Frank

Ik was blij dat er contact met me werd opgenomen om me er op attent te maken dat ik bij de maten van de rugkussens verzuimd had om de dikte van de kussen af te trekken bij een van de kussens (grote... Ik was blij dat er contact met me werd opgenomen om me er op attent te maken dat ik bij de maten van de rugkussens verzuimd had om de dikte van de kussen af te trekken bij een van de kussens (grote klasse!). De bestelling kwam toch een aantal dagen later aan dan aangegeven, maar bovengenoemde service maakte dat ruimschoots goed. Ik blijf wel van mening dat de prijzen van dit soort kussens marktbreed veel te hoog zijn.

Meedenken en controle op bestelling
Prettige communicatie via de telefoon

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Ik snap niet dat u zegt dat wij marktbreed te duur zijn. Ik betaal u het verschil terug als u een andere aanbieder kan vinden met gelijkwaardige producten en samenstelling.

H KUIPERS

PRIMA

ZIET ER KEURIG AFGEWERKT UIT

Boxtel

Eerste keer dat wij kussens besteld hebben en we zijn erg tevreden over de gang van zaken.

We kregen een goed overzicht van onze bestelling en goede informatie omtrent de levering van de kussens.
Ook op de dag van de levering werd duidelijk aangegeven tussen welke tijd geleverd zou worden. Heel fijn!

Doet wat het zegt. en de directeur neemt de moeite om mee te denken en dan terug te bellen!

prijs, kwaliteit, deskundigheid en snelheid klopt.

Kussenhoezen laten maken voor bestaande loungeset en kussens plus hoezen voor picknickbank. Beide producten mooi. Ik ben erg tevreden.

Snelle verzending van stofstalen, levering kussens en hoezen volgens afspraak qua datum.

Biek

Snelle levering en goede kwaliteit van de stoffen

mooi op maat geleverd

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Goede kwaliteit en snelle service.

Goede materialen en snelle service

Hilligehekken

Prima en snelle levering