van Voorden

Heel goede ervaring

Heel snel reactie op whatsapp en een hele snelle levering.

de Goey interieurwerken

Snelle levering en mooi spul om mee te werken.

Direct antwoord op vragen.

van den Hoven

Prima!

Kwaliteit

Knippen van een ledsnoer per 5 of 10 cm maar niet op exact één meter.

Hendriks

Heel goed

Zeer snel geleverd

RS

Bestelling was netjes en goed aangekomen. Klantenservice en retour beleid is klote. Als men consumenten recht niet kent dan wordt in een hokje geduwd van we nemen geen artikelen retour. Na wat... Bestelling was netjes en goed aangekomen. Klantenservice en retour beleid is klote. Als men consumenten recht niet kent dan wordt in een hokje geduwd van we nemen geen artikelen retour. Na wat berichten heen en weer en op consumenten recht gewezen was me retour goedgekeurd. Eerste keer dat ik mee maak dat ik retour pakket moet verzekeren op me eigen kosten wat een klote service is dat. Zelfde producten zijn ook op alibaba en aliexpress te verkrijgen waar je voor retour niks hoeft te betalen.

Bestellen en levering

Retour en klanten service

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat wanneer de bestelling niet naar wens is, u deze wenst te retourneren. Via onze website is retourneren gratis. Wanneer u deze verzekerd wilt verzenden, is daar... Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat wanneer de bestelling niet naar wens is, u deze wenst te retourneren. Via onze website is retourneren gratis. Wanneer u deze verzekerd wilt verzenden, is daar ook een optie komen daar inderdaad wel kosten bij. In het contact dat er met u is geweest, hebben wij geprobeerd om de klacht met u op te lossen. Ik ben bang dat hierin een miscommunicatie is ontstaan tussen ons. Er is daarom geprobeerd om opnieuw contact met u op te nemen om de situatie samen te bespreken. Hier hebben wij tot op heden nog geen respons op gehad. Mocht u open staan om dit alsnog te bespreken, mag u dit in reactie op ons bericht laten weten.

Halimi

Top top top.

Beste kwaliteit.

N v t.

Lindelauf

Snelle levering en vlotte communicatie

Goede beschrijving van het product.

Lund Martens

Zeer goed.