Anouk

Duidelijke website, snelle levering en mooie kussens!

Snelle levering van het product. Het kussen bleek niet goed op maat gemaakt te zijn, bij navraag bij het bedrijf inclusief fot's waarop duidelijk te zien was dat de maatvoering niet klopte, kreeg ik... Snelle levering van het product. Het kussen bleek niet goed op maat gemaakt te zijn, bij navraag bij het bedrijf inclusief fot's waarop duidelijk te zien was dat de maatvoering niet klopte, kreeg ik in eerste instantie een teleurstellende reactie waarbij mijn klacht weggewuifd werd. Na aandringen werd het retour proces in gang gezet. De communicatie over het hoe en wanneer retour zenden met behulp van een koeriersbedrijf verliep wederom niet soepel en dit duurde ook erg lang. Zonder overleg een dag afspreken wanneer het opgehaald zou worden en als ik niet thuis was moest ik maar wat met de buren regelen (die ook gewoon werken). Toen het uiteindelijk opgehaald werd, was het aangepaste kussen heel snel binnen enkele dagen weer in huis.

Het kussen zelf voldoet aan mijn verwachtingen, de wisselvallige toon van dhr Botman niet.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat u anoniem een reactie heeft gegeven, zoals in al onze reviews te lezen is lossen wij alles zeer snel op. De stagnering van de Bode heeft waarschijnlijk te maken dat u niet thuis bent... Jammer dat u anoniem een reactie heeft gegeven, zoals in al onze reviews te lezen is lossen wij alles zeer snel op. De stagnering van de Bode heeft waarschijnlijk te maken dat u niet thuis bent geweest, onze vervoerder kan jammer genoeg niet op een bepaalde tijd een afspraak met u maken. Wij zijn zelf van mening dat het probleem correct is opgelost.
Leest u al onze reviews eens door en u zult zien dat wij een zeer hoge score halen.

Anya

Prima service en goede duidelijke site om te bestellen. Ook prima oplossing met rits hocker kussen. ????

Eerder negatief

Product zelf was ok maar vuil

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat anoniem een negatieve reactie geeft, zonder ons ooit op de hoogte te hebben gesteld dat de kussens vuil zijn aangekomen. Wij zouden bij een eventuele klacht hier zeker op gereageerd... Jammer dat anoniem een negatieve reactie geeft, zonder ons ooit op de hoogte te hebben gesteld dat de kussens vuil zijn aangekomen. Wij zouden bij een eventuele klacht hier zeker op gereageerd hebben. Onze kussens worden in zeer sterk en dik plastic verpakt om deze problemen te kunnen voorkomen, maar een beschadiging door transport kan wel eens gebeuren maar komt zeer zelden voor. Een door u gezonden foto van de verpakking en de kussens was voldoende geweest om ons in beweging te zetten.

Prima. Ook telefonisch informatie gevraagd, hetgeen erg duidelijk was. Men denkt mee met de wensen

Mooie kussen op maat gemaakt met kwaliteit die ik graag wil en ook voor duur heb betaald.

Design keuzes en resultaten is wat te verwachte was

ze bellen na bij vragen bij de bestelling

Alice

Prima! Denken met je mee ivm opmeting. Snelle levering.

Prijs en kwaliteit waren wij tevreden mee.

Duidelijke site, goeie uitleg, goed mail contact en een snelle service!

Duidelijke site, goeie uitleg, goed mail contact en een snelle service!

Koen

Zeer goede klanten contact wordt zeer goed met de klant meegedacht

Klant vriendelijkheid en eerlijkheid