Koen

Zeer goede klanten contact wordt zeer goed met de klant meegedacht

Klant vriendelijkheid en eerlijkheid

De levering, die wij uitdrukkelijk vanaf een bepaalde datum hadden gevraagd, werd 3 dagen te vroeg geleverd.
Wij zijn trouwens pas de avond vooraleer er uitgeleverd zou worden, verwittigd geworden door de transporteur. Er werd ons gemeld dat de levering zou plaatsvinden tussen 7 u en 9 u 's morgens en dat wij het eerste afleveringsadres zouden zijn. Wij hebben echter nog tot 13 u moeten wachten vooraleer het pakket geleverd werd. De transporteur had ook geen tracking systeem, wat wel klantvriendelijker zou zijn, gezien de klant dan mee kan opvolgen.

Kwaliteit is goed, enorme flexibiliteit in mogelijkheden om kussens te bestellen.

Goed. Goede website, 3 stalen gratis krijgen Goed, goeie telefonische service, kussen ook naar wens opgeleverd

Bj Bieleman

Zeer goed,

Meedenken met de klant,
Goed advies
Correcte maatvoering
Vlotte levertijd

Dhr. Voogt

Betrouwbaar, en netjes gemaakt

Goede na controle na uw online bestelling, je wordt zelf netjes terug gebeld als er iets niet 100% duidelijk is

JP du Fossé

SUPER ! Duidelijke site om te bestellen Goeie en correcte levering Kwalitatief in orde Niets op aan te merken

Prima. Sneller geleverd dan verwacht. Kussens zien er keurig uit.

Denken mee (foutje door mij in bestelling, werd opgemerkt). Snellere levering dan beloofd

Anneke Boersma

Helemaal goed!

Perfecte producten geleverd! Mooi op maat! Stof en vulling goede kwaliteit! Geleverd in aangegeven week!

Over het algemeen positief.
Kussens zijn prima. Alleen levertijd was ivm hoogseizoen langer dan verwacht. Dit was van
Ook toen ik een mail stuurde naar de winkel met de vraag of ze me...
Over het algemeen positief.
Ook toen ik een mail stuurde naar de winkel met de vraag of ze me meer konden vertellen over een exacte leverdatum werd er kortaf beantwoord dat ik maar in de bevestiging moest kijken.

Kwaliteit kussens is goed.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Ik snap uw reactie niet erg goed, wij hebben keurig op tijd geleverd. U heeft besteld op 25-07-2017 en geleverd gekregen op 9-08-2017. Precies zoals in de orderbevestiging stond vermeld.

Zeer kordaat en snel

vriendelijk