Uitstekend, klantvriendelijk kussen op maat bestelling en vlot beleverd.

bestelprocedure op de internetsite

Josefien vd Berg

Levering zoals afgesproken, maar hoes zat niet strak om het kussen bijnlevering. Plooien niet goed glad te krijgen en op de naad veel draadjes moeten terug steken.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat u mij hierop nooit heeft benaderd. Bij een terechte klacht hadden wij dit zeker opgelost. Niet erg vriendelijk om achteraf negatief te reageren.

Kussens op maat was één van de websites die online kussens op maat kan leveren voor thuisbezorging. De opzet van de website en het kundig begeleiden naar de juiste aankoop vond ik echter bij deze... Kussens op maat was één van de websites die online kussens op maat kan leveren voor thuisbezorging. De opzet van de website en het kundig begeleiden naar de juiste aankoop vond ik echter bij deze site het beste! Vervolgens is er tegen een scherpe prijs, ruim vóór de beloofde levertermijn geleverd. De kussens zien er keurig uit en zitten erg lekker! Zeer goede ervaring dus.

Goede kwaliteit en fijne website!

Mooie kussens geleverd. Mooi afgewerkt. In een woord prima

Mooie kwaliteit

Zeer snel

Klaar voor de aangegeven tijd

Prima en snel

Duidelijke communicatie

Elsje F

Alles keurig volgens ingevulde lijst via internet geleverd

Prima service, aankoop werd ondanks vakantietijd sneller geleverd dan verwacht

keurige afwerking

Perfect afgewerkte kussens

Duidelijk op de site te zien hoe het wordt

H. van Campenhout

Kussens met verschillende maten besteld en ontvangen. Ze passen precies en we zijn er daarom zeer tevreden mee. De kleur was iets anders dan we verwachtten, maar hiermee konden we leven. Goed gedaan!

Snelle levering.