Kim Hermans

Heel leuk

Uw beoordeling :

De animatie was heel leuk en goed bedacht voor een groep meisjes van 11 jaar. Ze hebben kunnen lachen en goed kunnen nadenken over de goocheltrucs. Dit gaan we nog eens doen

Lize Werbrouck

Ballonnen die alle kinderen aan het lachen maken!

Uw beoordeling :

Wij huurden de ballonnenclown in op ons babyontbijt. Er waren ongeveer 45 kinderen aanwezig tussen 3 en 12 jaar. Er waren ook kinderen ouder dan 12. Iedereen was enthousiast over de... Wij huurden de ballonnenclown in op ons babyontbijt. Er waren ongeveer 45 kinderen aanwezig tussen 3 en 12 jaar. Er waren ook kinderen ouder dan 12. Iedereen was enthousiast over de ballonnencreaties en de bijhorende act. De ouders konden profiteren van een ontbijt terwijl de kleinsten konden genieten van het entertainment. Kortom: er was veel bof op. Zowel door de kindjes als door hun ouders als door oudere leeftijdsgroepen aanwezig.

Debby Vervoort

Het was super goe

Uw beoordeling :

Vriendelijke man en de kids hebben hun geamuseerd Merci hier voor

Annelies Herman

Een gekke meenemende hilarische show

Uw beoordeling :

De kids kon je meters ver horen gieren van het lachen! Deze animatie heeft ons feest tot een hoogtepunt gebracht voor de kids. In hun woorden: best feestje ever!

Marie-jeanne Thans

Waar voor je geld

Uw beoordeling :

DE clown deed uitstekend z'n best. Onze kindjes waren nog te klein ( oudste 4 jaar) om 1 uur de aandacht te houden. Toch bleef de clown een heel uur ballonnen draaien in diertjes. Top!!!

Sandra De Grave

Fantastisch!!!

Uw beoordeling :

Voor de 2 x waren de kinderen heeeellll enthousiast!

Eddie Dewit

Het was geweldig !

Uw beoordeling :

Het was inderdaad geweldig, zowel de animatie als die blije, lachende en enthousiaste kindjes.

Ronald De Pauw

Een sterk georkestreerde, geëntertainde show

Uw beoordeling :

een sterk georkestreerde show die de aandacht van de kinderen wist vast te houden tot het einde. Leuk, tof, met respect voor de huidige C19 maatregelen. Respect

Severina Shopova

Leuke animatie met veel gelach

Fijne show Kindjes blij Vlotte booking

College Paters Jozefieten

Met weinig toeters en bellen kan het ook

Uw beoordeling :

Mr Creezy kwam met een simpele koffer en veroverde de jongste kinderharten. Bracht een leuke show waarbij hij zich aanpaste aan de aanwezigheid van Sinterklaas. Dé uitsmijter was het dansen op het... Mr Creezy kwam met een simpele koffer en veroverde de jongste kinderharten. Bracht een leuke show waarbij hij zich aanpaste aan de aanwezigheid van Sinterklaas. Dé uitsmijter was het dansen op het kersverse lied van K3 -waterval... voor deze leeftijd (7-9j) een schot in de roos. Helaas vrij prijzig gezien het verminderde aantal aanwezigen

Reactie Kinderanimatie Mr. Creezy:

Beste Kris,
Eerst en vooral dank voor uw eerlijke en fijne feedback.
Beste Kris,
Eerst en vooral dank voor uw eerlijke en fijne feedback.
Inderdaad jammer dat de groep omwille van de corona-maatregelen moest beperkt worden. De show daarentegen (en alle voorbereidingen) blijven voor mij echter hetzelfde. Vandaar dat mijn gages gebaseerd zijn per concept, ongeacht het aantal deelnemers.
Laat ons hopen dat de gehele COVID-pandemie weldra verleden tijd is...
Met vriendelijke groeten,
Kevin Antonis (alias Mr. Creezy)