De Bruyne

Duidelijke en informatieve website. Gemakkelijk en vlot kunnen bestellen en alles werd de volgende dag al geleverd. Aanrader!!

Heel mooie LEDstrips die vlot kunnen gemonteerd worden.

Maanen van

Rotteveel

Overzichtelijk goedkoop

Arjan

Positief

De website is overzichtelijk en voor een leek is het goed te doen om artikelen bij elkaar te vinden die passend op elkaar zijn. Het aanbieden van complete sets is een goed idee.

De koppelstukken van de ledstrip naar een gekleurde kabel waarbij solderen niet nodig is een leuk idee, maar ik kan er persoonlijk niet mee werken. Handigheid kon ik er niet bij kopen. ;-)

Corien

Top bedrijf

Snelle levering problemen worden gelijk opgelost

Ga zo door

de Vries

Slechte ervaring, werd van het kastje naar de muur gestuurd, en elke keer een andere medewerker. Na vanavond hoop ik eindelijk het goede compleet binnen te krijgen... Echt waardeloos. Ook nog is... Slechte ervaring, werd van het kastje naar de muur gestuurd, en elke keer een andere medewerker. Na vanavond hoop ik eindelijk het goede compleet binnen te krijgen... Echt waardeloos. Ook nog is onduidelijk op internet de opening tijden

Communicatie, en goed aangeven van openingstijden op google. Laat 1 medewerker de opdracht uitvoeren niet verschillende medewerkers

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Elke vraag die binnen komt willen we uiteraard binnen de genoemde reactietijd op onze website beantwoorden. De communicatie blijft bij één persoon, tenzij de desbetreffende... Bedankt voor uw review! Elke vraag die binnen komt willen we uiteraard binnen de genoemde reactietijd op onze website beantwoorden. De communicatie blijft bij één persoon, tenzij de desbetreffende medewerker afwezig is. Deze wordt dan inderdaad door een andere collega opgepakt, zodat u alsnog een reactie ontvangt op uw bericht. Indien u dit liever niet wilt, laat het dan gerust aan ons weten. Wij communiceren dan wanneer het contact verder met u kan worden opgepakt. Onze openingstijden inclusief reactietijd kunt u terugvinden bij ons op de website.
In het contact dat er met u is geweest, is er een passende oplossing geboden. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, neem dan gerust opnieuw contact op met onze klantenservice. Wij staan u graag te woord om uw eventuele vragen/opmerkingen te bespreken.

Goris

Top

Alles in orde

Balette

Degelijke producten. Eenvoudig te bestellen

Voorraad en snelle levering

Boom

Super service

Heldere uitleg, telefonisch zeer goed bereikbaar. Prijs kwaliteit is erg goed. Meedenken en aanreiken van oplossingen in mijn specifieke situatie. Zeer snelle verzending Echt een fijn professioneel... Heldere uitleg, telefonisch zeer goed bereikbaar. Prijs kwaliteit is erg goed. Meedenken en aanreiken van oplossingen in mijn specifieke situatie. Zeer snelle verzending Echt een fijn professioneel bedrijf.