Buis

Goed product, en ook snelle levering.

Zwart

Prima levering

Goed advies en informatie per product

Heeremans

Na een misverstand gebeld en probleem prima opgelost

Ziet er goed uit

Graag niet vermelden "complete set" Inclusief afstandbediening (dimmer) en simpele aan-/uitschakelaar leveren.

Ume

Zeer goed…. Had verbrande voeding en gemaild en direct volgende dag een nieuwe in de bus ..

Klantendienst top, na verkoop de hulpzaamheid top

Schaufeli

Prima service en eveneens een prima product. Voldoet geheel aan de verwachtingen

Lichtsterkte is boven verwachting

Karst Lok

Super

Levert snel, communiceert goed, nette materialen.

Meer keuze in transporteurs

hamers

Deze keer is mijn ervaring minder, ik heb gebeld om een strip te bestellen en de dame aan de telefoon heeft opgezocht welke ik eerder besteld had ,en nu krijg ik een heel andere licht strip dan ik... Deze keer is mijn ervaring minder, ik heb gebeld om een strip te bestellen en de dame aan de telefoon heeft opgezocht welke ik eerder besteld had ,en nu krijg ik een heel andere licht strip dan ik al had ,die vind ik niet mooi , het verschil is goed te zien, maar ik had hem al afgeknipt , dus kan hem niet terug sturen

De juiste strip sturen, het is niet mooi zo bij elkaar

Jaap

Onvolledig advies

Snel en netjes geleverd

Luisteren voor je advies geeft

Reactie Ledstripkoning:

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn helaas niet tot een passende oplossing gekomen. Mocht u toch nog in contact met ons willen komen, kunt u altijd contact... Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben contact met u opgenomen en zijn helaas niet tot een passende oplossing gekomen. Mocht u toch nog in contact met ons willen komen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Tay

Ik ben zeker tevreden over de LED-strips die ik bij Ledstripkoning heb gekocht Ze hebben een breed assortiment aan LED-strips. De prijs-kwaliteitverhouding is goed.
Mijn vragen over het...
Mijn vragen over het aansluiten van de strip werden snel en vriendelijk beantwoord door de klantenservice. Al met al ben ik tevreden en kan ik Ledstripkoning van harte aanbevelen voor je LED-strip aankopen.

Breed assortiment aan LED-strips.
Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Merlevede

Goede, supersnelle service!