Gemeente Zulte

Hele mooie creaties met ballonnen

Uw beoordeling :

Beste, zelf weinig 'gezien' van de animatie, wel heel veel gelukkige kinderen gezien met mooie ballonnen!

Hans De Wulf

Een echte meerwaarde voor uw kinderfeestjes.

Uw beoordeling :

De kinderen van 4 en 5 jaar vonden het grappig van het begin tot het einde. Zijn voorstelling gaat goed vooruit en steekt heel goed in elkaar. Met als kers op de taart op het einde balonfiguren.... De kinderen van 4 en 5 jaar vonden het grappig van het begin tot het einde. Zijn voorstelling gaat goed vooruit en steekt heel goed in elkaar. Met als kers op de taart op het einde balonfiguren. Echt top !

Johan Van Loo

Het was kei goed

Uw beoordeling :

Nogmaals bedankt. Mijn zoon heeft een leuk verjaardagfeestje gehad. Het was top en hij vond het super. We hebben alleen maar blije gezichtjes gezien.

Isabelle Van Nederkassel

Happy kids, happy parents

Uw beoordeling :

Al vanaf minuut 1 een grote lach op de kids hun gezicht. Onze kinderen zijn fan, dus wij ook!

Stad Mortsel

Geweldig optreden met enthousiaste kids

Uw beoordeling :

Vlotte afspraken, stipt en meerwaarde voor het evenement. Wordt zeker nog geboekt.

Sinterklaascomite Zuienkerke

Entertainend!

Uw beoordeling :

Leuke show, ideaal voor het jonge publiek. De kindjes deden enthousiast mee want werden goed betrokken.

Emilie Mox

Perfecte animatie voor de kinderen

Uw beoordeling :

De kinderen (5 jaar) waren dol enthousiast tijdens de animatie van Mr. Creezy. Schaterlachen en interactief meedoen, elk kind van de groep had pretlichtjes in ze'n ogen. Ik zou deze animatie zeker... De kinderen (5 jaar) waren dol enthousiast tijdens de animatie van Mr. Creezy. Schaterlachen en interactief meedoen, elk kind van de groep had pretlichtjes in ze'n ogen. Ik zou deze animatie zeker aanraden! Dit is voor herhaling vatbaar ! Bedankt !

Brenda Roefs

Geweldig

Uw beoordeling :

De kindjes vonden het SUPER leuk, jammer vonden ze en ik ook dat je niet meer clown was. Bedankt

Jeroen De Wilde

Superanimatie

Uw beoordeling :

We hadden Mr. Creezy vastgelegd voor het verjaardagsfeestje van ons dochtertje Flo, die 6 jaar werd. Vanaf het moment dat hij binnenkwam, waren de kinderen helemaal mee! Ze vonden elke minuut... We hadden Mr. Creezy vastgelegd voor het verjaardagsfeestje van ons dochtertje Flo, die 6 jaar werd. Vanaf het moment dat hij binnenkwam, waren de kinderen helemaal mee! Ze vonden elke minuut geweldig, en ze waren ook heel blij met de ballon die ze op het einde kregen!! Echt een aanrader!!

Vuurvreters Brasschaat

Superleuke animatie!

Uw beoordeling :

Kinderfeest/ sinterklaasfeest op de brandweer, mooi in gang gebracht door mrcreezy. Kindjes kregen maar geen genoeg van de ballonnen en bleven keer op keer terug aanschuiven. De rest van het feest... Kinderfeest/ sinterklaasfeest op de brandweer, mooi in gang gebracht door mrcreezy. Kindjes kregen maar geen genoeg van de ballonnen en bleven keer op keer terug aanschuiven. De rest van het feest veel plezier met de creaties!