Rebecca Raspoet

De kindjes hebben van de show genoten!

Uw beoordeling :

Vlotte en toffe samenwerking, zelfs last minute ( door ons). Onze kindjes en de uitgenodigde kindjes vonden het superdag!

Wisely bvba

Zeer goed op maat van kinderen

Uw beoordeling :

De kinderen waren alvast zeer enthousiast over de animatie dus dan is het voor ons meer dan geslaagd.

Orteam Bvba

Fantastische service!

Uw beoordeling :

Mr. Creezy kwam de opendeurdag van ons nieuwe bedrijfspand opvrolijken. Wij wisten zelf niet goed wat te verwachten en hadden eigenlijk drie shows voorzien. Mr. Creezy voelde zelf aan dat dit niet... Mr. Creezy kwam de opendeurdag van ons nieuwe bedrijfspand opvrolijken. Wij wisten zelf niet goed wat te verwachten en hadden eigenlijk drie shows voorzien. Mr. Creezy voelde zelf aan dat dit niet helemaal tot zijn recht zou komen en is dan ballonanimatie beginnen voorzien voor al onze genodigden. Kortom een fantastische ervaring voor iedereen!

Marleen De Dapper

De kinderen hebben er van genoten

Uw beoordeling :

De kinderen hebben er van genoten en hadden dan keuzestress voor de ballonnen.

Connie Van Ballaert

Fantastisch!

Uw beoordeling :

Het was heel fantastisch. Beter dan verwacht! Zelfs de volwassenen hebben er nadien nog over gehad.

Niels Vincke

Top top

Uw beoordeling :

Kinderen hebben super tijd gehad en zijn nog uren blijven doorlachen en praten over de show

An De Coster

Heel veel kinderen blij gemaakt.

Uw beoordeling :

Afspraken ok. Samenwerking ok. Vriendelijkheid ok. Aanspreekbaarheid ok. Service ok. Prijs kwaliteit ok. Gewoon top!! Een echte aanrader voor jong en oud.

Dominique Heirman

Gelukkige kinderen, gelukkige ouders!

Uw beoordeling :

Top animatie! We zijn heel tevreden, onze zoon was helemaal in de ban en wij zullen hier zeker nog gebruik van maken.

Yasmine Maes

De kinderen vonden het héél leuk

Uw beoordeling :

Alles was tip top in orde zoals afgesproken, leuke voorstelling en de kinderen vonden het allemaal tof, is zeker een aanrader.

Filip Naeyaert

Het was een sucses

Uw beoordeling :

Alles zoals afgesproken Kindjes hebben de tijd van hun leven gehad