Julie Stuyven

Missie is geslaagd, gelukkige kindjes

Uw beoordeling :

Duidelijke afspraken, oog voor elk kindje. Zeker een meerwaarde op ons feestje! Kindjes hebben goed gelachen en daar draait het uiteindelijk om

Tamara De Brouwere

"Mama, dat was echt kei tof"

Uw beoordeling :

Heel fijne show, veel plezier en verwondering bij de kindjes en alles verloopt goed georganiseerd! Top!

Katrien Verbruggen

Eerste communie

Uw beoordeling :

Kinderen hebben genoten ?? Ze hebben super gelachen en deden vrolijk en verwonderd mee !

Cindy Van Cauwenberge

De glimlach op de kindjes hun gezicht was schitter

Uw beoordeling :

Ondanks de zware regenbui toverde Mister Creezy een glimlach op de kindjes hun gezichtjes Schitterend!!!!

Onforma N.v.

Veel charisma en uitstraling en interactie top

Uw beoordeling :

De kinderen hebben enorm genoten van de show, werden meegesleurd in het verhaal; zeker voor herhaling vatbaar. Was persoonlijk te veel met andere organisatorische zaken bezig maar de echo's waren... De kinderen hebben enorm genoten van de show, werden meegesleurd in het verhaal; zeker voor herhaling vatbaar. Was persoonlijk te veel met andere organisatorische zaken bezig maar de echo's waren positief :)

Nathalie Moreels

Fantastisch

Uw beoordeling :

De kinderen ( alle leeftijden ) vonden het een fantastische grappige Mr. Creezy.

Krista Van Der Fraenen

Goed voor de kleinsten

Uw beoordeling :

Voor de allerkleinsten was het ideaal, de grotere iets minder

Tania Portier

Professionele aanpak!

Uw beoordeling :

Heel blij u te leren kennen! U laat zowel kinderen als volwassenen lachen

Stephanie Buysschaert

Super animatie voor de kids

Uw beoordeling :

Mijn dochter en haar vriendjes vonden het fantastisch. Na amper 2-3 minuten hoorden we de kids al schaterlachen en wisten we dat het goed zat. Ook de ouders die meegevolgd hebben vonden het top.... Mijn dochter en haar vriendjes vonden het fantastisch. Na amper 2-3 minuten hoorden we de kids al schaterlachen en wisten we dat het goed zat. Ook de ouders die meegevolgd hebben vonden het top. Bedankt voor de animatie!!

Veerle Van Wanzeele

Heel goed gedaan!

Uw beoordeling :

De kinderen vonden het super! Professionele aanpak!