274 beoordelingen

274 Reviews

Gemeente Kapelle-op-den-bos

10/10

Super cool!

Uw beoordeling :

Heel erg bedankt om de kinderen op de speelpleinwerking enkele goocheltrucs te leren.Iedereen was heel enthousiast! Het is iets wat ze zeker thuis ook nog gaan laten zien. Kevin weet perfect hoe hij... Heel erg bedankt om de kinderen op de speelpleinwerking enkele goocheltrucs te leren.Iedereen was heel enthousiast! Het is iets wat ze zeker thuis ook nog gaan laten zien. Kevin weet perfect hoe hij de kinderen moet aanpakken. De show en en Kevin als entertainer maakten dat de kinderen een super leuke dag hadden. Het was TOP!

Kristof Vermeersch

8/10

Een plezante voorstelling voor jong en oud!

Uw beoordeling :

Ik vond het fantastisch dat hij de kinderen alsook de volwassenen volledig meehad! De kinderen deden actief mee en vonden het zeer plezant. Stipt op tijd Ballonnen plooien had ik graag nog wat meer... Ik vond het fantastisch dat hij de kinderen alsook de volwassenen volledig meehad! De kinderen deden actief mee en vonden het zeer plezant. Stipt op tijd Ballonnen plooien had ik graag nog wat meer figuurtjes gezien hebben. Bvb pinguin.

Stad Scherpenheuvel-zichem

8/10

Voor elk kind een leuk aandenken.

Uw beoordeling :

Een professionele aanpak en elk kind kwam aan de beurt.

Josephine Daenen

10/10

Fantastisch magisch & fascinerend

Uw beoordeling :

Elk kind, jong en oud die aanwezig waren op het feestje raakten in vervoering. Iedereen was enthousiast en deed mee! Het uurtje is voorbij gevlogen! Nog maals bedankt om het feestje onvergetelijk te... Elk kind, jong en oud die aanwezig waren op het feestje raakten in vervoering. Iedereen was enthousiast en deed mee! Het uurtje is voorbij gevlogen! Nog maals bedankt om het feestje onvergetelijk te maken!! We zijn je heel dankbaar! Tot de volgende keer!

Joke Lippens

10/10

Super clown!👌

Uw beoordeling :

Iemand die zijn werk super goed doet als clown! En een goed gevoel heeft aan de kinderen. Iedereen was super tevreden! Het was toppie👌👌👌

Sindy Demircan

10/10

Was heel leuk en kinderen vonden het grappig

Uw beoordeling :

leuke entertainment, een aanrader...

Kenza Sektni

10/10

We hebben erg genoten van de animatie! TOP!

Uw beoordeling :

Jong en oud heeft genoten van de voorstelling, het was top! Bedankt mister Creezy, jouw voorstelling maakte ons feestje af! Wij boeken jou voor een volgende gelegenheid zeker terug! Wij hadden een... Jong en oud heeft genoten van de voorstelling, het was top! Bedankt mister Creezy, jouw voorstelling maakte ons feestje af! Wij boeken jou voor een volgende gelegenheid zeker terug! Wij hadden een publiek van zowel jonge als oudere kinderen, en iedereen heeft in een deuk gelegen van het lachen! Zeker een aanrader! TOP!

Dimitri Zuodar

10/10

Alleen maar lachende gezichtjes!

Uw beoordeling :

We hadden een groep van 18 kindjes, uitbundige, vrolijke kleutertjes van 4 tot 7 jaar. Wat waren ze allen onder de indruk van de goochelkunsten van die gekke Mr Creezy, ook de beste grapjes werden... We hadden een groep van 18 kindjes, uitbundige, vrolijke kleutertjes van 4 tot 7 jaar. Wat waren ze allen onder de indruk van de goochelkunsten van die gekke Mr Creezy, ook de beste grapjes werden bovengetoverd, lachende gezichtjes en aanstekelijke lachsalvo’s vulden de feesttent! Het was een onvergetelijk verjaardagsfeestje voor onze dochter. Daarenboven wil onze zoon nu goochelaar worden, helemaal geslaagd dus! Bedankt

Sybilla Spiessens

10/10

Een aanrader!