Goede ervaring, tevreden klant. Handige website, ruime keuze, voordelige prijzen voor goede kwaliteit, levering op tijd, enige minpunt: kleine marge op maten, enkele van de kussens waren 0.5-1cm... Goede ervaring, tevreden klant. Handige website, ruime keuze, voordelige prijzen voor goede kwaliteit, levering op tijd, enige minpunt: kleine marge op maten, enkele van de kussens waren 0.5-1cm breder dan opgegeven waardoor het een beetje spant iin de zetel, maar toch nog best okee!

Richard

Doordat wij de site niet voldoende doorgekeken hadden waren wij niet op de hoogte van extra te rekenen cm’ers.
De 1e leverafspraak werd niet gehaald maar werd keurig hierover geinformeerd, helaas ook de 2e keer geen kussen. na enkele dagen wachten zelf maar gemaild en nu werd dezelfde dag de kussen afgestuurd.
Helaas is bij aankomst kussen te klein uit gevallen, niet alleen de door ons berekende cm maar ook enkele cm extra door een foutje. Fouten maken is niet erg het gaat immers om de oplossing.
Helaas is deze firma alleen uit de vinger terug wijzen zonder te denken in oplossingen!
Je zou verwachten in overleg met elkaar tot een oplossing te komen, helaas wilde meneer alleen kwijt wat ik wel niet dacht te bereiken op hun kosten.

Leverd degelijke kussens

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Even een aantal punten op een rij zetten. U heeft inderdaad op de website niet verder gekeken naar welke info dan ook, hier staat duidelijk in hoeveel cm u erbij dient in te voeren om het passend te... Even een aantal punten op een rij zetten. U heeft inderdaad op de website niet verder gekeken naar welke info dan ook, hier staat duidelijk in hoeveel cm u erbij dient in te voeren om het passend te krijgen. U heeft mij een foto toegezonden waar precies te zien is dat u in de breedte 2 cm en in de diepte de voorgeschreven 3 cm tekort kwam. U verwachte van mij een nieuwe kussen of herstellen op onze kosten. terwijl u in gebreke bent gebleven. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Buiten dat is de binnenkussen zeer ruim afgevuld, door hier wat uit te nemen zal de kussen gaan passen. Wat betreft de levertermijn zijn wij inderdaad 6 dagen te laat geweest maar deze stagnering staat duidelijk in de orderbevestiging vermeld.

Erwin

Handige software (hoewel niet onbekend)
zorgvuldig: een mogelijke vergissing in de order werd telefonisch opgehelderd

mogelijkheid tot 'hapjes' uit een rechthoekig kussen, elders niet gevonden

G.O.

Duidelijk

FG Slijkhuis

Prima kussens voor prima prijs en goede service en oplossingen

Duidelijke website

Kussens uitgezocht voor een kinderbankje in de speelkamer. Leuke kleuren en de website werkt eenvoudig. Levertijd is ook redelijk snel. Wel stond, zonder bericht over de bezorging, Dhl ineens voor... Kussens uitgezocht voor een kinderbankje in de speelkamer. Leuke kleuren en de website werkt eenvoudig. Levertijd is ook redelijk snel. Wel stond, zonder bericht over de bezorging, Dhl ineens voor de deur, een week vroeger dan eerder was aangegeven. Gelukkig was ik thuis en hoefden mijn buren niet een stapel kussens in ontvangst te nemen.

Makkelijke website

Piet

Netjes gemaakt snel afgeleverd en exacte maat zoals besteld

4 kussens laten maken in twee kleuren en alles perfect

E.Lapeire

Alles perfect zoals afgesproken, de maat klopt perfect en de aflevering gebeurde op tijd.
Wij denken er sterk aan om er binnenkort nog een stel te bestellen.
Voor ons is dit een 10/10.

Zeer gemakkelijke site om de afmetingen te nemen.
En het kleur te kiezen.

H verbruggen

Topkwaliteit, voldeed volledig aan verwachtingen aanrader

Site, samples stof, gebruiksgemak, afwerking