Van Dalen

Niet specifiek

Hugo J

Correcte, conforme en snelle levering.

- Heel goede informatie om met verstand van zaken te kunnen bestellen.
- Vlotte afhandeling bestelling.
- Correcte, conforme en snelle levering.

Paul

Goed advies (op website en telefonisch). Werkelijk levertijd sneller dan via website aangegeven.

Een kussenhoes was tijdens transport beschadigd. Na een telefoontje hadden we binnen 1 week een nieuwe hoes in huis.

Tessy Donker

Toen ik mijn kussens ontving dacht ik dat ze in de verkeerde kleur waren geleverd. Het blijkt dat de kleuren op de site flink afwijken van de echte kleuren. Dat is natuurlijk erg jammer. Er wordt... Toen ik mijn kussens ontving dacht ik dat ze in de verkeerde kleur waren geleverd. Het blijkt dat de kleuren op de site flink afwijken van de echte kleuren. Dat is natuurlijk erg jammer. Er wordt ook voor gewaarschuwd op de site en er wordt geadviseerd vooraf een kleurstaal te laten komen. Dat heb ik niet gedaan dus de "verkeerde" kleur is mijn eigen schuld. De kussens zijn prachtig gemaakt!

De kussens zien er mooi uit. De communicatie via mail ( toen ik dacht dat er een fout was gemaakt) ging vlot.

Maria

Prima snelle service, mooi product. Jammer dat de verpakking beschadigd was en dat de koerier het pak zo op de stoep wou achterlaten. We hebben toch wel direct na aanbellen de voordeur opengedaan!

Goede communicatie, ik heb een dag na de bestelling een afmeting veranderd en dat is probleemloos verlopen.

H. Roos

Heel goede ervaring! keurig binnen de levertijd mogen ontvangen

Kussens zien er strak uit, keurig afgewerkt met rits, supernetjes!

Handige website en meteen een mail terug over de te verwachte levertijd.

Snellere levering dan voorspeld

Evert

Super, netjes alles geleverd, helemaal tevreden.

Goede info en veel mogelijk

jacky wolters

Wijze van bestellen en duidelijkheid van site zijn mijn ervaringen positief. Echter bij de aflevering een aantal keren uitstel terwijl daar niet echt een reden voor was ben ik niet positief over.... Wijze van bestellen en duidelijkheid van site zijn mijn ervaringen positief. Echter bij de aflevering een aantal keren uitstel terwijl daar niet echt een reden voor was ben ik niet positief over. Dat gaf mij een vervelend gevoel omdat ik wel alles al had betaald.

De manier van zelf je kussens samenstellen.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Ik snap uw negatieve review niet want wij hebben gewoon volgens afspraak binnen 15-20 werkdagen de kussens bij u afgeleverd. De kussens zijn op 17 werkdagen afgeleverd om precies te zijn. U heeft... Ik snap uw negatieve review niet want wij hebben gewoon volgens afspraak binnen 15-20 werkdagen de kussens bij u afgeleverd. De kussens zijn op 17 werkdagen afgeleverd om precies te zijn. U heeft besteld op 21 Juli en is afgeleverd op 12 Augustus.

R.E.de Thouars

Tot op heden heb ik geen kussens ontvangen

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Het was ook een vergissing u zo snel voor een review te vragen want u had besteld op 11-07 -2017 en geleverd gekregen op 2-08-2017 dus ruimschoots binnen de gemaakte afspraak.
Niet erg netjes om...
Niet erg netjes om zo,n negatieve review te geven. Vooral omdat plofkussens wegens de vakantie leverancier 3 weken zal worden opgeschoven en wij hebben niet hoeven op te schuiven.