Saey nv

Kinderen waren heel tevreden

Uw beoordeling :

Voor ons bedrijfsfeest hadden wij Mr. Creezy ingehuurd voor de ballonnenanimatie en de kinderen waren uiterst tevreden. De aanwezige kon ook heel goed overweg met de kinderen en sprak die ook met... Voor ons bedrijfsfeest hadden wij Mr. Creezy ingehuurd voor de ballonnenanimatie en de kinderen waren uiterst tevreden. De aanwezige kon ook heel goed overweg met de kinderen en sprak die ook met plezier aan.

Villa Rijckendael

Zeer keuke ervaring

Uw beoordeling :

Wij zijn als kinderopvang zeer tevreden over de gekozen animatie. De kinderen zijn allemaal blij naar huis en met een leuke ballon :). En de ouders vonden het ook heel tof! Alvast bedankt voor u... Wij zijn als kinderopvang zeer tevreden over de gekozen animatie. De kinderen zijn allemaal blij naar huis en met een leuke ballon :). En de ouders vonden het ook heel tof! Alvast bedankt voor u prestatie. Vriendelijke groeten Sarah goormans Villa rijckendael

Sibrien Van Landuyt

Grappig, ontroerend, voor jong en iets minder jong

Uw beoordeling :

Beste Mr Creezy, Het was af, je was een inspirerend rustpunt, van harte dank voor de moeite en de hele fijne ervaring, wij vergeten dit niet😄

joke dartois

Heel leuke show

Uw beoordeling :

Heel leuke show, mooie goocheltrucs, leuke interactie met de kinderen, en waaaw zo’n leuke ballonfiguurtjes 🤩. Vlot gebracht 👌🏻

Priscilla Temmerier

Leren met volwassenen omgaan!

Uw beoordeling :

Ik ben ontevreden, je kan goed met kinderen omgaan wat gelukkig het belangrijkste is. Aan iedereen een kaartje geven als reclame op een privé feest moet je vragen of dat oké is aan de gastvrouw. Los... Ik ben ontevreden, je kan goed met kinderen omgaan wat gelukkig het belangrijkste is. Aan iedereen een kaartje geven als reclame op een privé feest moet je vragen of dat oké is aan de gastvrouw. Los daarvan er was een ballon gesprongen van de gastvrouw haar kindje, daar op reageren dat het kindje terug in de rij mag gaan staan niet oké, nadat ze al mooi heeft gewacht in de rij. Geen 1 extra ballon terwijl ik meer kinderen had opgeven dan er waren dus je zou toch dan wel marge hebben zou je denken. Reken het desnoods aan, want extra zaken verkopen voor je boeking kan je wel goed in je mails voorafgaand. Ik zou je alles behalve aanraden zelf afraden aan mijn vrienden, aan andere feestzalen ik ben echt ontevreden! Op het einde van het feest ook gewoon ik ben klaar dag.. Misschien eens op een volwassenen manier naar de gastvrouw gaan.

Reactie Kinderanimatie Mr. Creezy:

Beste Priscilla,
Ik zie net dat u hier ook een review heeft geplaatst. Voor de volledigheid plaats ik hier even de link naar de originele review: https://www.mrcreezy.be/reviews.php?id=419...
Beste Priscilla,
Daar heb ik ook mijn werkwijze uitvoerig beantwoord, en oa waarom ik persoonlijk het eerlijkst vind dat alle kinderen voor een ballonfiguur steeds de wachtrij moeten doorlopen.
Met vriendelijke groeten,
Kevin Antonis (Mr. Creezy).

Mia De Keyser

Super, kindvriendelijke animatie!

Uw beoordeling :

Zeer geslaagde animatie! De kinderen (en volwassenen) waren geboeid en deden goed mee met de voorstelling. De communicant Arthur was zeer opgetogen met zijn goocheldoosje en heeft in de namiddag de... Zeer geslaagde animatie! De kinderen (en volwassenen) waren geboeid en deden goed mee met de voorstelling. De communicant Arthur was zeer opgetogen met zijn goocheldoosje en heeft in de namiddag de genodigden verder geëntertaind8 :)

Katrien Dams

Fantastisch!

Uw beoordeling :

De kinderen hebben een geweldige namiddag gehad! Mr. Creezy heeft een aanstekelijk enthousiamse van begin tot einde en weet de kinderen te boeien. De kinderen worden op een leuke manier betrokken... De kinderen hebben een geweldige namiddag gehad! Mr. Creezy heeft een aanstekelijk enthousiamse van begin tot einde en weet de kinderen te boeien. De kinderen worden op een leuke manier betrokken bij de goocheltrucs en gaan helemaal op in het ‘spel’ dankzij Mr. Creezy. Er is een leuke afwisseling tussen goochelen en ballonen plooien. Daarnaast is de communicatie met Mr. Creezy zeer vlot en duidelijk. Wij kunnen Mr. Creezy alleen maar aanraden!

Basisschool T Kofschip

Geweldige ervaring voor onze kinderen!! DANKJEWEL!

Uw beoordeling :

We hebben een heel erg goede ervaring achter de rug, Kevin! DANKJEWEL! EEN topshow! JE was heel goed voorbereid, heel aangenaam in omgang, heel fijn in het communiceren en je show was heel leuk voor... We hebben een heel erg goede ervaring achter de rug, Kevin! DANKJEWEL! EEN topshow! JE was heel goed voorbereid, heel aangenaam in omgang, heel fijn in het communiceren en je show was heel leuk voor iedereen. DANKJEWEL!! :-)

Ine Geerts

Het was een super, tof fantastisch feestje

Uw beoordeling :

Het was leuk om naar te kijken. Zowel klein als groot hebben er van genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hanneke Mateusen

Geslaagd

Uw beoordeling :

Kevin was op tijd aanwezig. Begon meteen met de show. Kindjes (8,8,10) hebben goed gelachen en waren mee met de “magie”. Acts werden aangepast aan de verschillende leeftijden zodat er voor ieder wat... Kevin was op tijd aanwezig. Begon meteen met de show. Kindjes (8,8,10) hebben goed gelachen en waren mee met de “magie”. Acts werden aangepast aan de verschillende leeftijden zodat er voor ieder wat wils was. De gasten vonden het fijn dat ze een cadeautje kregen en het “feestvarken” was ook blij met de goocheldoos. Zeker een aanrader!