Bruggies

Prima bedrijf erg tevreden

Bedrijf is op alle punten afspraken nagekomen

Positief. Snelle en betrouwbare service.
Producten voldoen aan mijn verwachting.

Snelle reactie en leveren op afgesproken data

Alles in orde, zeer behulpzaam bij vragen

stipt , leveringstermijnen worden zeker gerespecteerd.

Wij zijn zeer onder de indruk van de correctheid van dit bedrijf. De kwaliteit van de snel geleverde kussens en matrassen is tevens boven verwachting. Hele goede service die je nog maar weinig tegen... Wij zijn zeer onder de indruk van de correctheid van dit bedrijf. De kwaliteit van de snel geleverde kussens en matrassen is tevens boven verwachting. Hele goede service die je nog maar weinig tegen komt! Geweldig en betrouwbaar, wij zijn zeer tevreden!

Een heel sterk punt vinden wij dat we door dit bedrijf gebeld werden na het plaatsen van onze bestelling. Dit omdat wij verschillende hardheden en diktes hadden besteld voor matrassen. Men wilde... Een heel sterk punt vinden wij dat we door dit bedrijf gebeld werden na het plaatsen van onze bestelling. Dit omdat wij verschillende hardheden en diktes hadden besteld voor matrassen. Men wilde zeker weten dat we ons niet vergist hadden. Dit noemen wij zeer oplettend! Geweldig, dit konden we erg waarderen.

Beau witlox

Super service! En goede prijs/kwaliteits verhouding

Goede services!!!

Ernst Nijsten

Volledig positief. De kussens overtroffen mijn verwachtingen. Keurig afgewerkt, strak, helemaal in orde.

Keurige levering volgens afspraak. Wat wil een mens nog meer?

E van de Griendt

Super

Ze doen wat ze beloven. Fijne site.

Ondanks de vakantie drukte kussens optijd afgeleverd volgends afspraak en zijn top

Heel makkelijk te bestellen en heel klant vriendelijk.

Ze bellen je op als ze vragen aan je hebben. En sven kom je er zeker uit.

Mayer Exclusive Winterswijk

Snelle levering en goede kwaliteit

Prijs kwaliteit uitstekend