Gemeente Tessenderlo

Leuke animatie voor kinderen

Uw beoordeling :

Fijne ballonnenclown die de kinderen goed entertaint

Odgers Berndtson

We waren enorm tevreden!

Uw beoordeling :

De kinderen waren fan van Kevin! Zeker een aanrader.

Werner Van Den Eynde

Super 😀

Uw beoordeling :

Het was een leuke, geslaagde animatie! 11 onstuimige kids(6j) waren opeens rustig en geboeid aan het kijken naar Mr Creezy. En gelachen dat ze hebben! Daarna allen dolenthousiast naar huis met hun... Het was een leuke, geslaagde animatie! 11 onstuimige kids(6j) waren opeens rustig en geboeid aan het kijken naar Mr Creezy. En gelachen dat ze hebben! Daarna allen dolenthousiast naar huis met hun ballonfiguur. Zeker een aanrader! Topnamiddag!

Pieter De Moor

De kinderen waren enorm enthousiast!

Uw beoordeling :

Kers op de taart op het verjaardagsfeestje van onze kinderen!

Jong Open Vld Lebbeke

Topanimatie als voorprogramma voor een sintintrede

Uw beoordeling :

Mr. Creezy kwam reeds voor de tweede keer bij ons langs. Kinderen van 0 tot 10 jaar konden zich goed amuseren tijdens zijn show!

Tine D Hondt

Professioneel en op kindermaat

Uw beoordeling :

Hele leuke en professionele goochelaar. Met een vleugje humor en aangepast en de leeftijd van de kinderen. We hebben daar allemaal van genoten

Dover Fueling Solutions

Het was super!

Uw beoordeling :

Het was een superfijne ervaring! De kindjes waren erg enthousiast! De manier waarop Mr. Creezy met de kindjes praatte en er een leuke 'show' van maakte was geweldig.

Jing Bi Wang

Zowel groot als klein hebben er van genoten !

Uw beoordeling :

Super leuke show. Kinderen werden allemaal bijgetrokken. Zowel jong als oud hebben er vol bewondering naar gekeken en hilarische gelachen. Dank u!

Septemberfeesten Peutie

Zeer leuk en aangenaam!

Uw beoordeling :

Zeer vriendelijk persoon en super in animatie! Bedankt!

Kermiscommissie Waarschoot

De juiste man op de juiste plaats

Uw beoordeling :

ondanks de regen toch een leuke opkomst ,door jouw voorstel om het onder de tenten te doen werd het toch nog knus en gezellig