn super alleen het mee denken met klant en oplossingen maken is echt 0,0 terwel de fout bij ledstripkoning zet

Goeie producten

Mee denken met de klant

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! In het mailcontact dat wij samen hebben gehad, is er een passende oplossing geboden voor uw situatie. Dit is via WhatsApp ook aan u toegelicht. Wij denken graag mee om ervoor... Bedankt voor uw review! In het mailcontact dat wij samen hebben gehad, is er een passende oplossing geboden voor uw situatie. Dit is via WhatsApp ook aan u toegelicht. Wij denken graag mee om ervoor te zorgen dat u tevreden bent in de mogelijkheden die voor ons beschikbaar zijn.

Vanderoord visions

Prima product, snelle levering