Kermiscommissie Waarschoot

De juiste man op de juiste plaats

Uw beoordeling :

ondanks de regen toch een leuke opkomst ,door jouw voorstel om het onder de tenten te doen werd het toch nog knus en gezellig

Kinderopvang Torhout

Formidastisch

Uw beoordeling :

Heel leuk voor de kinderen Gevarieerde show met goochelen, dansen, ambiance!

Ignace Van Meenen

Top Performance & stralende kinderen

Uw beoordeling :

De performance van Mr. Creezy was geweldig, alle kinderen gelukkig en stralend en iedereen heeft er heel van genoten..!

Lien Van De Velde

Een leuke afwisselende show!

Uw beoordeling :

de kinderen waren heel enthousiast!

Gemeente Boechout

Superleuke kinderanimatie!

Uw beoordeling :

Heel leuke animatie, werkt als een magneet op de kinderen

Jolien De Neve

Boeiend, grappig en geslaagd!

Uw beoordeling :

Onze jarige en zijn vriendjes hebben genoten van de verjaardagsshow. Ze hebben geen seconde gemist en hebben enorm moeten lachen. Geboeid en verwonderd bleven ze kijken naar elke truc die werd... Onze jarige en zijn vriendjes hebben genoten van de verjaardagsshow. Ze hebben geen seconde gemist en hebben enorm moeten lachen. Geboeid en verwonderd bleven ze kijken naar elke truc die werd vertoond. Trots als een gieter gingen ze naar huis met hun unieke balloncreatie. Extra plus: de grote mensen hadden een uurtje rust (als ze zelf niet te nieuwsgierig waren naar de show).

Tine Vanden Bossche

Gewoon fantastisch

Uw beoordeling :

Ons zoontje is verslaafd aan ballonnen. Hij vond jouw act dan ook fantastisch! Ik denk dat hij jou het liefst vanal meenam naar huis 🤩. Bedankt voor alles!

Ark Van Noe

Top entertainer! correcte afspraken

Uw beoordeling :

Aanraden voor kinderfeestjes, professionele aanpak!

Zonnekesschool Hemiksem

De kinderen waren enthousiast.

Uw beoordeling :

Er heerste een fijne sfeer op ons schoolfeest. Het was fijn om te zien dat er veel kinderen met een glimlach naar jouw show aan het kijken waren.

Notariaat Nouwkens

Super fijn voor de kids zelfs de kleinste +- 1j

Uw beoordeling :

Super leuke animatie voor de kids, ook voor ieder wat wils. Wij hebben 30min show + 30 min ballonen en was een perfecte combinatie. Zouden zo nog eens boeken