L.Weening

Ben zeer tevreden over dit bedrijf die kwaliteit kussens heeft geleverd.
Gewoon een aanrader voor iedereen die maatwerk wil hebben.

Afleveren op de afgesproken tijd.

Goede communicatie . Het was duidelijk wanneer de levering zou komen.

Anne

Zeer goede ervaring. Bestellen gaat makkelijk en overzichtelijk adhv de plaatjes en de maten. Na bestelling bleek er toch nog een foutje in mijn bestelling te zitten, een rits zat aan de verkeerde... Zeer goede ervaring. Bestellen gaat makkelijk en overzichtelijk adhv de plaatjes en de maten. Na bestelling bleek er toch nog een foutje in mijn bestelling te zitten, een rits zat aan de verkeerde kant, die de werd opgemerkt door de fabrikant. Dit kon dus nog verholpen worden dankzij hun, heel attent en professioneel!

Overzichtelijke website en manier van bestellen. Bestelling werd ook nog goed nagekeken door de fabrikant.

Vavo

Mooie kussens, snel geleverd, afleveren op zaterdag lastig voor school, maar na contact met postbedrijf prima geregeld.

Kwaliteit en snelheid en de prijs na vergelijking

Prima service en mooi afgeleverd. We zijn er erg blij mee.

Dennis Hardeman

Ik kwam via Google op deze site, kussens zijn relatief goedkoop en de kwaliteit is uitstekend. Duidelijke en overzichtelijke site waardoor het bestellen erg gemakkelijk gaat. Ruime keuze uit stof,... Ik kwam via Google op deze site, kussens zijn relatief goedkoop en de kwaliteit is uitstekend. Duidelijke en overzichtelijke site waardoor het bestellen erg gemakkelijk gaat. Ruime keuze uit stof, materiaal en afwerking. Bij vragen zijn ze telefonisch goed bereikbaar en helpen ze graag mee om advies te geven.

Enkel minpuntje is de communicatie nadat je de bestelling heb geplaatst. Je krijgt 1 bevestiging waarop de levering staat genoteerd. Hier staat echter ook bij dat je een dag van de voren gebeld zal worden als de kussens daadwerkelijk geleverd zullen worden. Dit is helaas niet gebeurd in mijn geval. Nadat ik gebeld had, was alles duidelijk wat betreft de verzending.

Alles prima, en de kussens zijn goed aangekomen.

- Goede prijs/kwaliteit.
- Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan.
- Goede prijs/kwaliteit.
- Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan.
- Duidelijk site, waarin je gemakkelijk het stappenplan kunt doorlopen en zo de juiste kussens kunt bestellen.
- Ruime keuze aan stof, afwerking en materiaal.

Het is een net product maar ik kan niet begrijpen hoe het komt dat de kussens zo duur zijn !

Zo recht toe recht aan en dan zo duur!!!
Niet om een mening vragen als u er niet tegen kunt!
Maar toch bedankt!

J.J. de Beer

Duidelijke site. Goede terugkoppeling over de bestelling, levertijd en aflevering.

Ze doen wat ze zeggen.

Janet Talens

Onduidelijkheid bij de aanvraag, wordt er contact gezocht met de klant voor een juiste afhandeling
Bij teveel betaald, wordt automatisch het teveel betaalde bedrag teruggestort.

Goede service
Accurate afhandeling

We hebben kussens voor onze buitenbank besteld bij dit bedrijf.
We hebben kussens voor onze buitenbank besteld bij dit bedrijf.
De kussens vielen echter wel wat tegen. Dit omdat het materiaal niet strak om de kussens heen zit. Er zitten in alle kussens plooien.

de prijs was scherp. Voor het bestellen konden we staaltjes laten komen om zo de juiste stof en kleur te kiezen.
de kussens zijn binnen de beloofde levertijd gekomen,

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat de hoes niet strak was (rimpelen) op uw kussen maar waarschijnlijk is het een kussen geweest boven de 200 cm. Wij waarschuwen ook hiervoor de kussens te delen in meerdere kussens. Dan had... Jammer dat de hoes niet strak was (rimpelen) op uw kussen maar waarschijnlijk is het een kussen geweest boven de 200 cm. Wij waarschuwen ook hiervoor de kussens te delen in meerdere kussens. Dan had u dit probleem niet gehad. Het lezen van de Informatie die op elke keuze staat is wel belangrijk. Verder hadden wij graag gehad ons hierover te informeren want door anoniem hierop te reageren kunnen wij geen mogelijke oplossing voor u bieden.