R. Reij

Topservice! De snelheid en souplesse waarmee Ledkoning mijn probleem aan mijn bijna een jaar oude LED systeem heeft opgeloste kent zijn gelijke niet bij online aanbieders. Ik ga nooit meer ergens... Topservice! De snelheid en souplesse waarmee Ledkoning mijn probleem aan mijn bijna een jaar oude LED systeem heeft opgeloste kent zijn gelijke niet bij online aanbieders. Ik ga nooit meer ergens anders LED verlichting kopen.

Snel, vriendelijk, ruimhartig in de boordeling van garantie. Ze lossen het gewoon op.

van Acker

Top bedrijf !!

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

De Wit

De ervaring viel tegen. Verbinden van meerdere strips ‘zonder solderen’ gaat zeer moeizaam of niet mogelijk. De support was er niet en de mevrouw aan de telefoon ronduit kortaf en onbeleefd.

Kwaliteit van de ledstrip

Support en beleefdheid

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Wij hebben getracht contact met u op te nemen om dit samen te bespreken en tot een passende oplossing te komen. Het is namelijk niet onze bedoeling dat u zich niet gehoord... Bedankt voor uw review! Wij hebben getracht contact met u op te nemen om dit samen te bespreken en tot een passende oplossing te komen. Het is namelijk niet onze bedoeling dat u zich niet gehoord voelt. Tot op heden hebben wij geen reactie hier op mogen ontvangen. Mocht u dit alsnog met ons willen bespreken, mag u dat uiteraard altijd laten weten op ons bericht. Wij zorgen er dan voor dat we samen tot een oplossing komen.

Dirk

Super fijn advies en snelle service

Service

Wiegerinck

Snel antwoord via mail en duidelijke site met genoeg info om zelf idee uit te werken en samen te stellen met de nodige artikelen

Eenvoudige koppel systemen en uitgebreide verlichting opties

Van kooi

Goede en snelle levering. Alles compleet.

Complete pakketten. Veel mogelijkheden.

Beschrijving voor aansluiten op de elektra etc iets duidelijker. Ook in de filmpjes komt niet naar voren over het aansluiten van bij de sensoren etc.

Buckinx

Overzichtelijke website

correcte leveringen,duidenlijke handleiding

Guzman

Deze bedrijf levert wat goed en snel kwaliteit

Kwaliteit perfect en snel geleverd

Westenberg

Goed contact, goed product

Heel veel producten, zit altijd iets bij wat je zoekt, en als je het niet weet is overleg met klantenservice simpel.

Iets duidelijker foto's bij kleine onderdelen

De Jaegher

Prima opvolging.

Stipte levering en prima opvolging van retour.

Profielen voor LED-strip van meer dan één meter worden per meter geleverd ipv de lengte die je bestelt.