Jong Open Vld

Prima. Het ging vlot.

Uw beoordeling :

Kinderen waren blij met show. Geluid ok, interactie prima.

Kristof Devos

Knappe show op maat van kinderen en ouders.

Uw beoordeling :

Heel mooie show met prima performer. Tip: Zorg ook voor een podium voor de achtergrond. Dit zou alles nog mooier maken.

Isabelle

De kinderen hebben er van genoten.

Uw beoordeling :

Bedankt om op ons feestje aanwezig te zijn. Het was heel leuk! De jarige kreeg een leuk aandenken.

Chadia Kabbal

Aanrader

Uw beoordeling :

We willen je graag nogmaals bedanken voor de show die ja had gegeven voor onze zoon zijn verjaardag en zijn vriendjes. Ze vonden het allemaal super grappig ! Je hebt echt talent daarvoor 🤡❤️.... We willen je graag nogmaals bedanken voor de show die ja had gegeven voor onze zoon zijn verjaardag en zijn vriendjes. Ze vonden het allemaal super grappig ! Je hebt echt talent daarvoor 🤡❤️. Superfijn Groetjes Chadia uit Bazel

Tamara De Rycke

Een toffe leuke interactieve namiddag

Uw beoordeling :

De kinderen genoten enorm van de goochelshow, ze praatten er in de namiddag nog lang over na

Dre Vlemmix

Veel aandacht voor alle kinderen

Uw beoordeling :

Gewoon met eenvoudige middelen. Perfect entertainen

Seba

Meer dan zijn geld waard

Uw beoordeling :

Heel leuke show voor de kindjes, waar ook volwassenen van genieten.

Ark Van Noe

Supertof!

Uw beoordeling :

Leuke kidsshow voor ons gebracht! Goed georganiseerd, de kinderen beleefden een topnamiddag!

Sammy Becaus

Last minute, maar wat een fantastische ontdekking.

Uw beoordeling :

Wanneer je op zoek gaat naar een uurtje entertainment voor kids zijn er allerhande mogelijkheden. In ons geval was de kindergrime last minute uitgevallen en moesten we op zoek naar een alternatief.... Wanneer je op zoek gaat naar een uurtje entertainment voor kids zijn er allerhande mogelijkheden. In ons geval was de kindergrime last minute uitgevallen en moesten we op zoek naar een alternatief. Wat waren we blij toen bleek dat mr creezy nog beschikbaar was, maar meer nog: pure klasse vanuit een enthousiasmerende passie om kinderen een onvergetelijke middag te bezorgen. Waaw, onder de indruk! Zeker aan te bevelen!

Gemeente Stabroek

Goede Animatie, maar ballonnen snel stuk

Uw beoordeling :

De animatie was zeer goed, spijtig dat de gemaakte stukken zo snel kapot knalden

Reactie Kinderanimatie Mr. Creezy:

Beste Martine,
Eerst en vooral dank voor uw eerlijke feedback.
Beste Martine,
Eerst en vooral dank voor uw eerlijke feedback.
De hittegolf afgelopen periode maakt het inderdaad een stuk moeilijker voor een ballon om zijn "normale levensduur" te hanteren.
Als ik echt kon toveren, had ik de temperatuur zeker binnen het normale gehouden. ;-)
Onze ballonnen zijn 100% biologisch afbreekbaar. Daardoor zijn ze dus iets gevoeliger voor omgevingsfactoren.
Het voordeel is wel dat ze bijgevolg niet belastend zijn voor het milieu.
Toch fijn dat de animatie goed bevonden werd. Dat is namelijk hetgeen waarin ik mij probeer te onderscheiden, en mijn streefdoel.
Met vriendelijke groeten,
Kevin Antonis (alias Mr. Creezy)