Elien Kindt

Super leuk voor de kids!

Uw beoordeling :

De kids vonden het super! Ze waren heel aandachtig!

Joke De Buck

Heel leuke show

Uw beoordeling :

Kinderen hadden de leeftijd van 2-8 jaar en ze vonden allemaal de show heel leuk. We waren het meeste fan van het eerste deel, de goocheltrucs. Mr Creezy is ook heel lief en aangenaam. Voor... Kinderen hadden de leeftijd van 2-8 jaar en ze vonden allemaal de show heel leuk. We waren het meeste fan van het eerste deel, de goocheltrucs. Mr Creezy is ook heel lief en aangenaam. Voor herhaling vatbaar!

Vzw Sportsminded

Leuk voor de kids

Uw beoordeling :

Het was een hele leuke show voor de kinderen. Ik denk persoonlijk dat ze meer zouden gehad hebben aan wat meer goochelen dan wat mini disco.

Studio Kadans

SUPERMEGAFANTASTISCHLEUK

Uw beoordeling :

De dansers van ons zomerkamp (2,5j-12j)waren erg enthousiast! We hadden een fantastische voormiddag! De combinatie goochelshow gecombineerd met de ballonnen show was super!

Speelplein Kameleon

De kids waren mega-enthousiast en de moni's ook!

Uw beoordeling :

De show was, wegens de maatregelen van corona, aangepast. De groep werd in 2 gedeeld en hierbij werd zeer goed rekening gehouden met de leeftijd van de kinderen op het speelplein. Voor ons was het... De show was, wegens de maatregelen van corona, aangepast. De groep werd in 2 gedeeld en hierbij werd zeer goed rekening gehouden met de leeftijd van de kinderen op het speelplein. Voor ons was het zelfs een meerwaarde dat de groep in 2 verdeeld werd! De grotere kinderen dachten sommige stukken te kunnen voorspellen, maar werden dan toch verrast (bv. toen de dobbelsteen in het kastje ging hoorde ik enkele groten in het begin zeggen "jaja, en nu is de dobbelsteen weg". Maar toen zat hij er nog in.) Leuke namiddag!! En de (hoofd)moni's waren ook zéér enthousiast!

Ann Defijn

Leuke kinderanimatie voor tijdens verjaardagsfeest

Uw beoordeling :

Mr Creezy kwam gisteren het verjaardagsfeest van onze 6-jarige opvrolijken en alle aanwezige kindjes hebben van zijn goochelshow genoten! Wat werd er gelachen! Op het einde kregen alle kindjes een... Mr Creezy kwam gisteren het verjaardagsfeest van onze 6-jarige opvrolijken en alle aanwezige kindjes hebben van zijn goochelshow genoten! Wat werd er gelachen! Op het einde kregen alle kindjes een zelf gekozen ballonfiguur gevouwen als leuk aandenken. Mr Creezy liet ook een aantal figuren achter voor het geval er ballonnen kapot zouden gaan. Er was/waren steeds vriendelijke communicatie en duidelijke afspraken. Ik zou Mr Creezy zeker aanbevelen als u op zoek bent naar kinderanimatie voor uw verjaardagsfeest!

Naam: Bart Bode

Wonderlijk

Uw beoordeling :

Fantastisch hoe je kinderen van eerste kleuter tot zesde leerjaar kunt animeren en meetrekken in jou fantasie. Nadien van kinderen (groot en klein) en van de ouders positieve reacties gekregen. Als... Fantastisch hoe je kinderen van eerste kleuter tot zesde leerjaar kunt animeren en meetrekken in jou fantasie. Nadien van kinderen (groot en klein) en van de ouders positieve reacties gekregen. Als je normaal voor kleine groepjes speelt, was dit zeker super hoe je dat klaar speelde voor 120 kinderen. Nogmaals bedankt, vanwege het oudercomite Tilia

Gitte Vanderheyden

Hoogtepunt van het feest!

Uw beoordeling :

De komst van Mr. Creezy was top. De groep kleutertjes hing een uur lang aan zijn lippen en gingen helemaal op in het verhaal en de goocheltrucs. De jarige voelde zich ook helemaal speciaal, omdat... De komst van Mr. Creezy was top. De groep kleutertjes hing een uur lang aan zijn lippen en gingen helemaal op in het verhaal en de goocheltrucs. De jarige voelde zich ook helemaal speciaal, omdat hij mocht assisteren. Bedankt voor het top-moment op het verjaardagsfeestje van onze zoon!

Joachim Van Vlasselaer

Super en heel boeiend voor de kinderen

Uw beoordeling :

Een heel mooie show en kindjes waren heel entoesiast

Dorpsraad Koningshooikt vzw

Erg positief onthaalde animatie.

Uw beoordeling :

Veel animo en interactie. Het moment dat de banken opzij werden geschoven voor een dansje, was een beetje chaotisch, maar dat is vermoedelijk onvermijdelijk. De kinderen reageerden spontaan en zijn... Veel animo en interactie. Het moment dat de banken opzij werden geschoven voor een dansje, was een beetje chaotisch, maar dat is vermoedelijk onvermijdelijk. De kinderen reageerden spontaan en zijn geboeid blijven zitten tot het einde van de show, die zelfs langer duurde dan afgesproken. Een welgemeende dankjewel voor deze geslaagde kinderanimatie tijdens de kerstmarkt 2019 van de Dorpsraad Koningshooikt vzw.