Reviews

9.2 / 10
13987 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

13987 Reviews

Robin

1/10

Ik had hier 2 jaar terug een ledstrip gekocht en hij was recent doorgebrand, ik had contact opgenomen en na mij een maand te laten wachten op antwoord zeggen ze dat het geen garantie meer is. "We... Ik had hier 2 jaar terug een ledstrip gekocht en hij was recent doorgebrand, ik had contact opgenomen en na mij een maand te laten wachten op antwoord zeggen ze dat het geen garantie meer is. "We kunnen u wel 25% korting geven op een nieuw set". Nee ik wil mijn geld terug, voor zo'n prijs en dan nu al kapot, schandalig.

Sterke punten

Niks

Verbeterpunten of tips

Betere garantie, en ook echt de garantie geven.

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Wij denken graag mee in een passende oplossing, ondanks dat de garantietermijn is verlopen. Er is contact met u opgenomen en wij zijn samen tot een passende oplossing gekomen.


Niels' Extra Handjes

10/10

Prettige (Iweb-)winkel en zeer mooie produkten

Sterke punten

Alles klopt, wat verkocht wordt, wordt ook gelevered!

Verbeterpunten of tips

Geen


van Strien

10/10

Top

Sterke punten

Alles goed


Jos van Maastrigt

9/10

Erg behulpzaam en vriendelijk

Sterke punten

Veelal volledige informatie over de producten

Verbeterpunten of tips

Ik heb een 55-65 inch ambilight ledstrip gekocht voor mn 55" TV. Het past perfect, het werkt perfect (boven verwachting) alleen de verbindingsdraadjes tussen de ledstrips in steken nu boven de tv... Ik heb een 55-65 inch ambilight ledstrip gekocht voor mn 55" TV. Het past perfect, het werkt perfect (boven verwachting) alleen de verbindingsdraadjes tussen de ledstrips in steken nu boven de tv rand uit. Gezien jullie altijd volledige info delen, had ik vanuit jullie het advies verwacht om voor een 50" ledstrip te gaan.
Voor de rest 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


Meijer

9/10

Goed

Sterke punten

duidelijkheid


verlooij

10/10

Perfect

Sterke punten

snelle levering mooi spul

Verbeterpunten of tips

ga zo door


Verlinde

6/10

Een halve dag na mijn bestelling kreeg ik bericht dat niet alle producten leverbaar waren en dat de levering vertraging opliep.
Een dag later werd een week vertraging voorzien. Na die week werd...
Een halve dag na mijn bestelling kreeg ik bericht dat niet alle producten leverbaar waren en dat de levering vertraging opliep.
Een dag later werd een week vertraging voorzien. Na die week werd het nog drie weken. Na verstrijken van die termijn heb ik zelf contact op moeten nemen en heb om een alternatief gevraagd. Dit is mij twee dagen daarna geleverd.
De dingen die ik besteld had, stonden als ‘morgen geleverd’ op de site.

Sterke punten

Behoorlijke keuze, goede producten in de verkoop.

Verbeterpunten of tips

Informeren op de website dat spullen niet op voorraad zijn.

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor uw review. We willen u laten weten dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen en het betreuren om te horen dat u teleurgesteld bent. Wij hebben getracht om contact met u op te... Hartelijk dank voor uw review. We willen u laten weten dat we uw opmerkingen zeer serieus nemen en het betreuren om te horen dat u teleurgesteld bent. Wij hebben getracht om contact met u op te nemen, helaas hebben wij nog niets van u vernomen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn met hun ervaring bij ons, en we streven ernaar om eventuele problemen die zich voordoen snel en effectief op te lossen.


Van alles

4/10

Slecht

Sterke punten

Contact

Verbeterpunten of tips

Batt kunnen leveren van de duren led lantarens kan dat een accu stuk gaat wil zelf wel betalen maar krijg tehoren dat zij het niet kunnen leveren lekker haal ze iedere winter binnen na twee jaar kan... Batt kunnen leveren van de duren led lantarens kan dat een accu stuk gaat wil zelf wel betalen maar krijg tehoren dat zij het niet kunnen leveren lekker haal ze iedere winter binnen na twee jaar kan je en lantaren van 120 euro niet meer gebruiken pff fijn bedrijf

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review. Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw solarlamp. Ik heb het contact terug gelezen en ik zie dat we eerder contact hierover hebben... Bedankt voor uw review. Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw solarlamp. Ik heb het contact terug gelezen en ik zie dat we eerder contact hierover hebben gehad en het probleem destijds naar tevredenheid hebben opgelost.
Als u toch terug wilt komen op deze afgesproken oplossing dan verneem ik dat graag van u en kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden.


Luiting

10/10

Goed snelle levering

Sterke punten

Veel keuze

Verbeterpunten of tips

Leters beschrijving mogen wel wat groter...


Vincent

8/10

Prima geholpen via Bol.com

Sterke punten

Goede omschrijving en juiste prijs. Was op voorraad.

Verbeterpunten of tips

Ik bestelde dit artikel op zondagmiddag. Levering zou maandag plaatsvinden. Na het plaatsen van de bestelling ontving ik de bevestiging van levering op dinsdag. Denk dat het goed is, om dit af te... Ik bestelde dit artikel op zondagmiddag. Levering zou maandag plaatsvinden. Na het plaatsen van de bestelling ontving ik de bevestiging van levering op dinsdag. Denk dat het goed is, om dit af te stemmen met Bol.com.