Anna

Een erg leuk kerstpakket uitgezocht hier. De bezorging verliep perfect. Volgend jaar bestel ik hier zeker weer!

ORA Liften nv

De samenwerking vooraf verliep heel vlot. Ook levering en afhandeling heel stipt verlopen. Maar het was een enorme teleurstelling om te moeten vaststellen dat zoveel items enkel in Nederland... De samenwerking vooraf verliep heel vlot. Ook levering en afhandeling heel stipt verlopen. Maar het was een enorme teleurstelling om te moeten vaststellen dat zoveel items enkel in Nederland geleverd konden worden. Dat had toch wel op voorhand gecommuniceerd mogen worden...

Groep Garant

Wij hebben voor de eerste keer besteld via kerstpakketenidee. Helaas zijn we niet zo tevreden. In eerste instantie is het misgegaan met de uitgedeelde cadeaubonnen, hier bleken verkeerde codes op... Wij hebben voor de eerste keer besteld via kerstpakketenidee. Helaas zijn we niet zo tevreden. In eerste instantie is het misgegaan met de uitgedeelde cadeaubonnen, hier bleken verkeerde codes op te staan. Dit is uiteindelijk netjes en snel opgelost. Maar daarna bleek dat we, als bedrijf net over de grens, niet alle cadeaus die worden aangeboden op de webshop kunnen bestellen, omdat we in België gevestigd zijn. Het lijkt me dan fijner voor de medewerkers dat de cadeaus die niet gekozen kunnen worden, dan ook niet getoond worden. Voor vragen worden we doorverwezen naar een andere partner waar de cadeaus besteld worden. Ik heb hierover meermaals contact opgenomen, maar nog altijd geen deftige reactie mogen ontvangen.

GrevTec

Bezorgd tot aan de deurvan de 4e verdieping. Helaas werd de pallet niet mee terug genomen.
Op tijd bezorgd. Pakketten zoals beschreven.

Fidesta Noarderthus

Goede ervaring, nette aflevering en goed zelf in te plannen welke datum ed. Al paar jaar op rij voor Kerstpakketten gekozen. Leuke wisselende pakketten met niet alleen etenswaren erin🤩

Concentrix thuiszorg

Erg positieve ervaring. Pakketten kwamen op de afgesproken dag

Kuyperauto

Mooie pakketten

Schoonmaakbedrijf Level Up

Voor de tweede keer bij Kerstpakketten IDEE kerstpakketten besteld. Onze werknemers en opdrachten hebben wij verwend met een leuk kerstpakket. Wij hebben alleen maar positieve reacties mogen... Voor de tweede keer bij Kerstpakketten IDEE kerstpakketten besteld. Onze werknemers en opdrachten hebben wij verwend met een leuk kerstpakket. Wij hebben alleen maar positieve reacties mogen ontvangen. Alle artikelen en producten zijn met zorg behandeld en vervoerd. De bestelprocedure is netjes en duidelijk. Wij zijn tevreden en hopen dit jaar weer bij jullie te mogen slagen!
Wij bevelen jullie zeker aan!

Fixmer Belgium

Dit is de eerste maal dat we hierbij besteld hebben en alles is efficient en correct verlopen. Snelle reactiviteit op extra vragen naar levering en palletten, zeer behulpzame dienstverlening. De... Dit is de eerste maal dat we hierbij besteld hebben en alles is efficient en correct verlopen. Snelle reactiviteit op extra vragen naar levering en palletten, zeer behulpzame dienstverlening. De pakketjes zijn super tof (zelfs de buitenkant) en gevarieerd zodat het in de smaak valt van de hele personeelspopulatie. Ons personeel was zeker aangenaam verrast. Voor herhaling vatbaar.

Scholengroep Hannah

Een absolute aanrader!. Wij zijn voor 100% ontzorgd. De communicatielijnen zijn kort en hetgeen ze zeggen en schrijven komen ze volledig na. Kwaliteit van de pakketten ronduit geweldig! Ik heb... Een absolute aanrader!. Wij zijn voor 100% ontzorgd. De communicatielijnen zijn kort en hetgeen ze zeggen en schrijven komen ze volledig na. Kwaliteit van de pakketten ronduit geweldig! Ik heb louter positieve reacties gekregen. Ik heb de website en link vastgezet en ga absoluut weer met hun zaken doen!!. TOP.