Richard Lim

Levering was snel en afhandeling ook.

Afhandeling was goed, maar de kleur kwam niet overeen met de kleur zoals verwacht en online. Dat is jammer.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Dat is zeker jammer maar op 2 plaatsen in onze website wordt voorzien van mogelijk aanvragen van stalen op voorhand wat wij ook sterk aanraden te doen. Waarschijnlijk heeft u hier overheen gekeken.... Dat is zeker jammer maar op 2 plaatsen in onze website wordt voorzien van mogelijk aanvragen van stalen op voorhand wat wij ook sterk aanraden te doen. Waarschijnlijk heeft u hier overheen gekeken. Wij zullen proberen dit duidelijker te maken.

Snel geleverd en precies hoe ik wilde

Vanessa de Bruijn

Logistiek wat problemen ondervonden maar daar kan het bedrijf niets aan doen. Zij hebben alles op alles gezet om hun belofte waar te maken en dat is enige wat telt!

Wat ze beloven, maken ze waar

Bert Bevernage

Alles verlopen zoals beloofd. Mooie kussens snelle levering.

Goede communicatie

Koen van Doorn

Zeer goede ervaring. Alles keurig binnen de afgesproken leveringstijd afgeleverd.

Bij telefonische informatie zeer goed geholpen. Goed advies gekregen over maatvoering.

Zeer nette en snelle levering.

Zelf een controle omdat ik voor de rug kussen de zitkussens had geselecteerd.
Werdt netjes over gebeld.

Zeer positief: goede kwaliteit, professioneel advies

Advies

Claire van Beveren

Prima kussens, levering als belooft, mooie kwaliteit voor een goede prijs

Waren netjes gemaakt en goed op tijd geleverd

Fijn en mooi kussen afgeleverd. Wij zijn er blij mee!

Duidelijke omschrijving bij het invoeren van de bestelling (maten nz). Ook erg fijn dat je een proefstofje kunt aanvragen! Heeft ons zeker geholpen bij onze keuze.