Farah Duschek

Fantastisch!!!

Uw beoordeling :

De kinderen vonden het geweldig ?? ook ons meisje die jarig was vond het fantastisch! Dank je wel voor de show. Zeker een aanrader!!!

Ellen Jacobs

Zeker een aanrader

Uw beoordeling :

Beste Mr Creezy, Wij kunnen je zeker aanbevelen bij andere feestjes! De kinders hebben zelf thuis ook nog toverkunstjes geprobeerd en de vormenballonnen zijn besteld ;-) Wij zien je volgend jaar... Beste Mr Creezy, Wij kunnen je zeker aanbevelen bij andere feestjes! De kinders hebben zelf thuis ook nog toverkunstjes geprobeerd en de vormenballonnen zijn besteld ;-) Wij zien je volgend jaar graag terug bij ons volgend communiefeestje.

Elien Van Hoeywegen

Een echte aanrader!

Uw beoordeling :

Mr.creezy bracht de kinderen allemaal aan het lachen. Zowel jong als oud werden geentertaind.

Speelplein WESP

Geweldig!

Uw beoordeling :

De show was super goed afgestemd op de leeftijdsgroep. Ons team had schrik dat onze kleutertjes niet zouden kunnen blijven zitten en de aandacht erbij houden maar ze hebben heel de show lang... De show was super goed afgestemd op de leeftijdsgroep. Ons team had schrik dat onze kleutertjes niet zouden kunnen blijven zitten en de aandacht erbij houden maar ze hebben heel de show lang aandachtig gekeken en vooral gelachen! Een kindje dat Pipi moest doen wou de broek zelf niet terug aandoen in het toilet om zo minder van de show te missen.

Bart Meurs

Kids waren gefacineerd van begin tot einde

Uw beoordeling :

Mr. Creezy had probleemloos de aandacht van jong en oud, leuke show. Aanrader !!!

Adri Smolderen

Top. Was zeer leuk. Kinderen hebben goed gelachen.

Uw beoordeling :

Voor het volgende feest zal ik je zeker nog eens boeken.

Stefanie De Pestel

Super show voor de kinderen

Uw beoordeling :

Zeer professionele en correcte manier van werken met Mr creezy. De kinderen bleven geboeid en werden volledig betrokken bij de show. Ze waren heel enthousiast !

Elien Kindt

Super leuk voor de kids!

Uw beoordeling :

De kids vonden het super! Ze waren heel aandachtig!

Joke De Buck

Heel leuke show

Uw beoordeling :

Kinderen hadden de leeftijd van 2-8 jaar en ze vonden allemaal de show heel leuk. We waren het meeste fan van het eerste deel, de goocheltrucs. Mr Creezy is ook heel lief en aangenaam. Voor... Kinderen hadden de leeftijd van 2-8 jaar en ze vonden allemaal de show heel leuk. We waren het meeste fan van het eerste deel, de goocheltrucs. Mr Creezy is ook heel lief en aangenaam. Voor herhaling vatbaar!

Vzw Sportsminded

Leuk voor de kids

Uw beoordeling :

Het was een hele leuke show voor de kinderen. Ik denk persoonlijk dat ze meer zouden gehad hebben aan wat meer goochelen dan wat mini disco.