Fijn en mooi kussen afgeleverd. Wij zijn er blij mee!

Duidelijke omschrijving bij het invoeren van de bestelling (maten nz). Ook erg fijn dat je een proefstofje kunt aanvragen! Heeft ons zeker geholpen bij onze keuze.

Maarten

Prima service, snelle levering, keurig op maar gemaakt en netjes afgewerkt.

Prima service, snelle levering, keurig op maar gemaakt en netjes afgewerkt.

Transportbedrijf die aflevert is weinig flexibel en dat is niet meer van deze tijd. Dag vantevoren wordt aangegeven dat volgende dag afgeleverd wordt wat lastig plannen is.

Levering was sneller dan verwacht/ aangegeven

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Het is ondoenlijk voor elke klant andere afspraken te maken qua. aflevering, één dag van te voren bellen zijn de meeste klanten geholpen en vinden een weg om het pakket in ontvangst te nemen.

Snelle respons, duidelijke leverdatum netjes afgeleverd

Netjes afgewerkt en duidelijkheid qua levering

Snelle en goede kwaliteit! De kussens zitten heerlijk en zien er uit zoals op de website staat vermeld.

Je moet er even op wachten omdat je natuurlijk altijd besteld wanneer het mooie weer er weer aankomt. Maar dan heb je ook wat om naar uit te kijken en ze zitten fantastisch. Groot aanbod en niet duur.

Ilona

Ik denk dat de site wat beter moet worden ingericht had niet goed gezien dat ik stof in de plaat van pu nepleer had gekozen had het zelf beter moten checken wel jammer. Wist dat de bestelling was... Ik denk dat de site wat beter moet worden ingericht had niet goed gezien dat ik stof in de plaat van pu nepleer had gekozen had het zelf beter moten checken wel jammer. Wist dat de bestelling was aangekomen via de mail bevestging gehad wist niet wanneer het zou worden geleverd dan had ik het mogelijk nog kunnen wijzigen.

het is geleverd en er wordt onderzocht of alles naar tevredenheid is verlopen.

We hebben een groot en twee rugkussens besteld en ziet er erg mooi uit. Plastic verpakking was wel wat beschadigd in de hoeken daardoor iets vuil erop maar dat was zo weg te poetsen. Misschien... We hebben een groot en twee rugkussens besteld en ziet er erg mooi uit. Plastic verpakking was wel wat beschadigd in de hoeken daardoor iets vuil erop maar dat was zo weg te poetsen. Misschien stukjes karton in de hoeken.
We hebben ze nog niet uit kunnen testen maar ziet er goed uit.
Bij het koudschuim was het alleen niet zo duidelijke de verschillende hardheden. De hardheid boven kwam niet overeen met de hardheid in de tekst.

Zoveel mogelijkheden in maten! En snelle toesturen van de kleurstalen.

Goede opvolging van de levering

Maat is goed stof ook. Netjes. Bezorging prima

Nancy

Heel positief!

Hele goede website met duidelijke instructie voor het opmeten van je kussens.
Ik werd netjes teruggebeld nav een vraag die ik had.
Snelle levering.
Prima prijs/ kwaliteit...
Hele goede website met duidelijke instructie voor het opmeten van je kussens.
Ik werd netjes teruggebeld nav een vraag die ik had.
Snelle levering.
Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Heb kussens besteld voor onze bank en zijn erg mooi en netjes afgeleverd

Duidelijk bestelsysteem